گروه مهندسی افق نتورک ارئه دهنده طراحی و توسعه وب سایت

ما حضور شما در دنیای دیجیتال مارکتینگ ثبات میدهیم

با طراحی سایت برای فروش محصولات و خدمات شما در دنیای بیکران اینترنت میشود

طراحی سایت شرکتی

ایا یک شرکت دارید شما باید در دنیای اینترنت دارای نام و نشانی باشید و مشتریان شما با جستجو کردن نام و یا خدمات شما به سایت شما متصل شوند و از اطلاعات شما استفاده کنند، حالا باید با طراحی سایت یک وب سایت خوب راه اندازی کنید و با سئو سایت شرکتی در موتور های جستجو دیده و مشتریان جدیدی بدست اورید.

طراحی  وب سایت شرکتی

خوب یک سایت شرکتی دارای چندین بخش است و دارای قسمت های مختلفی میباشد:

  • صفحه ای اصلی
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه در باره ما
  • قسمت خدمات
  • قسمت بلاگ
  • امکانات دیگر…طراحی سایت شرکتی

1.صفحه اصلی

صفحه اصلی شما دارای چندین بخش است که توضیح کوتاهی از نوع خدمات شما و معرفی محصولات ویا حتی بخشی از نمونه کارهای شما باشد در این صفحه میتوانید از بخش ابزارک های تماس در  انتهای این صفحه استفاده کنید. صفحه اصلی باید کاملا مرتب و دارای شکل ظاهری متناسب و کاربر پسند باشد و در ضمن باید توجه داشته باشید صفهحه اصلی دراری حجم کم برای لود شدن باشد. وما همه این قواننی رو در طراحی سایت شرکتی  رعایت میکنیم.

2.صفحه تماس با ما

تماس با ما یکی از اصلی ترین بخش های سایت است که با طراحی خوب و کاربر پسند  ایجاد فرم تماس با ما برای راحتی ارسال دیدگاه ها و ارسال ایمیل ار طرف کاربر و ایجاد نقشه گوگل برای موقعیت یابی بهتر کاربر برای بخش تماس با ما است.در این قسمت شما میتوانید با بارگزاری اطلاعات تماس شرکت برای راحتتر کردن کاربر برای تماس با بخش ها ی اصلی شرکت مانند:بخش فروش و یا پشتیبانی اداری و …..

3.صفحه درباره ما

این صفحه شامل بخش اطلاعات از کلیه امور شرکت نوع فعالیت ها و بیوگرافی شرکت است که با وارد کردن نوع خدمات شرکت سال تاسیس و امور اداری نوع قراردادها و… امکان پذیر است و باید توضیح کاملی از در این رابطه به کاربر داده شود

4.قسمت خدمات

در قسمت خدمات شما نوع خدمات خود با توضیحات بیشتر را برای کاربر داده تا به طوری که کاربر نیاز پیدا کند که که با شرکت تماس گرفته ودر رابطه با خدمات سوالی بپرسد البته این به نوع سیاست گذاری شما بستگی دارد.

5.قسمت بلاگ

قسمت بلاگ همان طور که از اسمش پیداست برای وبلاگ نویسی ویا مسائل مرتبط با شرکت است مثلا شما خدمات قیر مستقیم ارئه میدهید میتوانید توضیحات مربوط به این بخش را در این قسمت وارد کنید.

طراحی سایت شرکتی در تهران

طراحی سایت شرکتی در تهران مزییت های دارد که با هم بررسی میکنیم امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی خیلی ها طراحی سایت را نادیده گرفته اند، و این باعث از دست دادن موقعیت های میشود وشما با انالیز رفتار کابر و پیاده سازی استراتژی هدفمند برای جذب بیشتر کاربر از طریق وب سایت ،موضوع بعدی اعتباراست که یک وب سایت خوب وبهینه برای شما فراهم میکند ومشتری ها با جستجو در گوگل است که با نام برخورد میکند.

سئو سایت شرکتی

اگر وب سایت شرکتی دارید و روی ان سئو کار نکردید مشتری های خود را به رقبا هدیه کردید، سئو در تهران شرکتی  باعث افزایش رتبه سایت در گوگل شده و شما مشتری های جدیدی کسب میکنید،با طراحی سایت شرکتی  یک وب سایت خوب وبهینه دارید که میتوانید با کار کردن روی فرایند سئو به صدر نتایج گوگل بیایید .

طراحی وب سایت شرکتی چیست اهمیت و مزایای سایت بیزینسی

از طریق شرکت ما، با استفاده از خدمات طراحی وب سایت شرکتی حرفه ای، می توانید درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید و راحت تر به مخاطبان هدف خود برسید برای دریافت بهترین شرکت طراحی سایت با قیمت مناسب می توانید فوراً با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت شرکتی

نحوه ایجاد یک وب سایت شرکتی: تعریف و نکات

وب سایت چیست؟ این سؤالی است که اغلب در درخواست‌هایی که در Google یا آژانس‌های وب انجام می‌شود مطرح می‌شود وب‌سایتی که طراحی سایت نیز نامیده می‌شود، مجموعه‌ای از صفحات متن، تصاویر و یا ویدیوها است که با پیوندهای فرامتن که پیوندهای داخلی نیز نامیده می‌شوند، به هم مرتبط شده‌اند این عناصر امکان ایجاد یک نمایش عمومی را برای کاربران اینترنتی که مایل به دریافت پاسخ سؤالات خود هستند، فراهم می کند.

بنابراین یک وب سایت یک رابط گرافیکی است که در مرورگری مانند کروم، فایرفاکس، سافاری یا بریو قابل دسترسی است نباید با موتورهای جستجو مانند گوگل بینگ یا یاهو اشتباه گرفته شود ایجاد یک وب سایت شرکتی توسط یک شخص حرفه ای بیش از هر چیز مجموعه ای از برنامه نویسی است که نیاز به تسلط بر بسیاری از زبان های کامپیوتری داردPHP ، JavaScript، Html5، CSS3، Curl، Soa.

تحقق این سایت باید معیارهای کیفی زیادی را که توسط این موتورها تحمیل شده است برای بهبود ارجاع طبیعی آن، مرورگرها برای نمایش خوب آن با کاربران اینترنت و همچنین فرمت های مختلف صفحه نمایشی که اکنون به دنبال افزایش GSM و تبلت های دیگر به کاربران ارائه می شود، در نظر بگیرد ایجاد وب سایت در این فرمت های مختلف را ایجاد سایت در طراحی ریسپانسیو می گویند .

 

وب سایت و برندسازی

اینترنت بیش از هر چیز ویترینی برای هر کارآفرینی است مانند یک طراحی سایت فروشگاهی واقع در یک منطقه عابر پیاده، یک سایت ویترینی با صفحات زیاد مانند بسیاری از درهای ورودی برای رهگذران خواهد بود هر صفحه دارای متون و عکس‌های زیادی است که کلمات کلیدی  را پاسخگوی پرسش‌های نوشته‌شده در موتورهایی مانند گوگل، بینگ و سایر یاهو هستند هر کلمه کلیدی می تواند مربوط به بخش خاصی از فروشگاه باشد که با سهولت در رفت و آمد کاربران اینترنتی در قفسه ها، شانس شما را برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری بالقوه افزایش می دهد بر اساس همین اصل، اگر کلمات کلیدی، عبارات و ساختار متن شما به خوبی فکر شده باشد، می‌توانید به اولین نتایج جستجو یا حتی  به یک موقعیت صفر در گوگل برسید.

گرافیک وب سایت به خصوص زیبا خواهد بود زیرا به تصویر برند شما تبدیل می شود گرافیک و ارگونومی آن باید مورد توجه بسیار خاص و بازتاب زیادی قرار گیرد آژانس وب، با مشورت شرکت، استراتژی را تعریف می کند که در آن هر بازدیدکننده به سمت یک اقدام خاص هدایت می شود: برای مثال، دانلودPDF، درخواست قرار ملاقات، پر کردن فرم تماس، خرید محصول یا خدمات.

 

چگونه دسترسی به وب سایت خود را ارتقا دهیم

وب سایت از طریق یک URL که نام دامنه نیز نامیده می شود قابل دسترسی است  و شامل تمام صفحات توسعه یافته می شود هر صفحه ممکن است بسته به نوع حق اعطا شده به بازدیدکننده، از منوی طبقه بندی شده استراتژیک و گرافیکی در بالای صفحه یا از طریق پیوندهای داخلی قرار داده شده بر روی “کلمات کلیدی” قابل دسترسی باشد یا نباشد در واقع اگر منو امکان پیمایش آسان بین صفحات را فراهم کند، برخی از آنها ممکن است فقط برای بازدیدکنندگان تایید شده قابل دسترسی باشد، سپس از “پروفایل” یا “عضو” متصل صحبت می کنیم.

سئو سایت شرکتی

کاربرد وب سایت شرکتی چیست؟

وسایل ارتباطی مدرن و نیاز روزافزون کاربران اینترنت به پاسخگویی سریع به سؤالات خود، هر شرکتی را ملزم می کند که وب سایتی داشته باشد که خدمات شما را به همه بازدیدکنندگان، فارغ از کشورشان، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته ارائه دهد 7 شرکت‌های تخصصی نیز به نام آژانس‌های وب به شرکت‌ها پیشنهاد می‌دهند که وب‌سایت‌هایی بهینه‌سازی شده برای ارجاع طبیعی ایجاد کنند، این «بهینه‌سازی» است که به سایت اجازه می‌دهد در اولین نتایج گوگل قرار بگیرد.

انواع مختلفی از وب سایت ها، سایت های ویترین، سایت های پزشکی، سایت های گردشگری یا حتی سایت های سفارشی وجود دارد که هر بخش از فعالیت شما با ایجاد یک وب سایت با هدف شناخته شدن شما برای مخاطبان گسترده تر، مرحله اولویت در هر استراتژی تجاری است این به شما امکان می دهد از طریق رسانه های وب شهرت یا حتی بدنامی داشته باشید یک وب سایت همچنین یک رسانه بسیار مقرون به صرفه برای انتشار اطلاعات است زیرا هزینه اصلی آن توسعه، آنلاین کردن و پر کردن و نگهداری آن است در حالی که راه‌حل‌های ایجاد سایت رایگان ممکن است برای افراد مبتدی یا افراد جالب باشد، با این وجود برای حرفه‌ای‌هایی که می‌خواهند از آنها سود ببرند، سودآور نیستند در واقع، بیشتر آنها کم یا بهینه نیستند.

راه حل های حرفه ای وب همچنین می توانند با ابزارهای تجاری مانند ERP یا CRM مرتبط، ترکیب و هماهنگ شوند در نهایت، فضایی برای ثبت نام برای یک خبرنامه احتمالی که به مخاطبان امکان می دهد از محصولات جدید و سایر اخبار شرکت مطلع شوند به راحتی می توانند در آن ادغام شوند.

 

آموزش برای کمک به ایجاد وب سایت خود

پس از 15 سال تجربه در زمینه توسعه وب سایت، تصمیم گرفتیم آموزشی را منتشر کنیم که روشی را برای شما توضیح دهد هدف ساده است کمک به کارآفرینان برای ایجاد وب سایت های پایدار و کارآمد اما همچنین و مهمتر از همه درک عملکرد و محدودیت ها اطلاعات ارائه شده در این آموزش در این مقاله جامع گردآوری شده است که در آن پاسخ تمام سوالاتی که ممکن است در این زمینه داشته باشید را خواهید یافت همچنین می‌توانید سایت‌های مختلفی را که در بالا فهرست شده‌اند (ویترین سایت، سایت کاتالوگ، سایت تجارت الکترونیک و سایت سفارشی) و همچنین توصیه‌هایی در مورد نحوه استفاده صحیح از نرم‌افزارهای بازاریابی وب که امکان بهینه‌سازی خوبی از دید آنها را در موتورها فراهم می‌کند، پیدا خواهید کرد.

مراحل اصلی ایجاد یک سایت موفق، از طراحی تا انتشار آنلاین، مراحل مختلفی که برای موفقیت پروژه خود باید به خاطر بسپارید، یاد خواهید گرفت.

 

چگونه یک نام دامنه خوب انتخاب کنیم

انتخاب نام دامنه

می‌تواند کار سختی باشد و گاهی اوقات انتخاب آن دشوار است با این حال سایت شما باید به وضوح توسط موتورها قابل شناسایی باشد اما همچنین به راحتی توسط بازدیدکنندگان به خاطر سپرده شود گاهی اوقات لازم است کشورهای هدف یا زبان های بالقوه مورد استفاده مشتریان آینده خود را در نظر بگیرید.

هنگامی که یک کسب و کار یا پروژه را راه اندازی می کنید شناسایی نام دامنه برای ایجاد یک “برند” قابل درک برای همه، اما همچنین در انواع زبانی آن ضروری است.

 

 

نام وب سایت و دامنه

پسوندهای نام دامنه در واقع پسوندهایی هستند که با پسوندهای مربوط به دسته های کاملا تعریف شده پایان می یابند و می توانند شامل چندین حرف باشند به عنوان مثال، یک نام دامنه  com  باTLD به همین نام مطابقت دارد com TLD در واقع پسوند نام دامنه ای است که در اصل مربوط به ایالات متحده است اما به مرور زمان برای یک هویت “تجاری” استفاده می شود.

داشتن یک نام دامنه اصلی یکی از اولین چیزهایی است که هنگام بازدید از یک وب سایت متوجه آن می شوید مطالعه ای توسط DomainTools در مورد برندها و نام های دامنه ای که بیشترین اعتماد را القا می کنند انجام شد برند دیزنی با 83 درصد از پاسخ دهندگان به عنوان نمونه ای از نام تجاری با نام دامنه اصلی، محبوب ترین برند بود.

مطالعه ای توسط Harris Interactive نشان داد که بیش از 4 از هر 5 مصرف کننده معتقدند مارک های دارای نام دامنه اصلی خلاق تر، پیشرفته تر و نوآورتر هستند این مطالعه همچنین نشان داد که خریداران تمایل دارند زمان بیشتری را در وب‌سایت‌هایی بگذرانند که نام‌های دامنه اصلی دارند و همچنین تمایل بیشتری به خرید محصولات یا خدمات از این سایت‌ها دارند.

اما داشتن یک نام “اصیل” به چه معناست؟ نامی که به راحتی به خاطر سپرده می شود، نسبتا کوتاه است، اما در صورت امکان برای سئو، شامل یک کلمه کلیدی برای ارتقای سئو است با این حال، نام دامنه‌هایی را که فقط شامل کلمات کلیدی می‌شوند نادیده بگیرید زیرا گوگل الگوریتمی به نام Exact Match Domain را پیاده‌سازی کرده است که سایت‌هایی را که  NDD  آنها بیش از حد بهینه‌سازی شده و فقط برای فریب الگوریتم موتور ایجاد شده‌اند جریمه می‌کند.

طراحی سایت شرکتی

طراحی و هویت گرافیکی یک وب سایت شرکتی

اولین برداشتی که به مشتریان خود می دهید همان چیزی است که سایت شما ارسال می کند و همچنین اولین برداشتی است که موتورها از وب سایت شما خواهند داشت برای مشتریان، عمدتا به وضوح سایت ارگونومی یا حتی عملکردهای آن و سرعت بارگذاری آن مربوط می شود برای موتورهای جستجو، این جهان موضوعی یا معنایی است که از طریق ساختار، ساختار درختی آن و استفاده مناسب از تگ های Hn (H1 – H2 – H3، و سایر موارد فراخوان به عمل پدیدار می شود طراحی سایت شرکتی کمی شبیه یک قرار اول است اگر می‌خواهید جذاب و خاطره‌انگیز باشد، شانس دومی برای ایجاد اولین تاثیر خوب نخواهید داشت!

طراحی سایت عنصری است که گاهی اوقات پیاده سازی آن دشوار است زیرا هیچ دستور العمل جادویی وجود ندارد و هر شرکتی باید تصویر خود را منتقل کند چندین پارامتر باید در نظر گرفته شود تا با موفقیت چشم ها را به خود جلب کرده و بازدیدکنندگان را در صفحه خود نگه دارید.

 

ویژگی های اصلی یک وب سایت

ویژگی های یک وب سایت خدمات و گزینه هایی هستند که به بازدید کننده اجازه می دهد اطلاعات مهم موجود در آن را شناسایی کرده و به سرعت به آنها دسترسی پیدا کند بنابراین اکثر وب سایت ها اطلاعاتی مانند آدرس، ساعات کار، شماره تلفن و سایر جزئیات تماس، اما همچنین فهرستی از محصولات که ساختاری شبیه به یک کاتالوگ دارند، خدمات مختلف ارائه شده در قالب صفحات CMS و بسیاری موارد دیگر را ارائه می دهند.

صفحات ثانویه:

برای جذب بازدیدکنندگان جدید، به محتوایی نیاز دارید که نیازها یا انتظارات آنها را برآورده کند به اصطلاح صفحات ثانویه معمولا صفحات مشاوره، پرسش‌های متداول یا واژگانی هستند که به‌طور عاقلانه در سایت قرار می‌گیرند و کلمات کلیدی متعددی را ایجاد می‌کنند که سایت در حین جستجو در Google به آنها واکنش نشان می‌دهد.

وبلاگ یا اخبار:

فضای گفتگو وبلاگ شرکتی روز به روز در سایت های شرکتی محبوب تر می شود این یک پشتیبانی بازاریابی عالی است که آن را از رقبا متمایز می کند متمایز شوید، ترافیک وب سایت را جذب کنید و جامعه خود را به جای ترک آن در شبکه های اجتماعی درگیر کنید اخبار به شما امکان می دهد تا به موضوعات “داغ” شرکت یا بخش فعالیت مانند انتشار استانداردهای جدید، راه اندازی یک محصول جدید از تامین کننده خود یا انعقاد شراکت های جدید بازگردید.

کاتالوگ:

فناوری های جدید سایت کاتالوگ این امکان را فراهم می کند که تقریبا تمام محصولات و خدمات خود را به صورت ساختاریافته و ارگونومیک ارائه دهید برگه محصول می‌تواند شامل متون، تصاویر، ویدیوها و سایر فایل‌های PDF باشد، به یک یا چند دسته اختصاص داده شود و در عین حال به Google نشان دهد که تنها یکی را برای نمایه‌سازی نگه دارد (جلوگیری از محتوای تکراری) این کاتالوگ ها می توانند با امکان سفارش یا خرید آنلاین با راه حل های پرداخت امن تکامل پیدا کنند.

فرم تماس:

این صفحه برای هر کسی که می‌خواهد سرنخ‌های جدیدی تولید کند ضروری است و شایسته توجه ویژه است و این صفحه باید مینیمالیستی باشد، این صفحه تولید مظنه با مناطق چک باکس ها و سایر داده های فنی نیست، بلکه انگیزه ای برای قرار ملاقات یا درخواست عبور از یک نماینده فروش است که می تواند شامل فیلدهای اصلی مانند نام خانوادگی، نام، آدرس ایمیل و حداکثر آدرس تلفن و فیزیکی باشد بنابراین درج یک طرح دسترسی یا ساعات کار در سایت با نمایش شماره تلفن قابل کلیک نیز می تواند باعث بهبود تماس شود.

تنظیم منوی ناوبری:

انواع مختلفی از منو وجود دارد، از ساده تا پیچیده تر، ثابت، پویا، همبرگر یا سایدبار بسته به نوع وب سایت و اهمیت اطلاعات موجود در آن باید به بازدیدکنندگان خود اجازه دهید بدون نیاز به کلیک بر روی 3-4 پیوند، به سرعت به اطلاعات دسترسی داشته باشند یک منوی ثابت قرار داده شده در بالای صفحه برای ارائه “یک صفحه” ایده آل است، در حالی که منوی پویا (که با پایگاه داده تولید می شود) می تواند داده ها را از چندین سطح نمایش دهد.

 

هزینه ایجاد یک وب سایت شرکتی چقدر است؟

هزینه یک وب سایت متناسب با هزینه یک خانه است این به تعداد اتاق ها به اندازه سطح یا انتخاب مواد بستگی دارد نرخ ها معمولا برای راه حل های حرفه ای و پایدار، حدود 20 تا 50 میلیون به بالا برای سایت های ویترین، بین 80 تا 120 میایون برای کاتالوگ یا سایت های تجارت الکترونیک شروع می شود که در طول ایجاد سایت های سفارشی به 200 میلیون به بالا می رسد.

مقالام سایت ما را مطالعه کنید

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت گردشگری

برخی از نمونه کارهای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس