گروه مهندسی طراحی سایت افق

ارئه دهنده طراحی و توسعه وب سایت

ما حضور شما در دنیای دیجیتال مارکتینگ ثبات میدهیم

نمایش ویدیو درباره شرکت طراحی سایت

احساسات و طراحی سایت در تهران

احساسات و طراحی سایت در تهران

توجه و مورد اهمیت قرار دادن زیبایی بصری سایت با نگاهی به سلایق مخاطبان جزو موارد مهم و بسیار حساس می باشد. ایده و رنگ های به کار رفته در یک سایت باید به گونه ای باشد که مخاطبان مناسبی را برای آن سایت جذب نماید. عموما احساسات و طراحی سایت در تهران یک تعریف خود به عنوان شاخه ای از هنرهای بصری به شمار می آید که با دانش برنامه نویسی به تحقق می پیوندد.مبنا قرار دادن ااحساسات و طراحی سایت در تهران، به این منظور اتفاق می افتد که احساسات کاربران با احساسات سایت در یک مسیر قرار گیرد.

این مقوله در راستای توجه به تجربه کاربری قرار دارد که گوگل نیز نسبت به آن حساس است. حساسیت گوگل برای این منظور از آن جهت است که هر چه زمان حضور کاربران در سایت شما طولانی تر شود رتبه سایتتان نیز امکان بالا رفتن بیشتری خواهد داشت.

احساسات و طراحی سایت در تهران - احساسات و طراحی سایت در تهران

طراحی سایت مستقیم یا غیر مستقیم:

یکی از راه های تبلیغ، تبلیغ مستقیم است. به این شکل که مثلا تصویر یک بطری نوشابه را درون سایت قرار دهیم و مطلبی با عنوان «خنک و دلپذیر» را در قسمتی از تصویر بنویسیم. به این نوع از تبلیغ، تبلیغ مستقیم گفته می شود. اما سوال اساسی این است که آیا خود شما با دیدن چنین تصویری به خنکی و یا دلپذیری آن نوشیدنی پی می بردید و ترغیب به خرید آن می شوید؟

نوع دیگری از تبلیغات، تبلیغات غیر مستقیم یا تبلیغات وابسته به احساسات می باشد. در این نوع از تبلیغات ما حس «خنک و دلپذیر» بودن را به جای نوشتن به مخاطب القا می کنیم. اما چگونه؟ در این حالت ما به جای قرار دادن یک تصویر از بطری نوشابه، تصویری از تعدادی دوست را در یک پارک به نمایش می گذاریم که تصویر آن ها با شادی و هیجان خاصی بعد از یک بازی ورزشی به ثبت رسیده است،

مخاطب تحت هیجان و شادی این عکس قرار می گیرد و وقتی می بیند یکی در آن بین در حال نوشیدن یک بطری نوشیدنی است ناخودآگاه به خنکی و دلپذیری آن پی می برد و تمایل به نوشیدن نوشیدنی خنکی پیدا می کنید.

احساسات و طراحی سایت

در اینجا هدف تبلیغ بازی ورزشی و یا آیین دوست یابی نیست، بلکه هدف اصلی تبلیغ نوشابه است که به طور کاملا ضمنی و پنهانی به مخاطب معرفی می شود و احساسات او را درگیر خود می نماید و به این شکل هر زمانی که احساس تشنگی می کند ناخودآگاه یاد آن تصویر و در نتیجه نوشابه می افتد. طراحی سایت در تهران نیز دقیقا مقوله ای از این دست می باشد، طراحی سایت برای شما به منزله نوعی بازاریابی می باشد، پس باید این تبلیغات را نیز به مخاطب القا کرد نه اینکه به زور آن را به کسی قالب نمود.

احساسات و طراحی سایت - احساسات و طراحی سایت در تهران

حس طراحی سایت در تهران

احساسات و طراحی سایت در تهران مقوله مهمی است که از اولین روزهای شروع فضای وب، بسیاری را به خود مشغول داشته است. آرون والتر کتابی با عنوان طراحی برای احساس را در 2005 انتشار داد که در مورد احساسات می باشد. کتاب طراحی برای احساس جزو کتاب های بسیار مهم برای طراحان سایت تلقی می شود. تاثیر بر روی کاربر، کنجکاوی او و برقراری ارتباط او با محتوای سایت، سه قدمی است که والتر در ارتباط با طراحی سایت در این کتاب مطرح می نماید.

  • تاثیر بر روی کاربر : با توجه به عملکرد مغز تاثیر اولیه همیشه ناخودآگاه بدون هیچ گونه قضاوت منطقی اتفاق می افتد. وقتی برای اولین بار وارد یک فضای جدید و یا حتی یک وب سایت می شوید، سریعا یا حس مثبتی می گیرید و یا اصلا نمی تواند توجه شما را جلب کند. در مرحله بعدی با توجه به احساساتی که در مرحله اول تجربه کردید شروع به تجزیه و تحلیل اطلاعات می کنید. در نتیجه تاثیر اولیه طراحی یک سایت با سرنوشت رفتار یک کاربر رابطه مستقیمی دارد.
  • کنجکاوی کاربر : اگر سایت برای کاربر از همان ابتدا بسیار جذاب باشد، مغز او تلاش می کند تا بتواند اطلاعات بیش تری دریافت کند. این رفتار مغز باعث ایجاد یک حس علاقه و هیجان در کاربر می شود، البته برای برانگیخته شدن این حس علاوه بر طراحی اولیه جذاب باید المان هایی را در احساسات و طراحی سایت خود استفاده کنید که بتواند کنجکاوی و احساسات کاربر را برانگیخته کند. اگر در این مرحله موفق عمل کنید، کاربر شما شروع به اسکرول کرده و از صفحات مختلف وب سایت شما بازدید می کند.
  • برقراری ارتباط کاربر با محتوای سایت : بعد از گذر از دو مرحله قبلی، نوبت به ارتباط گرفتن کاربر با محتوای وب سایت شما می باشد. هر کاربری با توجه به نیاز خودش در فضای وب جست و جو می کند و شما باید بتوانید به سوالاتش پاسخ درست و کاملی بدهید. بعد از درگیر کردن کاربرتان توسط طراحی با ارائه محتوایی خاص با نگارشی جذاب می توانید ماهی دوست داشتنی خودتان که همان کاربر است را در قلاب گیر بیاندازید.

طراحی سایت در رشت 1 - احساسات و طراحی سایت در تهران

چرا باید احساسات را با طراحی سایت ترکیب کنیم ؟

نباید فراموش کنیم در دنیای امروز مردم به دنبال خرید کالا و محصول نیستند، بلکه می خواهند احساس را بخرند. البته گروهی از مردم عقیده دارند که اصلا اهل احساسات نیستند و همه تصمیماتی که در زندگی می گیرند برپایه منطق می باشد، اما باز هم اشتباه می کنند. همه آدم ها بدون هیچ استثنائی در صورت داشتن یک تجربه کاربری دلپذیر در یک وب سایت قطعا اقدام به خرید از آن جا می کنند.

ارتباط عاطفی دقیقا پلی بین طراحی سایت و کاربر می باشد. هر چه بتوانید ارتباط عاطفی عمیق تری با کاربران خود برقرار کنید، قطعا جذب مشتری بالایی نیز خواهید داشت…!

شما مسئول هستید تا با طراحی سایت در تهران، احساس رضایت، شادی، اعتماد، الهام گرفتن، علاقه، آرامش و اعتماد به نفس را هم در وجود کاربرانتان در استان تهران و هم شهر های دیگر ایجاد کنید؛ برای ایجاد این 7 احساس زیبا تنها کافیست طراحی بصری مناسب، تایپو گرافی خاص، استفاده از رنگ های جذاب، تصاویر احساسی، لحن صدای خاص و غیره هنگام طراحی سایت خود استفاده کنید.

کمی شوخ طبعی هم لازمه کار است، البته این حالت طنز نباید بیش از اندازه باشد زیرا باعث می شود تا کاربر از وب سایت شما فرار کند. اگر بتوانید به اندازه شوخ طبع باشید مطمئن باشید از ما بقی رقبا جلو می زنید زیرا عموم مردم باور دارند که همه چیز باید رسمی باشد.

برای اینکه سایت شما بتواند احساسات منحصر به فرد خودش را داشته باشد می توانید با تیم متخصص ما تماس بگیرید تا شاهد نمودار صعودی رشد کسب و کارتان باشید.

اصول طراحی احساسی وب سایت

  1. استفاده از عناصر بصری برای تحریک احساسات کاربر وب سایتتان
  2. ایجاد طرح های تعاملی هوشمند
  3. استفاده از سبک و مضمون طراحی منحصر به فرد
  4. استفاده از یک محتوای عالی
  5. شخصی کردن طراحی با استفاده از کمی خلاقیت
  6. بیان تمامی جزئیات

اپ موبایل - احساسات و طراحی سایت در تهران

مثالی دیگر برای احساسات و طراحی سایت در تهران :

فرض کنید شما یک سایت فروشگاهی کالای دیجیتال دارید و قصد دارید بخشی را برای معرفی جدیدترین موبایل موجود در بازار مثل آیفون 14 در وب سایت خود قرار دهید. شما می توانید با کمی خلاقیت ویدیو و تصاویر سه بعدی جذابی از این گوشی موبایل گرفته و در وب سایت خود قرار دهید.

با این کار کاربر شما هنگام مواجه شدن با این تصاویر و ویدیوها مدت زمان طولانی به بررسی ابعاد مختلف این گوشی موبایل می پردازد درست مانند کاری که وب سایت neal.fon قبل از عرضه آیفون 14 انجام داد.

کاربران با ورود به سایت neal.fon با یک تصویر سه بعدی از گوشی آیفون خام رو به رو می شدند و می توانستند آیفون رویایی خود را بسازند، شما هم می توانید با ایجاد چنین فضای سه بعدی برای محصولاتتان (می تواند هر محصولی باشد) کنجکاوی و هیجان کاربر را بر انگیخته کنید. فراموش نکنید انجام این کار باعث می شود، تا کاربران بعد از داشتن یه تجربه جالب وب سایت شما را به بقیه افراد هم معرفی کنند.

شما می توانید برای داشتن وب سایتی که بر اساس تمامی اصول طراحی می شود به سادگی با ما تماس بگیرید و کار خود را تیمی متخصص بسپارید تا خیالتان از نتیجه راحت باشد. البته نباید فراموش کنید تمامی مراحل با توجه به سلیقه شما انجام می شود.

طراحی سایت در کرج
نمایش ویدیو درباره طراحی سایت در کرج
BACKGROUND 1024x640 - احساسات و طراحی سایت در تهران
Ofogh3 1024x624 - احساسات و طراحی سایت در تهران

فهرست مطالب

به موفقیت بپیوندید

اینها تنها تعدادی از مشتریان موفق ما هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *