طراحی فروشگاه آنلاین
طراحی فروشگاه آنلاین نیز همچون طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یکی از موارد مهم برای ورود محصولات به دنیای اینترنت می باشد. معمولا کار آفرینان از فروشگاه آنلاین استفاده می نمایند تا محصولات خود را به صورت اینترنتی و دورادور به فروش برسانند. خرید و فروش اینترنتی یکی از رویدادهای مهم قرن حاضر می باشد که برای سهولت و سرعت بخشیدن به انجام کارها اتفاق می افتد. آنگونه که مشخص است این روند به سرعت در حال پیشروی می باشد و سالی که در آن قرار داریم از این منظر به هیچ عنوان شبیه ده سال گذشته نمی باشد.
دیری نخواهد پایید که خرید و فروش اینترنتی تنها راه خرید و فروش قلمداد می شود. مراجعه حضوری به مغازه دیگر کاربردی نخواهد داشت و به این طریق فضای بسیاری که امروزه به عنوان مغازه یا فروشگاه از آن استفاده می شود بی کاربرد خواهد ماند که این فضاها می تواند برای کارهای دیگر مورد استفاده قرار گیرد. از این رو ما در این نوشتار به بررسی طراحی فروشگاه آنلاین و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خواهیم پرداخت و اصول و چرایی آن را ذکر خواهیم کرد تا برای کار آفرینانی که قصد توسعه کسب و کار خود را دارند اطلاعات مفیدی داده باشیم.
زبان های برنامه نویسی طراحی فروشگاه آنلاین
طراحی فروشگاه آنلاین در تهران نیز همچون طراحی سایت در تهران نیاز به مطالعه دقیق و اصولی دارد و باید از نرم افزارهای به روز استفاده کرد تا در ادامه به مشکل به روز رسانی بر نخورد. استفاده از برنامه های طراحی فروشگاه آنلاین قدیمی می تواند در آینده ای نه چندان دور شما را با مشکلات بسیاری که هزینه های بالایی نیز خواهد داشت رو به رو نماید. بنابراین اولین کار پرس و جو در این باره می باشد. باید نسبت به زبان های برنامه نویسی طراحی فروشگاه آنلاین اطلاعات کسب نمایید و در مورد آن از شرکت طراحی فروشگاه آنلاین که مد نظرتان است، سوال بپرسید.
هدف از طراحی فروشگاه آنلاین
داشتن هدف فروش نیز از موارد مهم و ابتدایی در زمینه چگونگی طراحی فروشگاه آنلاین می باشد، همانگونه که در طراحی سایت نیز جزو اصول اساسی و مهم قلمداد می شود. برای مثال داشتن فروشگاه آنلاینی همچون اپلیکیشن تپ سی یا اسنپ که خدمات حمل و نقل را به فروش می رسانند و یا فروشگاهی مثل اُکالا که محصولات مورد استفاده روزمره را به فروش می رساند و یا اپلیکیشن هایی همچون شیپور و دیوار که به همه افراد این امکان را می دهد تا به خرید و فروش های خُرد بپردازند. نوع دیگری از فروشگاه آنلاین به فروش محصولات دیجیتالی همچون فیلم ها، مقالات و یا موسیقی می پردازد که پس از خرید مشتریان به دانلود محصول می پردازند. تعیین این نکته که شما به کدام یک از این موارد نیاز دارید یکی از موارد اصولی و مهم در زمینه طراحی فروشگاه آنلاین و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می باشد.
در این نوشتار به دو مورد بسیار مهم در ابتدای طراحی سایت پرداختیم که نادیده گرفتن آن ها می تواند مشکلات بسیار بعدی را به همراه داشته باشد. اما مواردی که در بخش دوم این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت، بخش های مختلف اهمیت طراحی فروشگاه انلاین است که با توجه به هدف مورد نظر کارفرما می تواند متفاوت باشد که ما به مهمترین آن ها خواهیم پرداخت. صفحه معرفی محصول، صفحه پرداخت، صفحه ارتباط با ما، صفحه جستجو و صفحه محصولات مشابه، جزو آن بخش هایی است که باید به آن ها توجه ویژه ای شود و از این رو نیاز است که در مورد تک تک آن ها اطلاعات کافی داشته باشیم تا در حین گفتگوهای اولیه با شرکت طراحی سایت در مورد آن ها از مهندسان و طراحان توضیح کافی بخواهیم.
مهمترین بخش ها در طراحی فروشگاه آنلاین
یک فروشگاه آنلاین معمولا از بخش های مختلفی تشکیل می شود که هر کدام از این بخش ها ویژگی ها و کاربردهای خاص به خود را دارد. با توجه به هدفی که مدیر کسب و کار از طراحی فروشگاه آنلاین دارد این بخش ها می تواند متفاوت از هم باشد. شاید نیاز باشد که برخی از آن ها در تمام انواع فروشگاه ها قرار بگیرد یا بخش دیگری در یک فروشگاه خاص مورد استفاده قرار گیرد. مثلا بخش دانلود محصول در آن دسته از طراحی فروشگاه آنلاین تعبیه می شود که آن فروشگاه محصولات دیجیتالی را به فروش برساند. به عنوان مثالی دیگر صفحه ارتباط با ما می تواند در طراحی فروشگاه آنلاین از هر نوعی مورد استفاده قرار گیرد و در واقع هنگام طراحی فروشگاه آنلاین در قسمت خاصی تعبیه شود.
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
امروزه با گسترش تکنولوژی افراد برای جستجو خرید محصول مشترک خود با دستگاه های زیادی اقدام به جستجو میکنند و یکی از مهمترین این دستگاه ها موبایل است که افراد برای جستجو خود در اینترنتی از موبایل استفاده میکنند حال باید بدانیم که یک طراحی اپلیکیشن فروشگاهی میتواند تاثیر به سزایی روی فروش محصولات شما داشته باشد که ما در گروه مهندسی افق نتورک به این مورد هم پرداخته ایم. وبا ارائه این سرویس برای شما اپلیکیشن موبایل چه اندروید و چه ای او اس (ios) مناسب با فروشگاه انلاین شما طراحی نموده و این باعث افزایش فروش شما خواهد شد.
صفحه معرفی محصول
یکی از بخش های بسیار مهم در طراحی فروشگاه آنلاین، صفحه معرفی محصول می باشد. محصولات مورد نظر از هر نوعی می تواند در این بخش به همراه توضیحات خاص و یا مقایسه با محصولات دیگر قرار بگیرد. همچنین در این بخش می توان نظرات مخاطبان را در مورد آن محصول نیز خواند و یا مخاطبان می توانند در انتهای این بخش نظرات خود را ثبت نمایند و دیگر مشتریان از این نقدها استفاده نمایند.
صفحه پرداخت در طراحی فروشگاه آنلاین
صفحه پرداخت در خرید و فروش، یکی از موارد بسیار مهم در طراحی فروشگاه آنلاین می باشد. تنوع در نوع پرداخت می تواند در این صفحه طراحی شود. در واقع تنوع در نوع پرداخت می تواند مشتریان بسیاری را جذب خود نماید، چرا که افراد مختلف نوع پرداخت های متفاوتی را می پسندند. همچنین استفاده از درگاه های پرداخت بانک های مختلف نیز می تواند در این زمینه موثر واقع شود، که این نیز در همین صفحه پرداخت هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی لحاظ می شود.
صفحه جستجو محصول
یکی از صفحات بسیار مهم و حیاتی، صفحه جستجو می باشد. مشتریان برای یافتن هر چه راحت تر محصولات خود، نیاز به صفحه جستجو دارند. استفاده از صفحه جستجوی محصول باید ساده باشد تا مشتریان به راحتی بتوانند به آن دسترسی داشته باشند و به نوشتن نام محصول یا حتی تلفظ آن در این بخش به محصول خود دست یابند.
صفحه محصولات مشابه
این صفحه می تواند کمک بسیاری به خریداران نماید. در واقع در این صفحه وقتی مشتری محصولی را جستجو می کند و وارد آن می شود، محصولات مشابه با آن محصول را نیز در کنار آن می بیند که می تواند در انتخاب نهایی محصول برای خرید به مشتریان کمک بسیاری نماید. همچنین محصولات می توانند در دسته بندی های مختلف قرار بگیرند و به این صورت مخاطبان و مشتریان با رجوع به آن دسته بندی خاص به محصولات مشابه با در آن دسته بندی دسترسی خواهند داشت.
به عنوان مثال محصولاتی که در دسته بندی بهداشتی قرار دارند به مشتریان این امکان را می دهد تا با رجوع به این بخش هر آنچه که به محصولات بهداشتی مربوط است را یکجا ببیند. محصولاتی همانند شوینده ها، ضد عفونی کننده ها و غیره. خود این بخش نیز می تواند به بخش های مختلف دیگر تقسیم شود. مثلا بخش شامپو، مایع دستشویی، خمیردندان و مواردی از این قبیل که همه در دسته محصولات بهداشتی قرار دارند.
اما در انتها و به عنوان سخن نهایی باید این نکته را نیز مد نظر داشت که تمام این موارد در گفتار ساده است، اما زمانی که ما بخواهیم به تمام این موارد در طراحی فروشگاه آنلاین دسترسی داشته باشیم و به مشکلات بسیاری که معمولا برنامه های این چنینی دارند برنخوریم بایستی شرکتی برای طراحی فروشگاه اینترنتی خود بیابیم که از برنامه نویسی به روز استفاده نماید.
طراحی فروشگاه آنلاین در تهران
طراحی فروشگاه آنلاین در تهران برای مشاغل که محصولات و فروش را برای اهداف خاص فراهم می کنند می تواند خواه محصولات مادی باشند یا کالاهایی که حاوی محصولات مجازی مانند بارگیری فایل هستند و در هر صورت راه اندازی فروشگاه آنلاین تنها راه ورود به E -Bommerce است البته این به معنای رها کردن فروشگاه واقعی و خاموش کردن آن نیست اما می تواند موفق شود و نتایج فروش را از طریق اینترنت بدست آورد.
فروشگاه آنلاین در واقع همان وب سایت است که قادر به ارائه محصولات یا خدمات به کاربران است و کاربرانی که همان مشتری هستند می توانند محصول مورد علاقه خود را از طریق اینترنت و آنلاین خریداری کنند و بر اساس منطق هر فروشگاه صحبت از پول و سود یکی از مهمترین اهداف طراحی فروشگاه به صورت آنلاین است البته این هدف آسان و به سادگی در دسترس نیست به طور کلی شروع فروشگاه در اینترنت را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:
- معرفی برند
- محصولات را تهیه کنید
- استخدام مشتری
امروزه هزاران فروشگاه وجود دارد اما چند فروشگاه به صورت آنلاین موفق شده اند یکی از مهمترین عوامل فروش آنلاین امکان تولید محتوای و کیفیت مناسب برای ارائه مارک ها و محصولاتی است که می تواند کاربران را به خرید آنلاین ترغیب کند بنابراین بسیاری از دارندگان مشاغل بیشتر روی زیبایی و جذابیت بصری و البته تحویل زودرس فروشگاه آنلاین هنگام درخواست فروشگاه آنلاین تمرکز می کنند اما آنها تنها چیزی را که بیشترین ارزش را برای آنها ایجاد می کند در نظر نمی گیرند.
اگرچه ویژگی ها و قابلیت های برنامه های فروشگاه آنلاین جذابیت بصری و عناصر دوستانه در طراحی سایت، تولید محتوای خوب و بهبود محتوا و سایت برای موتورهای جستجو (SEO) از نظر جذب ترافیک و هدایت آن به وب مهم است و سایتی که می تواند منجر به فروش شود بسیار مهم است.
مقالات ما را دنبال کنید
یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید
همانطور که گفتیم یک فروشگاه اینترنتی فضایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید این روزها فروشگاه های اینترنتی به روش های مختلفی طراحی و راه اندازی می شوند اما ارزان ترین و سریع ترین راه برای ایجاد فروشگاه اینترنتی استفاده از نرم افزار سایت ساز است در واقع فروشگاه سازها سیستم های فروش آنلاینی هستند که با کمک سیستم های مدیریت محتوا یا CMS راه اندازی می شوند همچنین شرکت های زیادی شروع به طراحی فروشگاه کرده اند اما آیا همه فروشگاه سازان می توانند نیازهای شما را برآورده کنند؟ پاسخ این سوال قطعا خیر خواهد بود.
همانطور که می دانید تاسیس یک کسب و کار فروشگاه اینترنتی با CMS چندان به کد نویسی ندارد اما لازم است که بدانید که در این راستا نیاز به تجربه و دقت کافی است همچنین لازم است قبل از خرید فروشگاه اینترنتی به امکاناتی که نیاز دارید توجه کنید زیرا بسیاری از فروشگاه های اینترنتی تمام امکانات لازم را آماده ندارند و برای اینکه بتوانید هنگام خرید یک فروشگاه اینترنتی آماده به درستی عمل کنید، بهتر است وب سایت فروشگاه نمونه هر شرکت را بررسی کنید.
بررسی نمونه کارها به شما این امکان را می دهد که سایت های مشابه را برای کسب و کار خود بررسی کنید و ویژگی های مورد نیاز خود را برای کسب و کار خود بهتر درک کنید همچنین برای مشاوره طراحی سایت در زمینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره ای ما به صورت رایگان استفاده کنید.
چرا یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کنیم؟
فروشگاه های آنلاین بستری برای فروش آنلاین محصولات هستند و اکثر کسب و کارها علاوه بر فروشگاه فیزیکی، یک فروشگاه آنلاین نیز دارند بنابراین از دیدگاه صاحبان مشاغل، با ظهور خرید و فروش اینترنتی، فرصت مناسبی برای عرضه محصولات فراهم شده است زیرا علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها به دلیل حجم زیاد محصولات و نگهداری آنها در انبارها، زمان آزاد بیشتری نیز در نظر گرفته شده است تا بتوانند محصولات خود را در اینترنت و همچنین تجارت به فروش برسانند.
مزایای طراحی فروشگاه آنلاین با استفاده از وردپرس چیست؟
در این دنیای امروزی، همه مشاغل به یک وب و حضور در دنیای اینترنت روی می آورند و صاحبان مشاغل در ابتدا از اینترنت برای ارائه خود راضی بودند اما پس از مدتی همه در مورد ایجاد یک فروشگاه آنلاین و آنچه آسانتر از طراحی فروشگاه آنلاین با استفاده از وردپرس است صحبت کردند در این مقاله که توسط مجموعه افق نتورک نوشته شده است ما سعی می کنیم مزایای فروشگاه آنلاین را با وردپرس بررسی کنیم.
قبل از شروع همه چیز برای بارگیری وردپرس و نصب آن به صورت آنلاین برای بارگیری آخرین نسخه از سایت فارسی وردپرس استفاده کنید وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای مبتنی بر وب است که می تواند مکان شما را کمتر از ده دقیقه افزایش دهد.
ویژگی فروشگاه های آنلاین چیست؟
علاقه فروشگاه آنلاین هم برای مصرف کنندگان و هم برای فروشندگان بسیار زیاد است به همین دلیل تعداد کارآفرینانی که تصمیم می گیرند به محصولات و خدمات خود اعتماد کنند دائما در حال افزایش است بنابراین تصمیم برای افتتاح یک فروشگاه آنلاین در کنار فروشگاه واقعی یا در امتداد مسیر فروش آنلاین، یک فرصت مهم در زمینه تجارت است همچنین از طریق سایت ما و شرکت های کوچک و بزرگ می توانید هزینه های مدیریت را کاهش دهید، مشتریان خود را حفظ کرده و نرخ چرخش خود را افزایش دهید.
علیرغم نگرانی های اولیه در مورد پرداخت آنلاین و عدم برقراری ارتباط مادی با محصول و ارتباطات انسانی با فروشنده خریداران الکترونیکی از جمله خریداران ایرانی بسیار رشد می کنند یعنی داده های سالانه به دست آمده از گزارش سالانه نشان می دهد که افزایش جالبی در کلیه محصولات تجارت وجود دارد.
مزایای فروشگاه آنلاین برای خریداران
راحتی: مصرف کنندگان می توانند خریدهای خود را در هر کجا که هستند از طریق رایانه یا تلفن های هوشمند خود انجام داده و کالاها را مستقیما در خانه دریافت کنند اغلب، به لطف کوپن های تخفیف شخصی یا پیشنهادات خرید دیجیتال سفارشی می توانید هنگام خرید در فروشگاه ها به صورت آنلاین پول خود را پس انداز کنید.
سرعت: با چند کلیک ساده آنها می توانند چیزهایی را به سبد خرید خود اضافه کرده و به روش مورد نیاز پرداخت کنند.
اطلاعات: سایت های شجاعت می توانند در مورد محصولات و همچنین مقایسه کاربرانی که قبلا آن را خریداری کرده اند اطلاعات بیشتری کسب کنند.
محصولات تخصصی: اینترنت امکان یافتن مواردی را که در بعضی از مناطق دشوار است را فراهم می کند بنابراین از محدودیت های جغرافیایی خلاص می شود.
مزایای فروشگاه آنلاین برای فروشندگان
اکنون ما جالب ترین بخش از همه کسانی را که تصمیم گرفته اند یا قصد سرمایه گذاری در سایت افق نتورک را داشته اند دریافت می کنیم زیرا مشخص است قابلیت هایی که وب ارائه می دهد بسیار مهم است اما فروش آنلاین همیشه آسان نیست و مزایا این می تواند به دست بیاید که به شرح زیر است:
-
کاهش هزینه ها
فروشگاه آنلاین قطعا برای مرحله شروع و نگهداری گران است زیرا تجارت الکترونیک به شما امکان می دهد هزینه های ثابت و در حال تغییر مانند: اجاره یا خرید محل و خدمات آب و برق (برق ، گاز ، آب ، Wi -Fi و غیره) ، مبلمان، آماده سازی و کارمندان را کاهش دهید.
-
فروشگاه همیشه باز است
فروشگاه آنلاین همیشه 7 روز در هفته به 24 ساعت باز می شود این به خریداران اجازه می دهد تا زمانی که می خواهند زمان و خواب خاصی داشته باشند انجام دهند و به این ترتیب شما نمی توانید فروش و فرصت ها را از دست بدهید.
-
بازار خروجی را افزایش دهید
شاید یکی از مهمترین مزایای فروشگاه آنلاین انتخاب در سراسر جهان باشد یعنی یک فروشگاه خاص در یک منطقه جغرافیایی خاص طبقه بندی می شود و از طرف دیگر می توان به هر یک از آنها در هر جایی دسترسی داشت و سهم بازار جدید را بدست آورد.
-
دید بیشتر
وب سایت به شما امکان می دهد از روشهای سنتی واضح تر به نظر برسید و همزمان برند خود را اعلام کنید و این امکان را به شما می دهد تا یک تصویر آنلاین خوب را وارد کنید و به طور کارآمد تصویر رایانه و اطلاعات فروشگاه واقعی (SEO محلی) را وارد کنید.
5- رابطه بیش از بیشتر است
یک وب سایت به شما امکان می دهد مستقیم و بلافاصله رانندگی کنید با یک کلیک ساده می توانید یک پیشنهاد جدید را اعلام کرده و تبلیغات تبلیغاتی را گسترش دهید همچنین با مراجعه به وب سایت همه کاربران می توانند از آخرین اخبار، تبلیغات فعلی و اخبار آینده مطلع شوند.
-
جمع آوری داده های مشتری
از طریق استفاده هوشمند از ابزارهای تجزیه و تحلیل وب نمای کامل از رفتار کاربر در فروشگاه شما می تواند بصورت آنلاین ارائه شود بیاموزید که از کجا آمده اند و آنچه را که ترجیح می دهند که اسیر و رایج تر است اما روش های خرید و بسیاری از اطلاعات مفید دیگر را برای مشخصات هدفمند شما و ایجاد استراتژی های مؤثر و وحشتناک برای خدمات شما ارائه می دهد.
-
تحریک خریدهای مکرر
هدف از هرگونه شجاعت E افزایش نرخ فروش مجدد در افق نتورک است که بسیار ساده تر از مشتری جدیدی است که قبلا محصولات را شناخته و امتحان کرده است و با تجزیه و تحلیل داده های رفتار خرید برای هر مشتری می توانیم جالب ترین تکنیک های حرفه ای، ترجیحات و محصولات را درک کنیم.
-
بهبود تجربه خرید
ضمانت یک تجربه خرید خوب برای افزایش بازدیدهای وب سایت، خرید و تبدیل کاربران ضروری است لازم است که یک وب سایت با چاه های حرکتی، بصری و سازمان یافته گروه ها، گروه های فرعی، نوار جستجو، لیست علاقه، سبد خرید و غیره داشته باشید همچنین نسخه های خبری و تخفیف های شخصی نیز می توانند برای ایجاد مشتری وفادار ارسال شوند.
چگونه شجاعت را برای کاربر طراحی کنیم؟
امروز بیش از 50 نفر در جهان ادعا می کنند که حداقل یک بار بصورت آنلاین، آنلاین می شوند و این بدان معنی است که بیش از 3.5 میلیارد نفر از وب سایت ما بازدید کردند و انتظار می رود تعداد زیادی از کاربران در سالهای آینده افزایش یافته است بنابراین برای ورود شما وقتی که Alrews دارای یک سایت یا اطلاعاتی از شجاعت برای افتتاح یک سایت کوتاه مدت است، جذب این عادت های بی پایان تا پایان سال ها بسیار ناخوشایند است.
می خواهید بدانید چگونه؟ و کاربر خوب: این به چه معنی است؟ در یک مطالعه جدید در حال حاضر بیش از 15000 وب سایت آنلاین وجود دارد که به روش دوم به معامله گران خرده فروشی می روند و همه مساوی نیستند به خصوص هنگامی که می توان از آن استفاده کرد در حقیقت بررسی بسیار نیمه کمپلکس و هدف اصلی آن پشتیبانی از تولید فوری است که به افراد امکان می دهد این کار را انجام دهند.
این سایت ها نباید مثالی بیان کنند در حقیقت شجاعت تجارت الکترونیکی باید حرکتی واضح و قابل مشاهده داشته باشد و محصولات باید به راحتی با سه کلیک به عنوان حداکثر در دسترس باشند بنابراین این باید یک رابط کاربری سرگرم کننده، ساده و سریع داشته باشد که می خواهید نیازهای کاربر را برآورده کنید و ترکیبی از زیبایی شناسی و عملکرد را ارتقا دهید و این شناسه کامل کاربر الکترونیکی است یعنب سایتی که می تواند یک تجربه خرید لذت بخش را برای بازدید کنندگان فراهم کند مانند زندگی در یک فروشگاه واقعی جایی که خرید بسیار آسان و طبیعی است.
همه اینها به این اشاره دارد که به کاربران اعتماد به نفس و اطمینان می بخشد که می خواهند مشتری واقعی شوند و نرخ انتقال فروشگاه را بصورت آنلاین افزایش دهند بنابراین قبل از شروع هرگونه فعالیت پشتیبانی مالی بررسی کنید که سایت شما در دو ثانیه به طور کامل در صفحات موبایل و باز استفاده شده است و اینها مهمترین جنبه های طراحی شجاعت مجموعه افق نتورک دوستانه هستند و در این مرحله توصیه من این است که چند ساعت را برای پاک کردن سایت خود از بالا به پایین و ارزیابی عناصر نشان داده شده در بالا که قبلا در دسترس است صرف کنید و در عوض باید در آن گنجانده شود.
من مطمئن هستم که برای ساختن کاربر الکترونیکی خود نیازی به سرنگونی ساختار الکترونیکی خود ندارید بلکه فقط برخی از موارد را تکمیل کرده و برخی از نکات مهم طراحی را برای تبدیل آنها به مشتری واقعی تغییر دهید.
وب سایت چه چیزی ارائه می دهد؟
هر حقیقت تجاری و هر ایده کارآفرینی می تواند شجاعت E را ایجاد کند در نتیجه لازم است اطمینان حاصل شود که این زمین ساختمانی است که قادر به پشتیبانی سایت از آنها و جلوگیری از حرکت زمین است و مطالعات، گزارش ها و تحقیقات مختلف عواملی را که باعث می شود مصرف کننده به خرید آنلاین منجر شود برجسته کرده است و این بسیار است و شما باید در نظر داشته باشید که پایه های وب سایت خود را ایجاد کنید.
راحتی خریدار معمولی برای خرید راحت از علاقه شما ضروری است بنابراین فروشگاه آنلاین ابتدا باید سهولت استفاده را تضمین کند: تلفن هوشمند یا رایانه خود را بدون نیاز به بسیاری از مراحل خریداری کنید همچنین کاربر می خواهد اطلاعات مفید محصول را پیدا کند و به سادگی با یک کلیک خریداری کند و اما آیا ترجیح می دهید خانه را ترک کنید به فروشگاه بروید و دستیاران فروش را آزار دهید و با یک لیست تسویه حساب طولانی سریع انتخاب و خریداری کنید یا سایت را باز کنید.
راحتی بسیاری از مطالعات نشان داده است که قیمت های آنلاین پایین تر از قیمت های شارژ شده در یک فروشگاه مالی است و با توجه به احتمال تخفیف، تبلیغات یا به دلیل کمترین خرده فروشان، استراتژی های کاهش قیمت بیشتر محتمل است بنابراین انتخاب گسترده، در یک فروشگاه آنلاین، خرده فروشان می توانند تمام محصولات را بدون محدودیت مواد به دلیل قفسه ها و ظرفیت انبار وارد کنند در نتیجه، کاربر طیف گسترده ای از موارد را برای انتخاب ارزیابی می کند.
تجربه کاربر، خریدار بالقوه، از اهمیت آن قدردانی می کند و مسیر خرید را بر اساس آداب و رسوم خود اختصاص می دهد این به لطف رابطه مستقیم در یک فروشگاه مواد ضروری است اما تولید مثل ممکن است در فروشگاه آنلاین غیرممکن نباشد و در مقابل، به لطف ویژگی های اینترنت، رفتار کاربر را می توان ردیابی کرد و پس از پردازش این داده ها، استفاده از اطلاعات به دست آمده برای سفارشی سازی تجربه و رضایت از آن سوء تفاهم می شود.
شرکای تحویل مبتنی بر شرکای اصلی برای ایجاد یک تصویر اصلی قوی هستند در واقع، شما همچنین می توانید هنگام تحویل از طریق پیکسل، قابل اعتماد بودن، قابلیت اطمینان خود را نشان دهید و هزاران نفر، به ویژه خرید آنلاین، احتمالا آنلاین هستند و برای این نسل، عوامل سرعت و راحتی بسیار مهم است در حالی که بومرها، به شما تحویل رایگان و بازگشت می گویند و حداقل مبلغ برای تحویل رایگان، تصور کنید که باید مکان خرید را انتخاب کنید: مواردی که در سبد خرید خود می خواهید و تنها چیزی که می توانید تصمیم بگیرید حداقل هزینه تحویل است بین حداقل خرید 50 تا 25 یورو، انتخاب تعیین می شود.
گزینه های تحویل جایگزین همچنین به تحویل محصول مربوط می شود: این شامل بیش از تحویل یک درب خانه ساده ، مانند کلیک و گروه هایی است که خریدار به فروشگاه ارائه می دهد معمولا تخفیف ها را می توان برای کسانی که این نوع تحویل را انتخاب می کنند در نظر گرفته شود و شما ممکن است در رسانه های اجتماعی محصول و سایت تجدید خود در رسانه های اجتماعی باشید اما اگر با مراجعه به پرونده اجتماعی خود یک واقعیت متناقض را مشاهده می کنید عدم اطمینان منجر به عدم اطمینان خواهد شد و همچنین استفاده از Facebook Marketplace و خرید اینستاگرام را در نظر بگیرید.
عوامل پایدار محیط از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و اولویت بسته بندی پایدار، پیشنهادی برای کاهش انتشار CO2 یا سایر راه حل های تطبیق با محیط زندگی باعث می شود که به فروشگاه مصرف کننده و یک مسئول نگاه کنید به علاوه تصویر شما! همچنین پشتیبانی مشتری ثابت کرده است که شرکت های کوچک و متوسط به دلیل خدمات پشتیبانی مشتری از غول های بزرگ ترجیح می دهند.
هزینه طراحی سایت فروشگاهی
داشتن یک وب سایت فروشگاهی خوب و پرطرفدار نیاز به یک تیم طراحی وب بسیار قوی و ماهر در زمینه طراحی وب سایت و سئو سایت دارد که نیاز به صرف هزینه دارد همچنین هزینه طراحی وب سایت بستگی به میزان کاری که شرکت طراحی سایت بر روی آن انجام می دهد و کیفیت آن است که توسط هر شرکتی بر اساس عملکرد و تعاریفی که از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است تعیین می کند که با قیمت بالاست و این بدان معنا نیست که سایت از کیفیت بالایی برخوردار است.
نتیجه
مجموعه دیجیتال مارکتینک افق نتورک یک بازار سریع در حال رشد است و برای هر کسی که علاقه مند به ایجاد یک وب سایت تجاری الکترونیکی باشد می توان آن را به راحتی با هر یک از مزایای فروشگاه آنلاین درک کرد و یک استراتژی خوب بازاریابی و تبلیغات برای به دست آوردن اعتبار و بینایی و اطمینان از عملکرد خوب فروشگاه الکترونیکی لازم است همچنین حضور یک وب سایت ایمن (گواهی SSL) ارائه چندین روش پرداخت، مدیریت وبلاگ که باعث افزایش ترافیک سایت می شود و مکان صحیح در موتورهای جستجو و خدمات عالی برای مشتری می تواند تأثیر مثبتی در موفقیت داشته باشد.
آیا می خواهید یک فروشگاه آنلاین افتتاح کنید یا عملکرد وب سایت را بهبود بخشید؟ برای مشاوره اکنون با ما تماس بگیرید همچنین لازم به ذکر است که بدانید دلایل افتتاح فروشگاه آنلاین نه تنها مربوط به هزینه ها نیست، حتی اگر پس انداز در انتخاب باشد مزایا در یک جهت فرصت ها هستند: کسانی که واقعا مشتریان شما را می شناسند، بنابراین پیشنهاد خود را به افراد بیشتری گسترش دهید در هر صئرت هر مکان، بدون سرمایه گذاری در فروشگاه های مواد یا کارمندان، امکان مدیریت محصولات در انبارها بدون فشار و منتظر بیشتر نباشید و در آینده در کارهای آینده خود سرمایه گذاری کنید!