گروه مهندسی طراحی سایت افق

ارئه دهنده طراحی و توسعه وب سایت

ما حضور شما در دنیای دیجیتال مارکتینگ ثبات میدهیم

نمایش ویدیو درباره شرکت طراحی سایت

طراحي سايت صنايع دستي

طراحي سايت صنايع دستي

دلایل طراحي سايت صنايع دستي

دلایل مختلفی برای طراحی سایت صنایع دستی وجود دارد، در این بلاگ ما چند دلیل مهم و اصلی طراحی و ایجاد وب سایت فروشگاه کارهای دستی را به صورت جامع و کامل بیان کرده ایم، تا کمک بزرگی برای رشد و اینترنتی شدن کسب و کارتان در این حوزه باشد.

صنایع دستی به دو گروه کلی تقسیم بندی می شوند : کارگاهی و خانگی.

در کشور ما هر دو گروه طرفداران مخصوص به خود را دارند و به دلیل محدودیت جغرافیایی هر صنایع دستی، فروش اینترنتی و آنلاین این کالا باعث شده تا دسترسی افراد به این نوع کالا ها بیش تر شده و علاقه کاربران به خرید اینترنتی به دلیل عدم محدودیت و دسترسی راحت تر به محصول مورد نظرشان بیش تر شود.

در این مقاله تلاش کردیم تا به صورت کامل و جامع تمام اطلاعات پایه ای را که برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی صنایع دستی نیاز دارید، بپردازیم. با توجه به نیچ بودن این حوزه، مطمئن باشید در صورت رعایت تمامی اصول در کنار همراهی تیمی متخصص می توانید بهترین نتیجه را از طراحی سایت و فروش اینترنتی محصولات خود بگیرید.

Handicrafts Web Design for portfolio www tajeshekasteh com - طراحي سايت صنايع دستي

 

فروش اینترنتی صنایع دستی

صنایع دستی به اندازه ای با زندگی ما ترکیب شده اند که محال ممکن است نمونه ای از آن را در منزل خود نداشته باشیم، همین هم دلیل خوبی برای ایجاد فضایی جهت فروش اینترنتی صنایع دستی می باشد.

حتی قبل از اینکه اولین زبان نوشتاری ابداع شود، انسان ها علاقه زیادی به ساخت وسایل گوناگون با دست داشتند. صنایع دستی و یا همان کار دستی قلب تاریخ بشر بوده است و تا همین قرن هم به عنوان یک سرگرمی و هنر بین تمامی مردم محبوبیت زیادی دارد، البته نباید فراموش کنیم امروزه اغلب افرادی که خواهان صنایع دستی هستند، بیشتر کار یک فرد خاص را ترجیح می دهند.

فروش صنایع دستی در وب سایت فروشگاهی که با سلیقه خودتان طراحی شده باشد، باعث می شود تا بتوانید هم نام خود را برند کرده و هم فروش بالاتری نسبت به بازار های سنتی داشته باشید. یکی دیگر از جذابیت های این سبک از فروش، شکل گرفتن چهره ای متفاوت در نگاه مردم و علاقه مندان صنایع دستی می باشد، زیرا این سبک از کالاها بیشتر در بازارهای سنتی فروخته می شوند نه فضای وب…!

البته نباید فراموش کنید که فروش اینترنتی دردسر های مخصوص به خودش را نیز دارد. به عنوان مثال شما حتما باید بسته بندی مطمئنی داشته باشید تا کالاهای خریدای شده توسط مشتریان در بهترین شرایط به دستشان برسد. تمامی فرآیند ارسال کالا باید به قدری با وسواس و دقت انجام شود تا جای هیچ خطایی باقی نماند.

