سئو یا همان (Search Engine Optimization) مخفف عبارتSEO به طور کلی به نتایج جستجو در موتورهای جستجو گفته میشود که هر وب سایت با معیارهای سنجیده ودر نهایت در نتیجه جستجو در جایگاه های مختلفی قرار میگیرند .
رعایت و اصول فنی و قواعد شما را نزدیکتر به صفحه اول گوگل میکند که در نتیجه این رتبه و نزدیک تر شدن شما به نفر اول مساوی است با :بازدید بیشتر ، فروش بیشتر، مشتری بیشتر و توسعه کسب و کار خود.
اگر شما ساکن کرج هستید و دارای یک کسب و کار باید بدانید که خیلی از کاربران برای یافتن خدمات شما در گوگل جستوجو میکنند و اگر شما در نتایج جستجو دیده نشوید انگار که اصلا وجود ندارید این شامل یک وب سایت خوب و بهینه شده میباشد.
چرا کاربران با محدود کردن جستجو میکنند و یا شهر و یا استان را در انتهای جستجو خود اضافه میکنند ، به انوان مثال اگر شما به دنبال یک شرکت برای طراحی سایت طراحی سایت ویا سئو وب سایت خود میگردید در انتهای جستجو نام کرج را سرج میکنید که شرکت طراحی سایت ویا سئو رو در نمایش ببینید ، اگر نام کرج رو در انتهای سرچ خود تایپ نکنید کلیه وب سایت هایی رو به نمایش قرار میدهد که در این زمینه در هر کجا از ایران به نمایش میگزارد.
افق نتورک به عنوان یکی از بهترین مرکز متخصص در زمینه سئو در کرج و بهینه سازی وب سایت در کرج اماده است تا به شما عزیزان خدمات ارائه دهد. تا شما در نتیجه های گوگل و موتور های جستجو با بالاترین رتبه دیده شوید.
بهینه سازی وب سایت در کرج گروه مهندسی افق نتورک با چندین سال تجربه در زمینه طراحی سایت و سئو با تجربه بالا در این زمینه اماده خدمات رسانی به شما عزیزان در استان البرز میباشد.
و اما چرا باید سئو رو متخصصین فنی این کار انجام دهند ، ببینید سئو یک مبحث کاملا تخصصی میباشد به طوری که ۲۰۰ نوع الگوریتم والمان وجود دارد که شما باید رعایت بکنید تا موتور های جستجو شما رو ایندکس کرده و در نتیجه های جستجو به کاربر به نمایش دهد ، این المان ها و الگوریتم ها ۵۰ % در طراحی خوب وبهینه امکان پزیر هست و۵۰% باقی مانده در مباحث سئو که با پیاده سازی در این المان ها شما در نتایج جستجو در گوگل دیده میشوید.
همان طور که در بالا خدمتتان عرض کردم بهینه سازی وب سایت در کرج بستگی به طراحی قوی دارد که در مرحله دوم سئو به ان اضافه شده وشما در نتایج گوگل دیده خواهید شد.
ارزش سئو خوب به این است که سایت شما با کلمات خاص و یا عمومی به رتبه خاص برسد و در هیمن زمینه پیشرفت کرده وبا رقبا خود برای نبرد در صفحه اول گوگل بماند.
شرکت های بسیاری در کرج هستند که کار سئو در کرج انجام میدهنداما باید دقت داشته باشید که سئو کاری به شدت تخصصی و فنی میباشد در صورتی که بعضی ها ان را کاری ساده و بدون دانش فنی میدانند و امروزه سئو اهمیت و جایگاهی در بسیاری از شرکت ها تبدیل شده , ما اماده هستیم که با مشاوره کاملا رایگان به شما کمک کنیم تا یک وب سایت بهینه در کرج داشته باشید
تقریبا ۷۰% ترافیک ورودی وب سایت شما از طریق جستجو در گوگل انجام میشود حالا وردی های بینگ و یاهو… همه باهم ۹۰% ترافیک های وب سایت ها با موتور های جستجو انجام میگیرد حالا باید به فکر یک استراتژی برای بهینه کردن وب سایت خود باشید ، برای یک وب سایت بهینه شده برای موتور های جستجو مهم این است که بدانیم نیاز انلاین این کسب و کار چیست و طبق همان استراتژی سئو ایجاد کرده وبا رقبا خود در این زمینه رقابت کنیم .
سئو کلاه سیاه به سئو گفته میشود که طبق قوانین موتور های جستجو عمل نمیکند وبا شیوه های موتور های جستجو رو دور میزند که زود به نتیجه برسد ، و این نوع از سئو با الگوریتم های گوگل که همیشه در حال تغییر هستند مطابقت نداشته و سریعا از طرف گوگل شناسایی شده و جریمه میشوند و حتی ممکن است بعد از جریمه این شیوه ادامه پیدا کند و وب سایت پنالتی شده ویا اسپم میشود که عواقب جبران ناپذیری در انتظار ان وب سایت ها باشد.
گروه مهندسی افق نتورک برای سئو در کرج همیشه با قانون کار کرده و هیچ گاه قوانین موتور های جستجو رو زیر پا نگذاشته و همیشه در این تلاش تا مشتریهایی صدر موتور های جستجو داشته باشه این کار باعث فروش زیاد مشتری و رضایت مندی برای ما به ارمغان میاره ، سئو کلاه سفید یعنی سئوی که همیشه طبق قوانین گوگل عمل کنی و همیشه با الگوریتم های اون اپدیت باشی این عمر باعث میشه تا همیشه مورد توجه گوگل قرار بگیری و گوگل به سایتتون امتیاز مثبت بده در ادامه با ویدئو بیشتر براتون توضیح میدیم.
به این نوع سئو به اصطلاح خاکستری گفته میشود که ما بین سئو کلاه سفید وسیاه نیست بلکه به افرادی الطاق میشود که با روشهای سئو انجام میدهند که در ظاهر به سئو کلاه سفید نزدیک تر است اما اگر گوگل متوجه ان شود سایت رو با جریمه همراه میکند . پیشنهاد میکنم اگر روش های خاکستری رو بلد نیستید و یا حتی بلدید هم از ان استفاده نکنید چون گوگل خیلی حساس است و سریعا متوجه کار شما میشود.
با سئو در گوگل در صفحه اول دیده شوید
سئو خوب چیست
تولید محتوا ارگانیک یکی از اصلی ترین عناصر در سئو وب سایت هست
یکی از اهداف اصلی شرکت هایی که در بازاریابی دیجیتال سئو در کرج سرمایه گذاری می کنند، دستیابی به موقعیت های بالاتر در موتورهای جستجو است با این حال، در یک زمینه رقابتی مانند اینترنت، متمایز کردن وب سایت شما از میلیون ها سایت موجود در بازار می تواند دلهره آور به نظر برسد اما هیچ چیز با ستاره اصلی در همه اینها غیرممکن نیست: SEO.
سئو در تهران نه تنها برای موتورهای جستجو بلکه برای کاربران نیز کاربرد دارد و شما می خواهید هدف جستجو را بدانید و محتوای مفیدی را برای رفع نیازهای خود بیابید پرس و جو در انواع مختلف: اطلاعاتی، دانشگاهی، تراکنشی و غیره که برای پاسخ به آنها لازم است که هر صفحه به محتوا لینک داده شود که باید واضح و مشخص باشد همچنین امروزه گوگل وب سایت هایی را که محتوای مرتبط، تازه و به روز را برای کاربران آپلود می کنند، در اولویت قرار می دهد.
مردم اغلب در مورد بهینه سازی محتوا برای گوگل صحبت می کنند اما بیش از بهبود آن، آنچه باید انجام شود برجسته کردن بخشهای مهم آن است: موضوعی که در مورد آن صحبت میکنیم و اینکه آن موضوعات چگونه با محتوای مورد بحث مرتبط هستند به این ترتیب اطلاعات به درستی سازماندهی می شود تا ربات بی فکر بتواند بفهمد در مورد چه چیزی صحبت می شود و قسمت مهم محتوایی که ما نوشته ایم چیست.
به روز رسانی الگوریتم گوگل
گوگل پاندا: در سال 2011 اولین به روز رسانی اصلی این الگوریتم معرفی شد و وب سایت ها بر اساس کیفیت محتوای آنها رتبه بندی شدند و محتوای اصلی و ارزشمند به جای محتوای تکراری پاداش داده می شود.
پنگوئن های گوگل: یک سال بعد، این به روز رسانی کار نظارت بر سلامت لینک سازی وب سایت ها را انجام داد و به زبان ساده، Google Penguin تأیید می کند که لینک های خارجی ارسال شده به صفحات طبیعی و با کیفیت هستند.
مرغ مگس خوار گوگل: در سال 2013، محتوا بر اساس عوامل معنایی و علاقه کاربران رتبه بندی شد و نحوه تفسیر محتوا به انواع کلمات کلیدی یا کلمات کلیدی مرتبط گسترش می یابد.
کبوتر گوگل: در سال 2014، یک متغیر جدید برای سازماندهی نتایج جستجو استفاده شد: موقعیت جغرافیایی کاربران از اینجا، نقش سئوی محلی در حال افزایش است.
Google MobileDown: با رونق تلفن همراه در سال 2015، گوگل به دنبال سازگاری است و اکنون در موارد دیگر، گوگل به سایت های سازگار با موبایل پاداش می دهد یعنی آن دسته از سایت هایی که طراحی ریسپانسیو دارند و سرعت بارگذاری خود را بهبود می بخشند.
Google RankBrain: در همان سال یکی از اساسی ترین تغییرات در الگوریتم مورد توجه قرار گرفت و با این به روز رسانی جدید، گوگل مرتبط ترین محتوا را با توجه به هدف جستجوی کاربر نمایش می دهد.
آیا سئو واحدی وجود دارد؟
پاسخ منفی است زیرا سئو را می توان به دو گروه اصلی تقسیم کرد: سئو داخلی و سئو خارج از صفحه و اولین مورد بر ارتباطات متمرکز است به عبارت دیگر سئو، تضمین می کند که وب به اندازه کافی بهینه شده است تا موتور جستجو درک کند که چه چیزی ضروری است، یعنی محتوای آن و از سوی دیگر، سئوی خارج از صفحه بر روی عوامل بیرونی صفحه وب که ما روی آن کار می کنیم تمرکز دارد.
مزایای اجرای استراتژی سئو چیست؟ اجرای خوب سئو منجر به نتایج و مزایای عالی برای وب سایت شما می شود: دید خود را دو برابر کنید و خود را از رقبای خود متمایز کنید.
وب سایت خود را بهینه کنید: نه تنها وب سایت شما برای موتورهای جستجو، بلکه برای کاربران و تجربه آنها نیز بهبود می یابد.
سرمایه گذاری بلندمدت: اگرچه بهینه سازی وب سایت شما در ابتدا مستلزم هزینه های مشخصی است، اما اگر بتوانید آن را به رتبه خوبی برسانید، منبع عالی برای ترافیک با کیفیت و بدون هزینه خواهد بود و گویی این کافی نبود، اگر بتوانید چندین کلمه کلیدی را وارد کنید یا خود را به سئوکاران بین المللی معرفی کنید، مزایای آن چند برابر می شود.
نفوذ خود را در شبکه های اجتماعی افزایش دهید: موقعیت یابی وب سایت همراه با رسانه های اجتماعی است، زیرا پیوندهای شبکه ها از عناوین و توضیحاتی استفاده می کنند که در استراتژی سئوی خود بهینه سازی کرده اید.
چگونه آژانس سئوی خود را انتخاب می کنید؟
بهینه سازی موتورهای جستجو یک زمینه بسیار پیچیده است که به زمان و منابع زیادی نیاز دارد بنابراین، معمولا ایده خوبی است که آن را به دست یک متخصص اختصاصی بسپارید: آژانسی که در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) تخصص دارد.
