گروه مهندسی طراحی سایت افق

ارئه دهنده طراحی و توسعه وب سایت

ما حضور شما در دنیای دیجیتال مارکتینگ ثبات میدهیم

طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران

طراحی فروشگاه انلاین در تهران

طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران

آیا تا به حال از یک فروشگاه اینترنتی در تهران یا شهر های دیگر خرید کرده اید؟ درباره ی طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران چه می دانید؟ طراحی فروشگاه آنلاین در تهران چه کمکی به شما می کند؟ اگر شما بخواهید کسب و کار خود را به صورت آنلاین و اینترنتی پیش ببرید، ناگزیر به طراحی یک فروشگاه اینترنتی هستید. طراحی فروشگاه آنلاین اولین و مهم ترین قدم برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی است.

اما در رابطه با طراحی فروشگاه اینترنتی سوال های زیادی وجود دارد. آیا هر فروشگاه آنلاین می تواند تضمین کند که شما به موفقیت خواهید رسید؟ امروزه مشاهده می کنیم همه ی افراد جامعه ساعات طولانی را به گذراندن در اینترنت اختصاص می دهند. حتی جالب است بدانید هر یک از ما اولین منبع برای پاسخ سوال هایمان را اینترنت می دانیم. اگر بخواهیم اطلاعاتی در رابطه با یک کالا و یا قیمت آن به دست آوریم به اینترنت مراجعه می کنیم. بنابراین فروشگاه های آنلاین مختلف نقش زیادی در خرید های ما دارند. اگر شما بخواهید کسب و کار خود را به صورت آنلاین و اینترنتی پیش ببرید، ناگزیر به طراحی یک فروشگاه اینترنتی هستید است.

طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران

طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران یعنی چه؟

شاید اولین سوال برای شما این باشد که طراحی فروشگاه اینترنتی یعنی چه؟ طراحی فروشگاه اینترنتی در واقع یعنی طی یک پروژه یک سایت با قابلیت فروش محصولات یا همان فروشگاه آنلاین برای شما ساخته می شود.

اگر شما سرمایه ی زیادی برای شروع یک کسب و کار و اجاره ی یک مغازه ندارید بهترین راه حل برای شما طراحی فروشگاه آنلاین است. در واقع شما با صرف هزینه ای معقول می توانید یک فروشگاه آنلاین داشته باشید. سپس محصولات خود را در آن جا به فروش برسانید و به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید. در چنین حالتی هزینه های شما مانند هزینه اجاره مغازه، هزینه نیروی انسانی و … از بین می رود و در نتیجه شما می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

طراحی یک فروشگاه اینترنتی یعنی این که یک پایگاه آنلاین و اینترنتی ایجاد کنیم تا در آن بتوانیم اطلاعاتی قرار دهیم، محصولات و خدمات خود را معرفی کنیم و بتوانیم محصولات خود را به فروش برسانیم.

برای طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران به چه چیزهایی نیاز داریم؟

برای انجام هر پروژه ای نیازمندی هایی وجود دارد. برای طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران نیز می بایست یک سری قواعد و قوانین رعایت شوند. در واقع نیازمندی هایی وجود دارند که داشتن و رعایت آن برای طراحی فروشگاه آنلاین ضروری است. برخی از این نیازمندی ها به شرح زیر می باشند:

  1. انتخاب دامنه و ثبت آن که نام تجاری فروشگاه آنلاین است.
  2. خرید یک هاست که بتوان اطلاعات فروشگاه و داده ها را در آن نگهداری کرد.
  3. ست کردن هاست و دامنه با هم.
  4. داشتن نرم افزار هایی برای کدنویسی و یا استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا.
  5. داشتن یک هاست لوکال برای آزمایش کردن سایت.