یکی دیگر از امتیازهایی که می توانید داشته باشید، ایجاد یک فروشگاه جذاب برای خرید حضوری می باشد؛ زمانی که شما در کنار سایت فروشگاهی صنایع دستی خود یک فروشگاه هم داشته باشید، می توانید اعتماد مشتریان خود را بیش از قبل جلب کنید، زیرا مشتریان شما احساس امنیت بیشتری دارند و می توانند با خیال راحت از شما خرید کنند زیرا یک فروشگاه حضوری برای مراجعه آن ها در صورت بروز مشکلات احتمالی وجود دارد.

برای رضایت بیش تر مشتریان خود باید حتما ویژگی هایی خاصی برای فروش چه به صورت سنتی و چه به صورت اینترتی در نظر بگیرید و دسترسی به امکانات و مراحل خرید کالا را بسیار ساده کنید. بسته بندی و مشاوره هنگام خرید نیز از واجبات کسب و کار شما می باشد، شما باید احساسی خوب به مشتری خود هنگام خرید القا کنید.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی صنایع دستی

یکی از پرطرفداران ترین حوزه های طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی صنایع دستی می باشد، همان طور که به خوبی متوجه شدید و شاید خودتان هم درگیر آن باشید، صنایع دستی یا همان کار دستی هنری است که محبوبیت بسیار زیادی دارد.

خوشبختانه در دنیای امروز اهمیت این نوع کالاها به اندازه ای است که برای هر فردی نشانگر خاطره ای شیرین است، پس این محبوبیت چندان هم بی دلیل نیست. تصور کنید برای تعطیلات همراه با عزیزانتان به یکی از مناطق توریستی سفر می کنید، سفر دلیلی قشنگی برای دور هم بودن و لذت بردن از وجود پر مهر همدیگر است، همه چی با خرید صنایع دستی آن منطقه تکمیل می شود. حال شما یک شی بسیار با ارزش دارید که یادآور سفر دوست داشتنی شما می باشد.

پس طراحی سایت صنایع دستی برای فردی که در این حوزه به صورت سنتی فعالیت می کند، بسیار ضروری است. شما با ایجاد چنین فضایی باعث می شوید تا افراد با انواع کالای دستی که در مناطق مختلف جغرافیایی ساخته می شوند، آشنا شده و  شاید در سفر بعدی به آن منطقه هم سری بزنند. در بیشتر مواقع هم یکی از دلبرترین صنایع دستی را به صورت آنلاین از وب سایت شما سفارش می دهند.

خوشبختانه اینترنتی شدن کسب و کارها باعث شده تا از هر کجای این دنیا بتوانید با افراد مختلف آشنا شده و کمی هم درباره فرهنگ و آداب و رسوم آنها مطالعه کنید. این دنیای بزرگ و اسرار آمیز به اندازه ای برایتان جذاب خواهد بود که ساعت ها شما را در خود غرق می کند، مخصوصا اگر یکی از عاشقان پر و پا قرص صنایع دستی باشید.

  • نکات مهم درباره بخش بررسی محصول وب سایت فروشگاهی صنایع دستی

در این حوزه برای موفقیت بیش تر باید به موارد بسیار زیادی توجه شود، یکی از این موارد اهمیت و توجه ویژه ای به عکس برداری و کیفیت عکس هایی می باشد که در وب سایت خود استفاده می کنید. برای معرفی صنایع دستی، باید تمامی ظرافت و ویژگی های آن را ذکر کنید و در صورت وجود امکانات کافی ویدیویی کوتاه از تمامی زوایای محصول درست کرده و در سایت خود و قسمت بررسی محصول قرار دهید.

همه چیز باید به گونه ای باشد که تمامی ویژگی ها و مشخصاتی مثل درخشندگی و یا مات بودن، رنگ واقعی و اندازه واقعی کالا در بخش بررسی کاملا مشخص باشد تا مشتری بتواند تصویر واضح و واقعی تری از محصول مورد نظرش داشته باشد.

از دیگر نکات بسیار مهمی که بسیاری از وب سایت های فروشگاهی صنایع دستی به آن اهمیت زیادی نمی دهند، برای برخی از خریداران بسیار اهمیت دارد که از مراحل تولید و استاد کار سازنده کالا اطلاعاتی داشته باشند و این موضوع به بحث ارز اجتماعی (Social currency)  و تبلیغات دهان به دهان بر می گردد.

فکر کنم به خوبی متوجه شدید که وب سایتی با موضوع صنایع دستی تنها یک فروشگاه آنلاین نیست و دنیایی پر از رمز و راز درباره زندگی مردمی است که فکرش را نمی کنیم در این دنیا زندگی می کنند. اگر قصد ساخت چنین دنیای زیبایی را در دنیای دیجیتال دارید، فرقی نمی کند چه کالایی را برای ارائه آمده کرده اید، ما در تمامی این مسیر همراه شما هستیم. البته بهتر است قبل از شروع با بخش های مختلف طراحی این فروشگاه آشنا شوید.

طراحی سایت صنایع دستی - طراحي سايت صنايع دستي

بخش های مختلف طراحي سايت صنايع دستي

براي موفقيت در طراحي سايت صنايع دستی با توجه به فروشگاهی بودن وب سایت، بايد بخش هاي مختلفی طراحی شود كه هر كدام مكمل ديگری می باشد. برای اینکه فضایی جامع و مفید داشته باشید نیاز دارید تمامی مواردی که مربوط به تولید و معرفی کالاهای موردنظرتان است را رعایت کنید. برای مثال با توجه به نوع و منطقه ای که کالای دستی در آن جا تولید می شود باید حتما در بخش بلاگ فروشگاه خود درباره منطقه توریستی و گردشگری آن مکان مقاله ای کامل و جامع قرار دهید.

خوشبختانه صنایع دستی طرفداران زیادی از هر قشر و گروهی در جامعه دارد؛ فعالان و دوست داران محیط زیست علاقه مند به وسایل و ابزار هایی هستند که توسط دست و با مواد دور ریز تهیه می شوند، این موضوع به خوبی اهمیت طراحی سایت صنایع دستی را نشان می دهد؛ زیرا این وب سایت قطعا کاربر و مشتریان زیادی خواهد داشت. (البته نباید فراموش کنید که نوع صنایع دستی که در وب سایت خود قرار می دهید ارتباط مستقیمی با جذب مخاطب دارد)

فراموش نکنید در صورت داشتن یک فروشگاه حتما آدرس و لوکیشن آن را در وب سایت خود قرار دهید تا بتوانید مشتری های بسیار زیادی را به صورت حضوری نیز جذب کنید و همچنین این موضوع باعث اعتماد بیش تر مشتری به شما و وب سایتتان می شود.

همچنین می توانید با طراحی یک سایت فروشگاهی صنایع دستی چند زبانه، مشتریان بین المللی داشته باشید و تاریخ و فرهنگ خود را در سطح بین المللی در معرض نمایش قرار دهید.

در کنار برنامه ریزی برای کالاهای موجود و ناموجود و بخش بلاگ باید در نظر داشته باشید که وب سایت شما حتما طراحی کاربر پسند و عملکردی درست داشته باشد، تا افراد تمایل بیشتری به گشت و گذار در سایت شما از خود نشان دهند. در نتیجه حتما باید در نظر داشته باشید تا سئو و طراحی سایت صنایع دستی خودتان را به تیمی سپرده که بتوانند تمامی این موارد را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام دهند.

خوشبختانه تیم طراحی سایت افق نتورک در این زمینه تمامی مشاوره و اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار می دهد. به سادگی می توانید برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیش تر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

طراحی سایت در کرج
نمایش ویدیو درباره طراحی سایت در کرج
BACKGROUND 1024x640 - طراحي سايت صنايع دستي
Ofogh3 1024x624 - طراحي سايت صنايع دستي

فهرست مطالب

به موفقیت بپیوندید

اینها تنها تعدادی از مشتریان موفق ما هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *