گروه مهندسی طراحی سایت افق

ارئه دهنده طراحی و توسعه وب سایت

ما حضور شما در دنیای دیجیتال مارکتینگ ثبات میدهیم

نمونه کارهای شرکت طراحی سایت

نمونه کارهای شرکت طراحی سایت

نمونه کارهای شرکت طراحی سایت

در سلسله مقالاتی که در رابطه با نحوه انتخاب مناسب ترین و بهترین شرکت طراحی سایت در کرج داریم می خواهیم به مورد مهم دیگری در این زمینه بپردازیم. هر فردی زمانی که شروع به کاری می نماید نا پخته و بی تجربه است، اما به مرور زمان و در روند کارش با تجربه هایی که می کند مرتکب اشتباهاتی می شود و تمام این اشتباهات برای او درسی می شود که زین پس آن ها را تکرار نکند. در این مسیر پر پیچ و خم تجربه ها تبدیل به نمونه کارهای قبلی می شوند با نمونه کارهای شرکت طراحی سایت همراه باشید.

من این کار را انجام داده ام هرچند که شاید اشتباهاتی نیز در آن داشته ام اما چون این کار را انجام داده ام دیگر اشتباهاتی که در آن داشته ام را در کارهای پس از این نخواهم داشت. داشتن نمونه کار از این رو بسیار مهم است. افراد تازه کار از آن جایی که تازه شروع به کار کرده اند نمونه کار ندارند و این به این معنی است که اشتباهاتی را پیش از این مرتکب نشده اند، و ممکن است شما آن کسی باشید که این فرد تازه کار اشتباهش را بر روی کار شما مرتکب شود.

مورد مهم دیگر در رابطه با نمونه کارهای قبلی این است که شما با سبک کار طرف مقابل خود آشنا می شوید. می دانید که سلیقه او چگونه است و کیفیت کارش در چه حدی می باشد. این مورد در رابطه با تمامی کارهای دیگر نیز صدق می کند و کار طراحی سایت را نیز شامل می شود.

نمونه کارهای شرکت طراحی سایت

انعطاف شرکت طراحی سایت در ارائه نمونه کار

با توجه به تمام آنچه که مطرح شد، نمونه کارهای طراحی سایت را پیش از ثبت سفارش و بستن قرارداد با شرکت مورد نظر باید دید. دیدن این نمونه کارها به شما کمک خواهند کرد که انتخاب درست و معقولانه تری بگیرید. این مورد در رابطه با طراحی سایت که به منزله فروشگاه، شرکت و یا سازمان شما خواهد بود از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است.

نمونه کارهای شرکت طراحی سایت

معمولا شرکت های طراحی سایت در تهران  با تجربه و حرفه ای نمونه کارهای خود را در معرض دید کاربرانشان قرار می دهند، به این شکل کاربران مختلف با سلایق مختلف با انواع مختلفی از نمونه کارهای آن شرکت آشنا می شوند. در این جا لازم به ذکر است که بگوییم طراحی سایت معمولا با سلیقه مشتری انجام می پذیرد. بنابراین ممکن است سلیقه شما خاص و منحصر به فرد باشد، اگر آنچه مد نظر شماست در میان نمونه کارها دیده نمی شود نگران نباشید و در رابطه با آن با طراح سایت خود صحبت کنید تا سلیقه شما را در بهترین شرکت طراحی سایت مد نظر قرار دهد.

نکته مهم دیگر نیز این می باشد که تنوع زیاد در نمونه کارها حتما به معنی کیفیت بالای کار آن شرکت نمی باشد. چرا که امروزه افراد زیادی بی اینکه به فکر کیفیت کار باشند به دنبال سود زیاد هستند، و هر سفارشی را قبول می کنند. همچنین تعداد نمونه کار زیاد می تواند نشان از طراحی فروشگاه انلاین با قالب هایی آماده را داشته باشد که با صرف زمانی اندک قابل استفاده می شوند اما کیفیت لازم را ندارند.