طراحی فروشگاه انلاین در تهران

طراحی فروشگاه آنلاین در تهران

در رابطه با طراحی فروشگاه اینترنتی باید بگوییم هر گاه بخواهیم در رابطه با راه اندازی کسب و کار اینترنتی صحبت کنیم بدون شک اولین چیزی که به ذهن ما خطور می کند، طراحی یک فروشگاه اینترنتی است. البته شاید شما بگویید بسیاری از کسب و کار ها با استفاده از شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام فعالیت می کنند. این امر صحیح است اما برای اعتبار بخشیدن به یک کسب و کار الزامی است برای آن سایت فروشگاه اینترنتی طراحی کنید.

در رابطه با طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران لازم است بدانید امروزه مشاهده می کنیم طراحی وب سایت فروشگاهی یکی از بیشترین وب سایت های طراحی شده است. یعنی این قبیل سایت ها مخاطبان و مشتریان بیشتری دارند. لازم است بدانید طراحی سایت فروشگاهی نسبت به دیگر سایت ها پیچیدگی های بیشتری دارد.

هنگامی که یک سایت را طراحی می کنید تنها به محتوا، شکل گرافیکی و سئو در تهران آن دقت می کنید. اما یک سایت فروشگاهی در واقع یک فروشگاه آنلاین است. این سایت علاوه بر این که باید تمام نکات یاد شده را داشته باشد، الزامی است به گونه ای ساخته و پرداخته شود که فروش آنلاین به راحتی انجام شود. تا هم مشتری و هم مدیریت رضایت کافی داشته باشند.

چه کسی می تواند طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران را انجام دهد؟

یکی از مهم ترین سوال هایی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که چه کسی می تواند طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران را انجام دهد؟ لازم است بگوییم طراحی فروشگاه اینترنتی یک کار انفرادی نبوده و نیست. یک تیم بهتر می تواند کار طراحی فروشگاه آنلاین را انجام دهد. این تیم متشکل از برنامه نویس حرفه ای، متخصص گرافیک و دیزاین، کارشناس تولید محتوا، سئو کار حرفه ای و … می باشد.

طراحی فروشگاه ایننترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار

برنامه نویس همان کسی است که کار اصلی را انجام دهد. برنامه نویس تلاش می کند با استفاده از زبان های برنامه نویسی و با نوشتن کد ها اصولی و حرفه ای طراحی فروشگاه اینترنتی را مطابق با طرح اولیه بسازد. برنامه نویس مسئولیت توسعه کد های نوشته شده را کامل بر عهده می گیرد. همچنین او باید کد ها را تست و آزمایش کند تا همه ی بخش ها به درستی کار کنند.

یکی دیگر از اعضای تیم طراحی سایت، وب دیزاینر یا طراح گرافیکی است. طراح گرافیکی کسی است که با استفاده از دانش خود باید ظاهر یک سایت فروشگاهی را به گونه ای طراحی کند که چشم نواز و شکیل باشد. او باید به فلسفه ی رنگ ها آگاه باشد. یک متخصص وب دیزاین باید بداند هر عنصر را کجا قرار دهد.

فروشگاه انلاین در تهران

طراح رابط کاربری نیز نقش مهمی در تیم طراحی سایت در تهران دارد. او در واقع پشتیبانی سایت می باشد. او باید تمام نیاز های کاربر را بفهمد و آن ها را تیم طراحی در میان بگذارد. این گونه بسیاری از مشکلات سایت از بین می رود.

کارشناس تولید محتوا و سئو کار نیز وظیفه دارند با تولید محتوا های یکتا و جذاب رتبه سایت را در گوگل بهبود ببخشند.

در واقع لازم است بدانید یک فروشگاه اینترنتی بدون محتوا ارزش چندانی ندارد. در واقع چیزی که مخاطب را جذب می کند محتواست. این محتوا میتواند در قالب های گوناگون باشد. محتوای جذاب و یکتا موجب بازدید بیشتر سایت می شود. در واقع شما با محتوا می توانید محصولات خود را به کاربر معرفی کنید و اطلاعات مفیدی در اختیار کاربر قرار دهید.

سئو کار حرفه ای نیز باید بتواند با استفاده از دانش خود رتبه ی طراحی قروشگاه انلاین را در گوگل بهتر کند. این امر سبب می شود فروشگاه اینترنتی شما در لینک های بالای گوگل نمایش داده شود. در نتیجه در چنین  شرایطی وب سایت بازدید بیشتری دارد.

طراحی فروشگاه آنلاین در تهران با مناسب ترین قیمت

بهترین ایده های فروشگاه آنلاین همه چیز نیست طراحی خوب فروشگاه آنلاین محصولات را به فروش می رساند امروزه کاربران به مغازه های مدرن، مرتب و با سبکی که به راحتی قابل تردد هستند عادت کرده اند بنابراین ما اکنون آستر طراحی جدیدی داریم که می تواند الهام بخش فروشگاه شما باشد در سایت افق نتورک ما 21 طرح فروشگاهی عالی از فروشگاه های آنلاین موفق از طیف گسترده ای از صنایع را ارائه می دهیم که همه آنها با مجموعه ما ایجاد شده اند ما فقط ادعا نمی کنیم که اینها قطعات واقعی جواهرات هستند بلکه این به طور رسمی تایید شده است.

مقالات زیر را دنبال کنید:

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در کرج

طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران

آیا آماده اید که ایده خود را زنده کنید؟

مجموعه دیجیتال مارکتینگ افق نتورک را به صورت رایگان امتحان کنید و هر کجا که می خواهید بفروشید بنابراین لازم است موارد زیر را بدانید.

چرا طراحی مغازه خوب مهم است؟ چه چیزی در طراحی یک فروشگاه آنلاین خوب نقش دارد؟ ایده افق نتورک این خرده فروشان با طراحی خوب فروشگاه آنلاین متقاعد می شوند.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی خوب چیست؟

یک طراحی فروشگاه اینترنتی خوب با موارد زیر مشخص می شود:

  • کاربر پسند است.
  • کیفیت صفحه خوب است و زمان بارگذاری خیلی طولانی نیست.
  • رنگ ها به خوبی انتخاب شده و با طراحی شرکت تطبیق داده شده اند.
  • گرافیک معنی دار را می توان یافت.
  • مغازه واضح است و ساختار شفاف قابل تشخیص است.

چرا طراحی فروشگاه آنلاین خوب مهم است؟

شش نکته زیر روشن می کند که چرا یک طراحی فروشگاه اینترنتی خوب بسیار مهم است

  1. جلب توجه می کند: دلیل اصلی اینکه چرا باید طراحی فروشگاه وب خود را جدی بگیرید این است که این بهترین راه برای متمایز شدن از دیگران است ما در دنیایی زندگی می کنیم که در آن هر فرد به طور متوسط ​​روزانه بیش از 500 آگهی در دستگاه های مختلف خود دریافت می کند و برای متمایز شدن از این جمعیت عظیم، باید در طراحی وب برتر باشید.
  2. احساسات تحریک می شوند: یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک عالی طیفی از احساسات مثبت را در مورد برند شما برمی انگیزد برداشت اولیه هیچ ارتباطی با جذابیت محتوا، محصول یا خدمات شما ندارد زیرا اولین قدم این است که پای خود را وارد درب کنید و برای این کار به یک طراحی برجسته برای وب سایت تجارت الکترونیک خود نیاز دارید.

آیا می دانستید که خریداران بالقوه در عرض 50 میلی ثانیه درباره فروشگاه یا محصول شما نظر می دهند؟ نه تنها این، طبق گزارش Consumer Report حتی اعتماد کاربر به یک وب سایت جدید بیشتر به عناصر زیبایی شناختی آن بستگی دارد تا محتوای واقعی آن طراحی فروشگاه آنلاین شما نیز برای برند شما بسیار مهم است زیرا می تواند واکنش های احساسی خاصی را از سوی مشتریان بالقوه شما ایجاد کند.

  1. طراحی فروشگاه آنلاین ارزش شناسایی را تضمین می کند: طبق یک مطالعه، پس از سه روز، افراد فقط می توانند حدود 10 تا 20 درصد از مطالبی را که خوانده یا شنیده اند به خاطر بسپارند از طرف دیگر، اگر این اطلاعات توسط یک گرافیک خوب پشتیبانی شود، می توانیم حدود 65٪ را به یاد بیاوریم مغز ما برای ذخیره اطلاعات بصری بهتر از دیگران طراحی شده است بنابراین، ساختن یک برند قوی و برقراری ارتباط با مخاطبان به شدت به طراحی بصری شما بستگی دارد اگر به طور مداوم طراحی فروشگاه خود را دنبال کنید، مشتریان شما می توانند بلافاصله برند شما را از میان توده های وسیع تشخیص دهند

نکته خواندن: به طوری که می توانید یک سازنده وب سایت مناسب برای خود پیدا کنید ما یک نمای کلی از ارائه دهندگان مختلف را گردآوری کرده ایم تا بتوانید

  1. کلیک بیشتر و تبدیل بیشتر: بسیاری از کارشناسان معتقدند که تصاویر و گرافیک یکی از مهمترین ابزارهای آنها در بازاریابی محتوا است چطور؟ پاسخ ساده است: محتوای دارای تصاویر مرتبط 94٪ بیشتر از محتوای بدون بازدید میشود بنابراین، اگر می‌خواهید کلیک‌های بیشتری بر روی پست‌های خود افزایش دهید و تبدیل‌های بالاتری داشته باشید، باید طراحی فروشگاه آنلاین خود را جدی بگیرید.
  2. طراحی خوب تجربه کاربر را بهبود می بخشد: یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خوب فقط مرور صفحات را سرگرم کننده تر نمی کند از طرف دیگر، طراحی خوب فروشگاه آنلاین به این معنی است که فروشگاه شما دارای طراحی واضح و بدون پیچیدگی است که سهولت استفاده و تجربه کاربری مثبت را تضمین می کند.
  3. موتورهای جستجو به طرح های فروشگاه اینترنتی خوب پاداش می دهند: قبلا اشاره کرده‌ایم که یک طراحی مغازه عالی می‌تواند جلب توجه کند با این حال، این فقط در مورد مشتریان بالقوه صدق نمی کند طراحی شما همچنین می تواند بر رتبه بندی گوگل و شرکت تاثیر بگذارد زیرا در سپتامبر 2021، بزرگترین موتور جستجو به‌اصطلاح به‌روزرسانی تجربه صفحه خود را تکمیل کرد به این معنی که زمان بارگذاری، تاخیر در تعاملات و ثبات بصری وب‌سایت اکنون در رتبه‌بندی گنجانده شده است اتفاقا، این بدان معناست که فروشگاه‌های با طراحی دقیق دیگر به دلایل سئو مورد تقاضا نیستند در عوض، در حال حاضر از فروشگاه‌های آنلاین ساده‌تر استفاده می‌شود، زیرا این فروشگاه‌ها از نظر زمان بارگذاری و تعامل و در نتیجه در رتبه‌بندی گوگل عملکرد بهتری دارند.

بهتر است مستقیما در پادکست افق نتورک مشترک شوید و دیگر هیچ قسمتی را از دست ندهید!

 

چه چیزی در طراحی یک فروشگاه آنلاین خوب نقش دارد؟

بنابراین اکنون می دانید که چرا طراحی فروشگاه آنلاین شما بسیار مهم است و باید هم موتورهای جستجو و هم مشتریان بالقوه شما را خوشحال کند راه های بی شماری برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی در وسعت اینترنت وجود دارد در زیر 5 نکته مهمی که باید برای طراحی فروشگاه اینترنتی عالی در نظر بگیرید را خلاصه می کنیم.

1- سهولت استفاده: به عنوان یک صاحب مغازه، اولویت اصلی شما باید این باشد که فروشگاه شما کاربرپسند باشد برای اطمینان از این موضوع باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • به نوار جستجو و ناوبری توجه کنید در هر یک از صفحات فرعی شما به راحتی پیدا می شود.
  • وقتی صحبت از ناوبری شد، مطمئن شوید که فروشگاه شما دسته بندی محصولات را سازماندهی کرده است تا مشتریان شما بتوانند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.
  • اطلاعات دقیق محصول را حفظ کنید زیرا این نیز برای موفقیت فروشگاه آنلاین شما بسیار مهم است.
  • به مشتریان خود فرصتی برای تماس با شما ارائه دهید به عنوان مثال، وقتی صحبت از خدمات مشتری به میان می آید ، ربات های چت در حال حاضر مد هستند.
  • همانطور که قبلا اشاره شد، طراحی نوری نیز تأثیر قابل توجهی بر تجربه کاربر دارد به همین دلیل باید عناصری مانند تایپوگرافی، پاراگراف ها و رنگ ها را با دقت انتخاب و استفاده کنید

2- زمان بارگذاری و کیفیت: قبلا اشاره کردیم که نه تنها مشتریان شما، بلکه گوگل نیز زمان بارگذاری فروشگاه آنلاین شما را ارزیابی می کند با این وجود، کیفیت تحت هیچ شرایطی نباید از بین برود بنابراین شما نباید در انتهای اشتباه، مانند عکس محصول یا موارد مشابه، ذخیره کنید به این فکر کنید که چه چیزی باید در طراحی مغازه شما گنجانده شود – و چه چیزهایی ممکن است زواید غیر ضروری باشد.

3- رنگ ها و طراحی شرکتی: شما در یک نقطه متوجه شده اید که رنگ ها می توانند احساسات خاصی را برانگیزند اما آیا این را هم می‌دانستید که برای مثال، رنگ‌های روشن بیشتر از رنگ‌های تیره باعث تشویق خرید می‌شوند؟ از آنجایی که انتخاب رنگ نیز به چنین ترفندهایی (روانی) بستگی دارد، باید با دقت بیشتری به آنها نگاه کنید زیرا طرح رنگ شما باید همیشه با طراحی شرکت شما همراه باشد از سوی دیگر، رنگ های مخصوص صنعت نیز وجود دارد که باید خود را در مورد آنها آگاه کنید.

نکته خواندن: در این راهنمای نهایی، ما به شما نشان می دهیم که چگونه اولین وب سایت خود را تنها در 8 مرحله ایجاد کنید

4- گرافیک معنادار: علاوه بر انتخاب صحیح رنگ ها و انطباق با طراحی شرکتی شما، گرافیک آموزنده و جذاب نیز بخشی از یک طراحی خوب فروشگاه است اینها باید ارزش ها و شخصیت برند شما را منعکس کنند و بنابراین می توانند مشتریان شما را از نظر احساسی به فروشگاه شما متصل کنند

5- نظم و ساختار: یک فروشگاه آنلاین با ساختار خوب، همه چیز است، زیرا خریداران بالقوه اغلب یک وب سایت را فقط در چند ثانیه برای یافتن محتوای مرتبط با آنها اسکن می کنند اگر اینها قابل مشاهده نباشند، دوباره به سرعت صفحه را ترک می کنند برای شما به عنوان یک خرده فروش آنلاین مهم است که فروشگاه خود را به وضوح طراحی کنید به عنوان مثال خطوط تقسیم بصری، بخش ها و سرفصل های رنگی مختلف کمک می کند در این زمینه، این نیز درست است که هر فضای خالی را نباید پر کرد برعکس برای حفظ نظم، جای خالی ایجاد کنید.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی: چرا برای موفقیت شما بسیار مهم است

آیا قصد دارید محصولات یا خدمات خود را به صورت آنلاین در یک فروشگاه عرضه کنید یا می خواهید طراحی فروشگاه آنلاین فعلی خود را بهینه کنید؟ سپس همه چیزهایی که برای شما مهم است را در این مقاله خلاصه کرده ایم که باید هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی خود در نظر بگیرید.

اما ابتدا می خواهیم به شما بگوییم که چرا طراحی سایت یک فروشگاه اینترنتی اینقدر نقش مهمی را ایفا می کند سپس به این می پردازیم که به غیر از مشتریان چه کسانی برای شما مهم هستند در نهایت، ما به شما پنج نکته را برای کمک به طراحی یک فروشگاه آنلاین موفق ارائه می دهیم.

نکته خواندن: شما خودتان را می خواهید ایجاد فروشگاه آنلاین؟ سپس ما در اینجا همه اطلاعات مهم را برای شما داریم تا فروشگاه اینترنتی خود را تنها در 30 دقیقه راه اندازی کنید.

 

طراحی برای موفقیت فروشگاه اینترنتی من چقدر مهم است؟

اولین برداشتی که مشتریان از یک فروشگاه آنلاین می گیرند، طراحی است تنها در چند ثانیه، آنها تصمیم می گیرند که آیا فروشگاه قابل اعتماد به نظر می رسد، آیا استفاده از آن آسان است و طراحی واضحی دارد یا خیر؟

قطعا شباهت هایی به مغازه وجود دارد مشتریان فقط زمانی بیشتر به فروشگاه مراجعه می کنند که یک فروشگاه تمیز و مرتب به نظر برسد این استانداردها را می‌توان برای فروشگاه‌های اینترنتی نیز اعمال کرد: هر چه مغازه جذاب‌تر به نظر برسد، دفعات بازدید از آن بیشتر و ارقام فروش بالاتر است.

با این حال، طراحی یک فروشگاه آنلاین فقط زیبایی شناسی نیست همچنین در مورد قابلیت استفاده، شفافیت اطلاعات محصول و گزینه هایی است که مشتری می تواند از بین آنها انتخاب کند (به عنوان مثال از نظر حمل و نقل و پرداخت) ما در یک لحظه برای شما توضیح خواهیم داد که چه چیزی بخشی از اصول طراحی فروشگاه آنلاین است اول از همه، بیایید ببینیم که مغازه برای چه کسانی باید خوب طراحی شود.

طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران

طراحی فروشگاه اینترنتی من باید برای چه کسانی طراحی شود؟

حتی با استعدادترین طراحان فروشگاه های آنلاین نیز می توانند در مورد اینکه چه چیزی یک طراحی “خوب” را تشکیل می دهد، بحث کنند با این حال، چند سرنخ وجود دارد که می توانید از آنها به عنوان راهنما استفاده کنید به عنوان یک خرده فروش آنلاین، ابتدا باید از خود بپرسید که این طرح باید برای چه کسی جذاب باشد البته اول از همه، این در مورد مشتریان بالقوه است که باید به خواسته های آنها توجه شود همانطور که در ابتدا ذکر شد طراحی و قابلیت استفاده ارتباط تنگاتنگی باهم دارند.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی از دیدگاه مشتری

این یک چیز است که یک فروشگاه آنلاین از نظر بصری جذاب است و جدیت را ساطع می کند با این حال، نکته دیگر این است که وقتی صحبت از قابلیت استفاده می شود، ساختارهایی وجود دارد که باید رعایت شوند این به مکان‌های خاصی در وب‌سایت اشاره می‌کند که کاربران در حال حاضر به یافتن محتوا یا عملکردهای خاص عادت دارند (مانند سبد خرید، نوار پیمایش و غیره) البته متمایز شدن از دیگران همیشه یک مزیت است، اما در این مورد توصیه می‌شود که اجازه ندهید ساختار طراحی شما بیش از حد از ساختار فروشگاه‌های دیگر منحرف شود در غیر این صورت، مشتریان بالقوه نمی توانند راه خود را پیدا کنند و به سرعت فروشگاه آنلاین شما را ترک کردند به اصطلاح تجربه کاربری نقش بسیار مهمی در طراحی یک فروشگاه آنلاین دارد.

 

این اعلان را به اشتراک گذارید

جستجو
پست های اخیر
خبرنامه افق

خبرنامه

در خبرنامه ماهانه ما مشترک شوید تا به روز باشید

فهرست مطالب