آژانس سئو افق نتورک مسئولیت تهیه گزارش در مورد نیازهای مشتری، انجام ممیزی موقعیتی، تهیه و اجرای طرح موقعیت یابی موتور جستجو، سنجش نتایج و ارتباط مستمر با مشتری را بر عهده دارد و این ممیزی مسائل مربوط به ردیابی، بارگذاری، قابلیت استفاده و سایر خطاهایی را که بر ناوبری کاربر و رتبهبندی وبسایت تأثیر میگذارد، شناسایی میکند.
در اینجا مواردی وجود دارد که یک ممیزی SEO می تواند نشان دهد:
بهترین روش های سئو: راه هایی برای بهبود رتبه بندی گوگل
با توجه به بسیاری از عوامل موثر بر رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو، اجرای بهترین شیوه های سئو بسیار مهم است زیرا استفاده از استراتژی های اشتباه و قدیمی نه تنها به موقعیت وب سایت شما آسیب می رساند، بلکه ممکن است بر ترافیک و تبدیل شما نیز تأثیر بگذارد همچنین ما فهرستی از بهترین راهها برای بهبود سئو و جلوتر از رقبا آماده کردهایم.
کلمات کلیدی دم بلند را هدف قرار دهید
تحقیق کلمات کلیدی برای بهینه سازی موتورهای جستجو ضروری است و این به شما همه چیز را نشان می دهد، از آنچه مردم جستجو می کنند تا عباراتی که رقبای شما برای آن رتبه بندی می کنند بنابراین، مهم است که بدانید تحقیق کلمات کلیدی برای سئو چیست و آن را به طور موثر انجام دهید.
ابتدا باید انواع کلمات کلیدی سئو را بشناسید:
حبوبات آنها کلمات کلیدی هستند که جایگاه شما را مشخص می کنند و به عنوان پایه ای برای گسترش محتوای شما عمل می کنند همچنین کلمه کلیدی می تواند به سادگی «قهوه» یا «سئو چیست» باشد اما مترادف ها کلمات کلیدی با معنی یکسان اما ترکیب متفاوتی هستند که نتایج جستجوی مشابهی را جذب می کنند به عنوان مثال، “چگونه هدفون های خراب را تعمیر کنیم” را می توان به “چگونه هدفون های خراب را تعمیر کنیم” تغییر داد.
دم بلند (دم بلند) عبارات طولانی تر و خاص تر که به یک جستجوی خاص پاسخ می دهد و آنها معمولا حاوی سه یا چند کلمه کلیدی هستند، مانند “دستورالعمل براونی شکلاتی بدون گلوتن” و این کلمات کلیدی از نظر مفهومی با یکدیگر مرتبط هستند به عنوان مثال، عبارت “بازدید از لس آنجلس” از نظر معنایی با “بلیط پرواز به لس آنجلس” و “مقصدهای برتر در لس آنجلس” مرتبط است.
کلید سئو با تحقیق کلمات کلیدی این است که موضوعی مرتبط با صنعت خود را هدف قرار دهید که پتانسیل ترافیک خوبی بر اساس معیارهایی مانند: حجم جستجو تعداد افرادی را که در یک زمان معین برای جستجوی خاص جستجو می کنند تعیین می کند و معمولا با داده های سطح ملی اندازه گیری می شود.
دشواری کلمه کلیدی این معیار که به عنوان رقابت کلمات کلیدی نیز شناخته می شود، میزان دشواری رتبه یک کلمه کلیدی در نتایج جستجوی ارگانیک گوگل را اندازه گیری می کند.
خوشبختانه ابزارهای سئو مانند Ahrefs، SEMrush و Google Keyword Planner می توانند به راحتی این معیارها را شناسایی کنند و به عنوان مثال، اگر می خواهید مقاله ای در مورد دستور العمل های آشپزی بنویسید، متوجه خواهید شد که بیشتر کلمات کلیدی دانه بسیار رقابتی هستند:
چه عواملی می تواند قیمت سئو را تعیین کند؟
مواردی که می تواند قیمت سئو را تعیین کند به شرح زیر است:
اهداف بهینه سازی موتور جستجو
اغلب متوجه می شوید که ارائه دهندگان سئو با تجربه تر، از آژانس های طراحی سایت در تهران گرفته تا مشاوران سئو، قیمت های بالاتری را برای سئو دریافت می کنند، و به همین ترتیب، یک استراتژی سئو در مقیاس کامل مانند یک طرح در سطح سازمانی هزینه بیشتری خواهد داشت.
برای سئو چقدر باید پرداخت کنیم؟
همانطور که می بینید، هزینه سئو بسیار زیاد است به این معنی که احتمالا از خود می پرسید: “چقدر باید برای سئو بپردازم؟” شما می خواهید مقدار مناسبی را برای کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید، اما چگونه می توانید آن عدد عالی را پیدا کنید؟
سوالات زیر به شما کمک می کند تا متوجه شوید:
[هدف استراتژی سئوی شما چیست؟
وب سایت یک کسب و کار کوچک به اندازه یک شرکت بین المللی به زمان یا تلاش زیادی نیاز ندارد اگر وبسایت کوچکی دارید یا فقط میخواهید یک نقطه شروع داشته باشید و قصد دارید سئوی مستمر داخلی را انجام دهید، یک طرح قیمت مبتنی بر پروژه یا مشاور ساعتی میتواند تمام چیزی باشد که نیاز دارید و با این حال، برای یک استراتژی مداوم، برنامه های ماهانه و سالانه مقرون به صرفه تر از پرداخت ساعتی هستند.
چه چیزی می توانید بپردازید؟ اگر کسب و کار شما به تازگی شروع شده است، احتمالا در بودجه خود جایی برای بازاریابی اینترنتی کامل ندارید با این حال اگر می خواهید رشد کنید سایت شما باید به صورت آنلاین پیدا شود و ممکن است متوجه شوید که کار با یک مشاور پاره وقت یا قرارداد یک بسته سئو اولیه از یک آژانس برای چند سال اول کافی است و همانطور که تجارت شما رشد می کند، اندازه شرکت وب سایت و نیازها و بودجه سئو شما نیز افزایش می یابد سپس، اگر تصمیم گرفتید که میخواهید استراتژی سئوی خود را بهبود ببخشید میتوانید تصمیم بگیرید که آیا استخدام یک تیم داخلی یا قرارداد با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ منطقیتر است.
کارکنان شما چقدر در مورد سئو اطلاعات دارند؟
یکی از دلایلی که آژانس های بازاریابی بسیار ارزشمند هستند این است که آنها سال ها تجربه رشد کسب و کار مشتریان آنلاین را دارند با این حال، اگر کسبوکار شما مرتبط با فناوری است این احتمال وجود دارد که از قبل افرادی را استخدام کنید که میدانند چگونه وبسایت شما را بهینه کنند و از ساختار هزینه داخلی استفاده کنید و اگر هر نوع تجارت دیگری را اداره میکنید، بهتر است اجرای یک برنامه سئو را به یک آژانس خارجی با تجربه بسپارید تا اینکه سعی کنید این تمرین را یاد بگیرید و تمرکز بر فعالیتهای اصلی کسبوکار را بردارید.
در مورد میانگین هزینه خدمات سئو بیشتر بدانید
هزینه سئو چقدر است؟ وقتی صحبت از آن می شود، تقریبا به اندازه درآمد ترافیک و آگاهی از برند نیست با این حال، بودجه سئوی مناسب به آنچه شرکت شما میخواهد به آن دست پیدا کند و توانایی آن بستگی دارد اگر به دنبال یک آژانس با تجربه برای کمک به شرکت شما برای دستیابی به مشتریان بیشتری به صورت آنلاین هستید افق نتورک می تواند کمک کند بنابراین همین امروز با ما تماس بگیرید تا با یک استراتژیست در مورد اینکه چگونه تیم ما می تواند از SEO و سایر استراتژی های بازاریابی اینترنتی برای رشد کسب و کار شما و کسب درآمد بیشتر استفاده کند صحبت کنید.