نکته پایانی این که با دقت نمونه کارها را ببینیم، و بررسی کنیم که شرکت مورد نظرمان تا چه حد انعطاف در ارائه نمونه کار دارد و سپس اقدام به انتخاب شرکت مورد نظر خود نماییم.

نمونه کار طراحی وب چیست و چه مزایایی می تواند داشته باشد؟

یک وب سایت معنادار بهترین تبلیغ برای شما و کار شماست  این مهم ترین ابزار بازاریابی دیجیتال است، به خصوص در مورد جذب مشتری  با این حال، هنگام ایجاد آن برای پرداختن و متقاعد کردن گروه هدف مناسب، باید چند نکته را در نظر گرفت می‌توانید تمام مراحل و نکاتی که باید هنگام ایجاد آن در نظر بگیرید را در اینجا بیابید:

نمونه کار طراحی وب تلفیقی از کار شماست  این به مشتریان بالقوه بینشی در مورد پروژه های طراحی وب قبلی شما می دهد و در حالت ایده آل، آنها را متقاعد می کند که طراحی وب سایت را نیز از شما سفارش دهند.

چه کسی به یک نمونه کار طراحی نیاز دارد؟

اکنون فرمت های فایل های متعددی را می توان در وب سایت های مدرن ادغام کرد، به همین دلیل است که فهرست افرادی که یک نمونه کار طراحی برای آنها منطقی است طولانی است  اکثر این افراد خوداشتغال هستند که در بخش خلاق کار می کنند اینها شامل طراحان وب، عکاسان، فیلمبرداران، طراحان داخلی، طراحان مد و هنرمندان دیگر و غیره هستند.

تجربه خود را نشان دهید و یک صفحه فرعی اضافی را به طرح های خود اختصاص دهید  زیرا رقابت شدید است و متاسفانه خدمات در بخش آنلاین اغلب قابل تعویض هستند افراد خلاق بیشتری جرأت می‌کنند به سمت خوداشتغالی قدم بردارند بنابراین، انتشار چند پروژه طراحی وب منتخب در راستای شبکه های اجتماعی بسیار ارزشمند است.

نمونه کارهای شرکت طراحی سایت

اهداف یک پورتفولیو چیست؟

آیا در حال حاضر یک وب سایت دارید و آیا مشتریان شما می توانند آن را پیدا کنند؟ خیلی خوب حالا وقت آن است که از بین مردم متمایز شوید بنابراین این امر، در میان چیزهای دیگر، با نام تجاری قوی و طراحی شرکتی فردی به دست می آید و شما به عنوان یک شخص نیز باید در وب سایت خود ظاهر شوید با استایل فردی خود از میان دیگر افراد متمایز می شوید و برای گروه هدف خود ارزش شناسایی ایجاد می کنید.

علاوه بر هزینه ها، بسیاری از مشتریان در ابتدای همکاری از خود می پرسند که آیا ارائه دهنده خدمات اصلا با خواسته ها و اهداف آنها مطابقت دارد یا خیر به عنوان یک طراح وب، شما یک فرصت عالی برای نشان دادن تجربه و تخصص خود در مجموعه طراحی خود دارید که بازدیدکننده تشخیص می دهد (یا نه) که آیا پروژه های شما و اجرای آنها با او و ایده هایش مطابقت دارد یا خیر.

همچنین می توانید خود و پیشنهاد خود را با یک نمونه کار طراحی وب ارائه دهید شما نه تنها می توانید بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه را با آن جذب کنید همچنین می توانید بیش از هر چیز به سراغ پروژه ها و کاردستی هایی که می خواهید و گذرانده اید بروید روشی که خود و کارتان را معرفی می‌کنید، شما را جذب می‌کند و درخواست‌هایی برای چنین پروژه‌های آتی دریافت می‌کند بنابراین، سبد طراحی شما نباید به سرعت یا به عنوان یک وب سایت استاندارد ایجاد شود، بلکه باید قبلا یک بیانیه واضح داشته باشد.

 

ایجاد پورتفولیو در 5 مرحله

ساختار صفحات پروژه، اگر می خواهید یک نمونه کار طراحی وب معنی دار ایجاد کنید، باید چند نکته را در نظر بگیرید تمرکز اصلی بر ارائه پروژه های شما خواهد بود برای اینکه کار خود را به درستی ارائه دهید، حداقل پروژه های واقعا مهم باید صفحه فرعی خود را داشته باشند  مراحل زیر به شما در راه اندازی این صفحات پروژه کمک می کند:

1  یک مفهوم و ساختار واضح ایجاد کنید: به عنوان یک طراح، البته دشوار است که مستقیما طراحی صفحه نمونه کارها را شروع نکنید با این وجود، مهم است که ابتدا یک ساختار شفاف ایجاد کنید تا کار خود را در بهترین نور ارائه دهید.

برای یافتن یک ساختار خوب، ابتدا به سوالات زیر پاسخ دهید :

  • با سبد طراحی خود چه هدفی را دنبال می کنید؟
  • مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
  • به عنوان یک طراح وب، چه چیزی را می خواهید با برند خود نمایندگی کنید؟
  • چه تصوری می خواهید به مخاطبان هدف خود بدهید؟
  • کدام پروژه ها را می خواهید منتشر کنید؟
  • گروه هدف شما چگونه می تواند با شما تماس بگیرد؟

پاسخ ها از یک طراح به طراح دیگر (بسیار) متفاوت خواهد بود بنابراین ارزش آن را دارد که زمان و کار کافی را برای مفهوم نمونه کار خود اختصاص دهید.

2  پروژه های خود را اولویت بندی کنید: برای اینکه صفحه نمونه کار شما بیش از حد پر بار به نظر نرسد و گروه هدف شما بتواند دید کلی خوبی داشته باشد، باید فقط روی پروژه های واقعا مهم تمرکز کنید و حتی اگر کار شما باعث افتخار شما باشد، باید تنها معرف ترین طرح های وب را انتخاب کنید  اینها می توانند پروژه های فعلی باشند، اما ممکن است پروژه هایی که همکاری با مشتری به خصوص خوب بوده یا نتیجه و ارزش افزوده برای مشتری بسیار زیاد بوده باشد.

اینها می توانند پروژه هایی باشند که شما به خوبی توانسته اید آنها را به خوبی تکمیل کنید زیرا توانسته اید مهارت های حرفه ای خود را به خوبی ارائه دهید شاید این پروژه هایی باشد که دوست دارید در آینده بیشتر از آنها داشته باشید.

 

3  پروژه ها و روند خود را شرح دهید: در حالی که طراحی وب اغلب در مورد تصاویر بصری است، شما باید برای نوشتن یک عنوان و توضیح مختصر برای هر یک از پروژه های خود وقت بگذارید در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری را به گروه هدف خود ارائه دهید که ممکن است فورا مشخص نباشد.

کار، وضعیت اولیه (مشتری) را توضیح دهید، چگونه به آن نزدیک شدید، چه کاری انجام دادید، چرا و چگونه، چه مشکلاتی در طول پروژه به وجود آمد و چگونه آنها را حل کردید و مهمتر از همه نتیجه در این پروژه چه بود  در پایان، چه نتیجه ای برای مشتری به ارمغان آورد همچنین در مورد نقش شما در پروژه (اگر به طور کامل آن را به تنهایی اجرا نکرده اید) دقیق تر توضیح دهید این همچنین می تواند شامل اعطای به اصطلاح اعتبار به سایر شرکت کنندگان، یعنی فهرست کردن آنها نیز باشد.

برخی نیز به مشتریان اجازه می‌دهند نظر خود را بیان کنندپ صدای یک مشتری، یک گواهینامه می‌تواند بیشتر از متون طولانی خود نوشته در مورد شما و کار شما به صورت کوتاه بیان کند و آنها مانند “اثبات خنثی” کیفیت کار شما عمل می کنند.

4 ارزش افزوده کار خود را ارائه دهید: بسیاری از مشتریان به نحوه مدیریت پروژه های چالش برانگیز و مهارت شما در حل مشکلات در این فرآیند علاقه مند هستند از این گذشته، بارها و بارها اتفاق می افتد که، به عنوان مثال، چندین حلقه اصلاح وجود دارد ساختار برنامه ریزی شده کار نمی کند یا موانع دیگری ایجاد می شود.

آیا در گذشته پروژه هایی وجود داشته است که شما را با چالش خاصی مواجه کرده باشد؟ اگر چنین است، رویکرد شما چه بود و چگونه توانستید یک طراحی وب خوب ایجاد کنید؟ اینجا هم لازم نیست رمان های طولانی بنویسید با این حال، قرار دادن فرآیند خود در یک داستان کوتاه توجه کاربران شما را نیز به خود جلب می کند با این کار نشان می دهید که قادر به مقابله با چالش ها هستید و از مشتریان خود در حل مشکلات و پیشبرد طراحی وب سایت آنها حمایت می کنید این یک ارزش افزوده بزرگ است که کار شما برای آنها به ارمغان می آورد و شایسته تاکید است.

 

5  طراحی با کیفیت: آیا می خواهید در آینده پروژه های عالی و هیجان انگیزی داشته باشید؟ سپس پروژه های قبلی خود را به سبک اجرا شده نشان ندهید! با هر صفحه پروژه مانند پروژه کوچک خود رفتار کنید، شاید مانند یک صفحه سفارشی خاص در یک مجله بنابراین هنگام ساخت سبد طراحی خود، تمرکز باید به وضوح بر روی نتایج پروژه های طراحی وب شما باشد برای مثال مقایسه قبل و بعد هیجان انگیز است  و برای اینکه طراحی های وب خود را چشم نواز کنید، باید تصاویر با کیفیت بالا و با فرمت بزرگ را در آن قرار دهید !

به عنوان مثال، الگوهای ماکت عالی وجود دارد که نه تنها پروژه های شما را به صورت یک اسکرین شات ساده دو بعدی نشان می دهند، بلکه آنها را زنده تر و با کیفیت تر نشان می دهند

نمونه کارهای شرکت طراحی سایت

سایر عناصر مهم در صفحه نمونه کار شما

اول از همه نمونه کار طراحی وب شما باید نشان دهنده کار شما باشد با این حال، باید کاربردی نیز باشد و به شما کمک کند تا از مشتریانی که می خواهند با شما کار کنند، سوالات بیشتری دریافت کنید همچنین بسیاری از کاربران همچنین مایلند تصویر جامع تری از شما داشته باشند و بنابراین به دنبال اطلاعات دقیق تری در مورد شما هستند.

برای خود بازاریابی موفق، نباید این عناصر را فراموش کنید:

اطلاعات در مورد شما: کسب و کارها با شما به عنوان یک شخص کار می کنند، بنابراین می خواهند بدانند چه کسی پشت طراحی های وب است با یک صفحه معنادار درباره من، مشتریان را از شخصیت خود متقاعد می کنید و نزدیکی ایجاد می کنید.

عناصر تماس: یک تماس مستقیم را وارد کنید و اطمینان حاصل کنید که کاربران چندین گزینه تماس دارند  دکمه های تماس و سایر عناصر تماس باید در نگاه اول واضح باشند و از بقیه وب سایت متمایز باشند.

توضیح همکاری: نحوه همکاری با شما برای مشتریان جالب است بنابراین، درباره فرآیند و رویکرد پروژه خود توضیح دهید.

نمونه کار طراحی سایت: فرآیند پروژه

وضعیت تخصصی خود را نشان دهید:جوایز، اشاره‌ها، مقالات مطبوعاتی، نمایشگاه‌ها، عضویت‌ها، همکاری‌ها، انتشارات و غیره راه خوبی برای نشان دادن فعال بودن، ارتباط و انجام کار خوب هستند و یکی دیگر از گزینه های عالی این است که وبلاگ خود را داشته باشید  با مقالات وبلاگ با کیفیت بالا در زمینه تخصص خود، به مشتریان خود نشان می دهید که دانش بسیار خوبی در زمینه طراحی وب دارید و به عنوان یک متخصص برجسته هستید.

 

نکات من برای نمونه کار طراحی وب شما

نمونه کار شما باید یک فضای تبلیغاتی موثر برای شما باشد بنابراین، من چندین نکته برای شما دارم که می توانید مستقیماً آنها را پیاده سازی کنید:

نکته شماره 1: نمونه کارها برند شماست: بنابراین، نام تجاری واضح شما نیز باید در اینجا قابل تشخیص باشد خود را از رقبا متمایز کنید و در ذهن گروه هدف خود بمانید  شما می توانید از نمونه کارهای طراحی وب خود به عنوان یک پلتفرم برای بیان داستان پشت طرح های خود استفاده کنید  یک هویت منحصر به فرد ایجاد کنید و آن را به مشتریان خود نزدیک کنید

نکته شماره 2: دیدگاه خود را به گوش دیگران برسانید: نحوه برخورد شما با چالش ها و حل مشکلات یک معیار مهم برای مشتریان شما است از این گذشته، آنها خواهان یک همکاری بدون عارضه هستند و خوشحال می شوند اگر تا حد امکان آنها را از کار راحت کنید  بنابراین توضیح دهید که همکاری با شما چگونه کار می کند، چه چیزی برای شما اهمیت ویژه ای دارد و چه ارزش افزوده ای را ارائه می دهید.

نکته 3: اجازه ندهید نمونه کار طراحی شما کهنه شود: مطمئنا شما خود را بر روی گرایش های خاصی در طراحی وب خود متمرکز می کنید یا از روش های خاصی برای ارائه رشد می کنید  این طبیعی است و باید منعکس شود اطمینان حاصل کنید که به طور مرتب پروژه های جدید را اضافه می کنید و طرح هایی را حذف می کنید که ممکن است سال ها بعد به طور کامل با آنها شناسایی نشوید.

نکته شماره 4: مطمئن شوید که خودتان را حرفه ای معرفی می کنید: این شامل عدم انتشار نمونه کارهای طراحی شما تا زمانی است که کامل شود  درست مانند کاری که با پروژه های مشتری انجام می دهید صفحاتی که بیشتر شبیه یک سایت ساخت و ساز هستند تاثیر مثبتی بر مخاطبان هدف شما نمی گذارند.

عملکرد نیز مهم است صفحه نمونه کارها را طوری ویرایش کنید که انگار یک پروژه مشتری است  در بهترین حالت، مهارت‌های خود را در اینجا نشان می‌دهید تا گروه هدف شما مستقیما ببیند که شما چیزی از هنر خود را درک می‌کنید.

نکته شماره 5: روی مخاطب هدف خود تمرکز کنید: همانطور که در فرآیند طراحی با گروه های هدف مشتریان خود سروکار دارید، می توانید با گروه هدف خود نیز برخورد کنید به هر حال، شما می خواهید با ارائه خارجی و بازاریابی خود، مشتریان جدید بالقوه را به دست آورید که آیا مشتریان شما به خوبی از فناوری مطلع هستند؟ آیا آنها به نرم افزار دقیقی که برای ایجاد طرح خود استفاده کرده اید علاقه مند هستند؟

اکثر کاربران به نقطه شروع، فرآیند و نتیجه نهایی علاقه مند هستند برای اینکه گروه هدف شما به شما علاقه مند شود، باید روی این جنبه ها تمرکز کنید.

 

این اعلان را به اشتراک گذارید

جستجو
پست های اخیر
خبرنامه افق

خبرنامه

در خبرنامه ماهانه ما مشترک شوید تا به روز باشید

فهرست مطالب