گروه مهندسی طراحی سایت افق

ارئه دهنده طراحی و توسعه وب سایت

ما حضور شما در دنیای دیجیتال مارکتینگ ثبات میدهیم

نمایش ویدیو درباره شرکت طراحی سایت

وب سایت و بازاریابی اینترنتی

وب سایت و بازاریابی اینترنتی

وب سایت و بازاریابی اینترنتی

امروزه بازاریابی نسبت به گذشته تغییرات بسیاری یافته است. بیلبورهای تبلیغاتی از خیابان ها و جاده ها به درون فضای اینترنتی و مجازی روی آورده اند. افراد زیادی در این روزگار برای انجام کارهای ریز و درشت خود به اینترنت سر می زنند تا در رابطه با آنچه که می خرند و یا کاری که می خواهند انجام دهند، اطلاعات کسب نمایند. در این حضور در فضای اینترنتی آن ها با انواع مختلفی از تبلیغات در زمینه های مختلف مواجه می شوند که به آن ها بازاریابی اینترنتی گفته می شود. این نوع از بازاریابی اینترنتی و تبلیغات موجود در فضای اینترنت می تواند مسیر انتخاب آن ها را تغییر دهد. اما ما برای انجام کارهای بازاریابی اینترنتی خود در فضای اینترنتی باید چه کاری انجام دهیم؟

6640 modirat wikiplast - وب سایت و بازاریابی اینترنتی

بیلبورد دائمی برای بازاریابی اینترنتی:

نکته مهم در زمینه بازاریابی اینترنتی این است که در ابتدا و قبل از هر چیزی ما باید فضایی مختص به خود در اینترنت داشته باشیم تا طبق تبلیغاتمان در فضای اینترنتی، افراد مختلف را به جانب آن فضا که مختص ماست راهنمایی کنیم. در واقع ما نیاز به یک وب سایت داریم تا افراد مختلف طبق تبلیغات متعددی که در جاهای دیگر کرده ایم به آن فضا قدم بگذارند و با محصولات و خدمات ما آشنا شوند. داشتن یک وب سایت همچون یک بیلبورد تبلیغات دائمی در فضای اینترنت می باشد که از حالت فیزیکی به حالت مجازی تغییر ماهیت داده است.

Online Marketing 1 1 - وب سایت و بازاریابی اینترنتی

حضور افراد در فضای اینترنتی:

بسیاری از مشاغل کوچک در سراسر جهان برای کسب و کار خود از بازاریابی اینترنتی استفاده نمی کنند. طبق تحقیقاتی که در این زمینه در آمریکا انجام گرفته است، 48.3 درصد از شغل ها مختلف کوچک هیچ وب سایتی ندارند و به این طریق از بازاریابی اینترنتی برای کار خود نیز محروم هستند. باید دقت داشت که این آمار در کشوری مثل ایران به مراتب بالاتر می باشد و در صورتی که شما امروز کسب و کار خود را وارد فضای اینترنتی نمایید به این معنی خواهد بود که قدرت شما برای رقابت با سایر افرادی که وارد این فضا نشده اند بسیار بالا خواهد رفت.

طبق تحقیقاتی دیگر مردم کشور کانادا زمانی در حدود 38 ساعت در طول یک ماه را به کار جستجو در فضای اینترنتی اختصاص می دهند. به تعبیری دیگر هر روز در حدود بیش از یک ساعت از زمان خود را در اینترنت صرف می کنند. هر چند برای این مقوله در ایران آمار دقیقی وجود ندارد اما ایرانیان زمان بیشتری را به جستجو در فضای اینترنت اختصاص می دهند. چیزی در حدود 7 ساعت در روز را ایرانیان به جستجو در فضای اینترنت اختصاص می دهند. و در این مدت زمان، 40 میلیون کاربر به جستجوی موارد متعددی در سطح اینترنت می پردازد.

در کدام کوچه و خیابانی می توان تا این حد تبلیغات خود را در روز به افراد مختلف نمایش داد. پتانسیل بالای فضای مجازی در عین حال که پنهان می باشد، بسیار بالا نیز می باشد. بنا بر نظر کارشناسان بازاریابی، فضای مجازی و اینترنتی پر قدرت ترین فضا برای عمل بازاریابی و بالا رفتن میزان فروش می باشد.

Website 1 - وب سایت و بازاریابی اینترنتی

طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی

در حوضه طراحی سایت یکی از موارد که دارای اهمیت بالای است بازاریابی اینترنتی میباشد گروه مهدنسی افق نتورک در این زمینه به شما کمک میکند که با طراحی سایت در تهران  شما به خواسته خود برسید داشتن یک وب سایت خوب وبهینه یکی از مواردی است که در کسب و کار اینترنتی باید به ان توجه کرد.

ما در مقالات بعدی خود به شما در رابطه با دلایل استفاده از وب سایت توضیحات بیشتری خواهیم داد تا شما به قدرت بسیار بالای استفاده از فضای اینترنتی پی ببرید. چرا که آنچه گفته شد فقط بخش کوچکی از قدرت فضای مجازی را نشان می دهد.\

بازاریابی اینترنتی یا آنلاین چیست و چه مزایایی دارد؟

بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین، تلاش های تبلیغاتی و بازاریابی برای فروش مستقیم از طریق تجارت الکترونیکی علاوه بر فروش از طریق وب سایت ها یا ایمیل را توصیف می کند این نوع بازاریابی و تبلیغات آنلاین معمولا همراه با انواع تبلیغات سنتی در رادیو تلویزیون، روزنامه ها و مجلات استفاده می شود.

مقالات ما را دنبال کنید:

سئو در کرج

سئو در تهران

 

حوزه های تخصصی بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی را می توان به حوزه های تخصصی مانند بازاریابی اینترنتی، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی رسانه های اجتماعی تقسیم کرد:

  • بازاریابی وب شامل وب سایت های تجارت الکترونیک وب سایت های بازاریابی وابسته، وب سایت های تبلیغاتی یا اطلاعاتی، تبلیغات موتور جستجوی آنلاین و نتایج موتور جستجوی ارگانیک از طریق بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است.
  • بازاریابی ایمیلی شامل تلاش های تبلیغاتی و بازاریابی تبلیغاتی از طریق ایمیل به مشتریان فعلی و بالقوه است.
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی شامل تبلیغات و بازاریابی (از جمله بازاریابی ویروسی) از طریق سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و یوتیوب است.

 

افق نتورک متخصص شما برای بازاریابی آنلاین

ما در مجموعه خود در تمام زمینه‌های بازاریابی در اینترنت حرفه‌ای هستیم: از طراحی وب‌سایت شما گرفته تا بهینه‌سازی موتورهای جستجو و رسانه‌های اجتماعی، همه این حوزه‌ها را به‌طور ایده‌آل پوشش می‌دهیم به تجربه چندین ساله ما و نظرات مثبت متعدد مشتریان ما اعتماد کنید.

web design in dubai charlottescupboard - وب سایت و بازاریابی اینترنتی

بازاریابی آنلاین چیست؟

اول از همه، بازاریابی آنلاین چیست؟ پیدایش تقریبا در بالا توضیح داده شد اما در واقع چیست؟ مطمئنا در اینترنت تبلیغ کنید اما بازاریابی آنلاین چه تفاوتی با بازاریابی کلاسیک با رسانه های چاپی، رادیو و تلویزیون دارد؟ آیا اصلا تفاوت هایی وجود دارد؟ احتمالا بزرگترین تفاوت پلتفرم، یعنی اینترنت است در غیر این صورت، همان چیزی است که در بازاریابی آنلاین در بازاریابی کلاسیک وجود دارد اصل AIDA نیز در اینجا مورد نیاز است و مورد استفاده قرار می گیرد.

مانع ورود نیز در اینترنت بسیار کمتر از رسانه های چاپی، رادیو یا تلویزیون است زیرا برای یک کمپین تبلیغاتی نباید مبلغی در محدوده 5 رقمی هزینه کرد حتی در محدوده 4 رقمی هم نیست وب سایت شما می تواند از قبل به عنوان یک پلت فرم تبلیغاتی استفاده شود همچنین سرعت در اینترنت نسبت به بازاریابی “کلاسیک” بیشتر است از آنجا که یک پیام تبلیغاتی تقریبا از هر جایی قابل ارسال است، پس از همه می توانید با گوشی هوشمند خود آنلاین شوید و یک پست مربوطه را در وبلاگ خود بنویسید در صورت لزوم، همچنین در رسانه های اجتماعی یا از طریق تبلیغات.

بنابراین سرعت در بازاریابی آنلاین نیز مورد نیاز است، زیرا آخرین روندها می تواند بسیار سریع توسط رقبا انتخاب و استفاده شود اگرچه گروه هدف نیز در اینترنت تعریف شده است اما دسترسی می تواند بیشتر باشد یک تبلیغ تلویزیونی می تواند به عنوان مثال در زمان معین، اما نه محدود به زنان یا مردان، سن، درآمد و غیره.

این قطعا در مورد تبلیغات آنلاین، به خصوص در مورد نمایشگر صدق می کند دامنه بالاتر می تواند ناشی از این واقعیت باشد که به عنوان مثال افراد آلمانی زبان از سراسر جهان قابل دسترسی هستند با رسانه های مکتوب، رادیو و تلویزیون، فقط افرادی که روزنامه را می خرند، به رادیو در منطقه مربوطه گوش می دهند یا در کشور مربوطه با تلویزیون زندگی می کنند بنابراین، این محدودیت در بازاریابی دیجیتال وجود ندارد.

bdf757e418144b29d06768d520d31e99 - وب سایت و بازاریابی اینترنتی

اصل AIDA چیست؟

از آنجایی که قبلا به اصل AIDA اشاره شد، می خواستم به طور خلاصه به این موضوع بپردازم اغلب فرض می شود که این مبنای و مبنای همه یا حداقل بسیاری از فعالیت های بازاریابی است زیرا AIDA مخفف توجه، علاقه، آرزو، عمل است بیایید به تفکیک زیر حوزه ها به طور جداگانه برویم.

توجه: با توجه (ترجمه شده: توجه) می خواهید توجه را به تبلیغات، محصول، خدمات و غیره خود جلب کنید زیرا کاربر باید متوجه این موضوع شود.

علاقه: علاقه برای برانگیختن علاقه به محصول در نظر گرفته شده است.

میل: هدف برانگیختن میل به مالکیت محصول است بنابراین او باید فکر کند “بله، من به آن نیاز دارم!”

اقدام: و نکته آخر اینکه باید فرد را به خرید تشویق کرد.

 

 چرا بازاریابی آنلاین؟

سوال «چرا» هنوز برای بسیاری از شرکت‌ها امروزه مطرح است زیرا شرکت ها اغلب از آنچه بازاریابی آنلاین قرار است به دست بیاورند آگاه نیستند شرکت ها نیز تمایلی به سرمایه گذاری در این زمینه ندارند، البته تجزیه و تحلیل موفقیت بازاریابی آنلاین و تعیین آن از نظر پولی، به خصوص در ابتدا حتی برای هر فعالیت فردی آسان نیست اما، اگر در یک دوره زمانی به درستی انجام شود، موفقیت به سرعت دیده می شود.

این امر مستلزم استراتژی ها و مفاهیم مختلف بازاریابی است زیرا حتی یک آگهی در روزنامه، رادیو و تلویزیون باید برنامه ریزی، ایجاد و تحلیل شود برخلاف رسانه های چاپی و پخش، بازاریابی دیجیتال ابزارهایی برای سنجش موفقیت و تاثیر هر استراتژی دارد.

 

 بازاریابی آنلاین چه چیزی به ارمغان می آورد؟

سئو به عنوان یک آهنربای ترافیک بسیاری از مزایای بازاریابی آنلاین آگاه نیستند یا فقط تا حدی از آن آگاه هستند اما باید از یک چیز آگاه باشید، زیرا بازاریابی آنلاین می تواند آگاهی از برند را افزایش دهد و در نتیجه نسبت به رسانه های آفلاین کلاسیک به افراد بیشتری دسترسی پیدا کند بالاخره در دنیای آنلاین مرزی وجود ندارد یا مرزها توسط زبان شکل می گیرد و این را نمی توان یا فقط تا حدی با ابزارهای بازاریابی آفلاین به دست آورد اگر به عنوان مثال ب مردم می توانند تلویزیون آلمان را در فرانسه دریافت کنند.

اما نه تنها آگاهی از برند را می توان افزایش داد، بلکه گردش مالی را نیز می توان افزایش داد زیرا اگر بتوان در زمان‌های دیگر از طریق کانال‌های دیگر با افراد تماس گرفت احتمال خرید بیشتر از زمانی است که اصلا از طریق رسانه آفلاین امکان دسترسی به آنها وجود نداشته باشد بنابراین بازاریابی آنلاین باید در استراتژی بازاریابی یک شرکت گنجانده شود.

 

 انواع بازاریابی آنلاین

تبلیغات آفلاین اشکال مختلفی دارد که به شرح زیر است:

  • تبلیغات تلویزیونی
  • تبلیغات رادیویی
  • آگهی در روزنامه
  • تبلیغات در مجلات
  • تبلیغات بیلبورد
  • تراکت
  • و غیره

در بازاریابی دیجیتال هم همینطور است انواع مختلفی از بازاریابی آنلاین وجود دارد در اینجا بین:

  • بازاریابی وابسته
  • بازاریابی ویدیویی
  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی موتورهای جستجو
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی لیبل سفید

 

 بازاریابی وابسته چیست؟ فروش آنلاین

بازاریابی وابسته به بهترین وجه برای بازاریابی محصولات شما مناسب است زیرا شرکت های وابسته در بازاریابی آفلاین باید با کارمندان فروش به صورت خوداشتغالی برابر شوند بهترین شرکت طراحی سایت وابسته محصولات ارائه شده را تبلیغ می‌کنند و کمیسیون دریافت می‌کنند، اما تنها در صورتی که محصول فروخته شود یا بسته به نوع دستمزد مورد توافق پیشنهاد شده باشد.

بازاریابی وابسته بسیار محبوب است زیرا هیچ خطری برای ارائه دهنده وجود ندارد، زیرا شرکت های وابسته فقط در صورت موفقیت آمیز بودن پرداخت را دریافت می کنند و تنها در صورتی که لغو وجود نداشته باشد یعنی مهلت لغو به پایان رسیده باشد، آزاد می شود در صورتی که مشتری بخشی یا تمام سفارش را لغو کند کمیسیون وابسته نیز بر این اساس تعدیل خواهد شد.

 

بازاریابی ویدئویی چیست؟ محصول خود را بیاورید

بازاریابی ویدیویی را می توان با تبلیغات تلویزیونی مقایسه کرد پلتفرم هایی مانند  Youtube   Vimeo  یا MyVideo در اینجا استفاده می شوند با یک تفاوت هر کسی می تواند یک ویدیو بسازد، پیام تبلیغاتی مناسب را در آنجا بسته بندی کند و آن را آنلاین قرار دهد اما ایجاد چنین ویدیویی کمی بیشتر از روشن کردن دوربین، صحبت کردن و ارسال آن به صورت آنلاین نیاز دارد.

در بازاریابی ویدئویی، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان ویدئو را ایجاد کرد و پیامی را که با خود دارد بنابراین به عنوان مثال

  • مصاحبه های زنده
  • چگونه به فیلم ها
  • فیلم های فروش
  • فیلم های خانگی
  • وبینارها یا پادکست ها
  • ساخت فیلم

اگر می خواهید در ویدیو تبلیغات قرار دهید، می توانید این کار را نیز انجام دهید با این حال، ویدیو باید بسیار کوتاه باشد و مخصوصا در ابتدا باید فورا و به طور خلاصه نشان داده شود که کاربر چه انتظاراتی را در ویدیو دارد تا بیشتر به آن علاقه مند شود زیرا اکثر تبلیغات در یوتیوب به مدت 5 ثانیه اجرا می شوند و پس از آن کاربر می تواند ویدیو را رد کند تصویر زیر یک ویدیوی تبلیغاتی VW Sharan را نشان می دهد و پیشخوان پرش از ویدیو در پایین سمت راست قابل مشاهده است.

app banner - وب سایت و بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا را می توان با روزنامه ها و مجلات تجاری مقایسه کرد زیرا فقط موضوعات هیجان انگیز خوانده و توصیه می شود بازاریابی محتوا مستلزم ایجاد یک مقاله خوب است اما فقط مقاله این کار را نمی کند همچنین به ساختار خوانایی و سبک نوشتاری دقت کنید اما حتی این هم کافی نیست یک مقاله خوب که باید به وسیع ترین دسترسی ممکن برسد، باید حاوی تصاویر و فیلم های مناسب نیز باشد از آنجا که عناصر چندرسانه ای مقاله را چاشنی می کنند و به آن نوعی حرفه ای بودن می بخشند و کل مطلب را شل می کنند، شما را بیشتر میل می کند و به کاربر کمک می کند تا مطالب نوشته شده را بهتر درک کند.

وقتی صحبت از بازاریابی محتوا می شود باید مطمئن شوید که مقاله قابل اشتراک گذاری است به عبارت دیگر، ادغام دکمه های رسانه های اجتماعی، به ویژه “دکمه های اشتراک گذاری” باید تضمین شود همچنین علاوه بر این کلمات کلیدی مورد نظر باید به دفعات استفاده شوند، اما نه خیلی زیاد، تا خوانایی تأثیر منفی نگذارد مترادف، جمع و جملات نیز باید گنجانده شود، زیرا این نیز مقاله را سست می کند و موتورهای جستجو به آن امتیاز مثبت می دهند.

سپس محتوا نیز باید بازاریابی یا توزیع شود رسانه های اجتماعی که در آنها به اشتراک گذاشته شده است برای این کار ایده آل است اما همچنین ایده خوبی است که مقاله خود را در پورتال های پرسش و پاسخ، انجمن ها و وبلاگ های دیگر ارسال کنید، مشروط بر اینکه بتواند ارزش افزوده ای را به کاربران ارائه دهد و بتواند به یافتن راه حلی برای مشکل کمک کند.

از بازاریابی رسانه های اجتماعی و قرار دادن تبلیغات در این شبکه ها و همچنین بازاریابی موتورهای جستجو نیز می توان برای پیشبرد مقاله و دسترسی آن استفاده کرد.

 

بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟

بازاریابی موتورهای جستجو همه چیز در مورد قرار دادن تبلیغات در موتور جستجو است که مشابه بیلبوردها است، البته تا حدی مشخص می شود همچنین با استفاده از بازاریابی موتورهای جستجو تبلیغات برای کلمات کلیدی مورد نظر درج می شود برای این تبلیغات می توان یک بودجه روزانه تعیین کرد که پس از آن می توان از آن استفاده کرد.

هزینه هر کلیک (CPC)، یعنی قیمت کلیک، برای عبارات جستجوی مربوطه تنظیم می شود قیمت کلیک نه تنها بر اساس عبارات جستجو شده بلکه بر اساس کیفیت تبلیغ نیز تعریف می شود بنابراین کاملا ممکن است که دو وب سایت مختلف قیمت های متفاوتی را برای یک کلمه کلیدی واحد پرداخت کنند.

 

بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟

همه در مورد شبکه های اجتماعی صحبت می کنند فیس بوک اکنون حدود 14 میلیارد کاربر دارد که در این پلتفرم شرکت می کنند، ویدیوها و پست ها را به اشتراک می گذارند نظرات و لایک می دهند و با یکدیگر تعامل دارند.

بنابراین برای قرار دادن تبلیغات در شبکه های اجتماعی باید یک کمپین تبلیغاتی تعریف شود و این باید قرار گیرد مانند  بازاریابی موتورهای جستجو در اینجا نیز ضروری است که یک بودجه روزانه را تعریف کنیم که بتوان آن را هر روز تمام کرد و نه فراتر از آن با بازاریابی رسانه های اجتماعی یا تبلیغات رسانه های اجتماعی (SMA)) به جای عبارات جستجو، داده های جمعیت شناختی و همچنین علایق و در صورت امکان جنسیت تعریف می شوند تبلیغات فیس بوک یا اخیرا تبلیغات توییتر محبوب هستند و اغلب در تبلیغات رسانه های اجتماعی استفاده می شوند.

با SMA می توان گروه هدف را بسیار دقیق تعریف کرد، به طوری که تبلیغات در شبکه های اجتماعی می تواند به خوبی برای افراد مناسب تنظیم شود که باعث بهبود بازگشت سرمایه   (ROI)  میشود تصویر زیر تبلیغات در فیسبوک را نشان می دهد.

 

بازاریابی ایمیلی چیست؟

بازاریابی الکترونیکی را می توان با تبلیغات پستی مقایسه کرد زیرا در اینجا نیز هرچه آدرس های بیشتری داشته باشید، می توان همزمان اخبار و پیام های تبلیغاتی بیشتری را در اختیار کاربران قرار داد از آنجایی که ارسال تبلیغات ناخواسته از نظر قانونی ممنوع است، شخص مربوطه باید در خبرنامه و غیره ثبت نام کرده و ثبت نام را تایید کند (رویه دو بار انتخاب) بنابراین شخص با دریافت تبلیغات موافقت می کند و بنابراین مایل است به روز نگه داشته شود.

وقتی صحبت از بازاریابی ایمیلی به میان می‌آید باید مراقب باشید که فرکانس ایمیل‌هایی که ارسال می‌شوند خیلی زیاد نباشد زیرا این امر می‌تواند مانع از ادامه دریافت خبرنامه توسط خوانندگان شود علاوه بر این، ایمیل های ارسالی باید متناسب با گروه هدف باشد وقتی صحبت از ایمیل مارکتینگ می شود باید به انتخاب کلمات، طراحی خبرنامه و نیز توجه شود.

 

طراحی سایت در کرج
نمایش ویدیو درباره طراحی سایت در کرج
BACKGROUND 1024x640 - وب سایت و بازاریابی اینترنتی
Ofogh3 1024x624 - وب سایت و بازاریابی اینترنتی

فهرست مطالب

به موفقیت بپیوندید

اینها تنها تعدادی از مشتریان موفق ما هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *