گروه مهندسی طراحی سایت افق

ارئه دهنده طراحی و توسعه وب سایت

ما حضور شما در دنیای دیجیتال مارکتینگ ثبات میدهیم

نمایش ویدیو درباره شرکت طراحی سایت

بالا رفتن فروش با طراحی سایت

بالارفتن فروش با طراحی سایت

 بالا رفتن فروش با طراحی سایت

یکی از موارد بسیار مهم در رابطه با طراحی سایت در تهران بالا رفتن فروش با سایت و تبدیل کاربران به مشتریان سایت می باشد که معمولا تمام کارهای طراحی سایت در تهران نیز در راستای انجام این مورد اتفاق می افتد.

در واقع معمولا اتفاقاتی ابتدایی که قبلا ذکر آن رفته است می افتد تا کاربران و بازدیدکنندگانی جذب سایت شوند. سئو به وب سایت کمک می نماید تا کاربران بسیاری از طریق موتورهای جستجو وارد سایت شما شوند و از بخش های مختلف سایت بازدید نمایند، اما مورد مهمی که وجود دارد این است که این کاربران و بازدید کنندگان از سایت در نهایت باید به مشتریان محصولات و یا خدمات شما تبدیل شوند و در غیر این صورت بازدید آن ها زیاد دارای اهمیت نخواهد بود.

y1 1 - بالا رفتن فروش با طراحی سایت

فروش بالا با طراحی سایت

در واقع شما این مورد مهم را باید در اهداف خود که تعیین آن قبل از شروع مراحل طراحی سایت در تهران اتفاق می افتد مورد توجه قرار دهید که می خواهید کاربران در سایت شما به چه مواردی توجه نمایند و فعالیت های آنها در سایت شما بر چه مبنایی باشد. آیا قصد فروش کالا دارید یا می خواهید خدمات خاصی را به فروش برسانید یا وب سایتتان صرفا آرشیوی از کارهای شماست که می خواهید به معرض نمایش بگذارید؟

طراحی سایت در تهران و تبدیل کاربر lead:

طبق این اهداف است که سئو مناسبی برای سایت شما بعد از مراحل طراحی سایت در تهران تدارک دیده می شود و کاربران نیز به این ترتیب به سمت آنچه که شما می خواهید هدایت می شوند.

به کاربری که جذب وب سایت شما می شود lead گفته می شود. این کاربر با توجه به اهداف خودش اقدام به بازدید از بخش های مختلف طراحی سایت استاندار دمی نماید و به این ترتیب ممکن است دست به اعمال خاصی در سایت بزند. این اعمال می تواند در بخش های مختلف سایت اتفاق بیفتد. مثلا او ممکن است فرم مخصوص ارتباط با ما را پر نماید، یا در خبرنامه سایت شما عضو شود و یا به صورت تلفنی با شما ارتباط بگیرد.

13 ejemplos de contenido del sector industrial que puedes utilizar para generar leads 02 - بالا رفتن فروش با طراحی سایت

میزان بالا رفتن فروش با طراحی سایت

در واقع شما با سئو مناسب یک وب سایت اقدام به جذب کاربرانی می کنید که تبدیل به lead شوند. این کاربران نیز اهداف خود را دارند و اگر شما سئو مناسبی برای وب سایت خود داشته باشید آن ها را با توجه به اینکه اهدافشان تا چه حدی نزدیک به اهداف شماست جذب وب سایت خود می کنید و در نتیجه بهترین نتیجه را نیز از آن می گیرید.

Hero Home page new - بالا رفتن فروش با طراحی سایت

شما می توانید کاربرانی را که جذب وب سایت شما می شوند را از طرق مختلف زیر نظر داشته باشید. یکی از این روش ها گوگل آنالیتیکز می باشد. شما از این طریق می توانید بفهمید که کاربرانی که با گوشی موبایل وارد وب سایت شما می شوند تبدیل به مشتری می شوند یا آنهایی که با دسکتاپ وارد می شوند. جنسیت مخاطبانتان رانیز از این طریق می توانید تشخیص دهید. همچنین می توانید متوجه شوید که کاربران شما برای تبدیل به مشتری شدن در مسیری که مد نظر شما بوده است حرکت داشته اند. تمام این موارد به بهبود کیفیت طراحی سایت در تهران کمک خواهد نمود.

اهمیت میزان خروج از سایت (Bounce Rate) در طراحی سایت در تهران:

در هنگام طراحی سایت در تهران، طراحان سایت باید دقت لازم را در مراحل مختلف طراحی سایت در کرج داشته باشند تا میزان خروج کاربران از سایت بدون فعالیت و بلافاصله پس از ورود به سایت به حداقل برسد، چرا که الگوریتم های گوگل بر روی این میزان بسیار حساس می باشند و اگر میزان خروج کاربران از سایت زیاد شود آن سایت را در رده سایت های کاربر پسند قرار نمی دهند.

درصد خروج کاربران از سایت با نرخ پرش اندازه گیری می شود. به این ترتیب نرخ پرش نشان دهنده میزان خروج کاربران از سایت بلافاصله پس از ورود به سایت می باشد. زمانی که هنوز هیچ فعالیتی انجام نداده اند. این نرخ با توجه به میزان session هایی که هیچ گونه فعالیتی نداشته اند نسبت به کل session ها مورد بررسی قرار می گیرد.

customer survey concept illustration 114360 558 - بالا رفتن فروش با طراحی سایت

نرخ پرش و اهمیت آن در سئو و طراحی سایت در تهران:

 نرخ پرش این اطلاع را به گوگل می دهد که کاربر بعد از جستجوی عبارت مورد نظر خود، وارد یکی از وب سایت هایی می شود که بلافاصله از آن خارج می شود و این یعنی مطالب آن وب سایت مطابق با جستجوی کاربر مورد نظر نبوده است. از این رو گوگل به محدود کردن و یا افزایش رتبه شما در گوگل اقدام می نماید.

این مورد می تواند عیبی باشد که در طراحی سایت در تهران و یا سئو سایت در تهران اتفاق افتاده است. شاید محتوایی که نوشته اید ایرادی دارد که کاربر را قانع نمی کند و یا اینکه تصاویر مورد استفاده باعث خروج کاربر از سایت شده است. در مواردی نیز فونت مورد استفاده در طراحی سایت در تهران باعث این اتفاق می شود و یا پایین بودن سرعت سایت که می تواند عوامل متعددی داشته باشد.

با کمک نرخ پرش و روند صعودی یا نزولی آن در بازه زمانی بلند مدت می توان کیفیت محتواهای تولید شده برای سایت، مناسب بودن و یا نبودن سئو سایت و نیز طراحی ظاهری یا کارآیی سایت پی برد.

باید به این نکته بسیار مهم اشاره کنیم که نرخ پرش استاندارد در سایت ها معمولا 40 تا 60 درصد می باشد که این نشان دهنده عدم فعالیت نصف کاربران در سایت ها می باشد که البته به صنعت و کسب و کار شما نیز ارتباط مستقیمی دارد. به این نکته مهم نیز باید توجه کرد که در هر سایتی این مقدار می تواند به حداقل خود برسد و هرچه این مقدار کاهش یابد به همان میزان ارزش سایت در نظر موتورهای جستجو بالا می رود.

ilustracion concepto anadir al carro 114360 1445 - بالا رفتن فروش با طراحی سایت

مورد مهم دیگری که باید در نظر گرفت این است که نمی توان صرفا با نرخ پرش میزان موفقیت سئو سایت در تهران را مورد بررسی قرار داد و باید عوامل متعدد را در کنار هم قرار داد تا به یک نتیجه مورد اعتماد و معقولی رسید. مشاوران سئو معمولا موارد بسیاری را کنار هم قرار می دهند که نرخ پرش نیز یکی از آن ها می باشد و به این طریق میزان موفقیت سئو سایتی را بررسی می کنند.

بهتر است در این زمینه با یک متخصص سئو مشورت نمایید و از او بخواهید تا سایت شما را مورد بررسی قرار دهد تا مشکلات سئو موجود در سایت خود را بهتر بشناسید. همچنین در زمان طراحی سایت در تهران نیز باید دقت لازم را داشته باشید.

 تاثیر طراحی سایت در کسب و کار + افزایش فروش

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها به اندازه ای مهم و نتیجه بخش است که شگفت زده خواهید شد. با توجه به نقش پررنگ اینترنت و پیشرفت تکنولوژی نیاز به یک دگرگونی برای افزایش فروش محصولاتتان خواهید داشت. درست در همین لحظه که در حال مطالعه این مقاله هستید، افراد زیادی در سر تا سر دنیا در حال خرید آنلاین می باشند.

فرقی ندارد چه کسب و کاری دارید؛ در صورت نداشتن وب سایت قطعا فرصت های بسیار زیادی را از دست می دهید. تصور کنید خودتان قصد خرید یک محصول مخصوص و شاید کمیاب را دارید و تنها در یکی از فروشگاه های معتبر شهرتان این کالا یافت می شود، کمی خوش شانس هستید و این فروشگاه دقیقا محصول مورد نظرتان را تمام می کند، چاره چیست؟

در این شرایط وجود یک فروشگاه اینترنتی که بتوانید خیلی راحت خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید بسیار برای شما ضروری می شود، هم در زمان صرفه جویی می کنید و هم ترافیک کم تری در سطح شهری به وجود می آید.

البته این موضوع مهم را نباید فراموش کرد که داشتن یک وب سایت فروشگاهی و یا شرکتی به همین راحتی ها هم نیست. سایت شما باید از هر نظری بی نقص باشد تا بتوانید کاربران زیادی را در فضای وب تبدیل به مشتری دائمی خود کنید.

اهمیت تاثیر بالا رفتن فروش با طراحی سایت

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که هنوز برای کسب و خود اقدام به طراحی سایت نکرده اید، بهتر است هر چه زود تر شروع کنید. با توجه به افزایش رقابت در فروش، خیلی از کسب و کارها به صورت اینترنتی نیز فعالیت خود را آغاز کرده اند و توانسته اند با استفاده از یک وب سایت عالی هم مشتریان زیادی جذب کنند و هم فروش بالایی نیز داشته باشند.

مهم ترین دلیل طراحی سایت برای کسب و کارتان، می تواند توسعه برندتان باشد، خیلی راحت برند و کالاهای خود را به افراد زیادی به صورت آنلاین معرفی کرده و اعتمادشان را جلب کنید، با ایجاد یک تجربه فوق العاده هنگام خرید باعث بیش تر شدن ارز اجتماعی (Social currency) مشتریان خود شوید تا آن ها هم با تبلیغ دهان به دهان که تاثیر زیادی نسبت به بقیه راه های تبلیغاتی دارد باعث فروش بیش تر شما شوند.

البته نباید فراموش کنید رقابت در دنیای آنلاین یک رقابت جهانی می باشد و شما باید آماده سر و کله زدن با افراد زیادی باشید. برای پیروزی در این رقابت هم باید وب سایتی داشته باشید تا از هر نظری بی عیب و نقص باشد زیرا داشتن یک سایت بد تنها باعث هدر رفتن سرمایه شما می شود؛ در نتیجه برای طراحی وب سایت خود به یک گروه حرفه ای مثل افق نتورک نیاز دارید.

نکته : ارز اجتماعی مثل تمامی ارزها یک واحد بسیار ارزشمند است. با ایجاد یک تجربه خاص برای مشتری مثل افزایش سهام در بورس، یک ارزش و خاطره جذاب به ارز اجتماعی او اضافه می شود و در نتیجه فرد مذکور، در جمع دوستان و یا خانواده ارز اجتماعی خود را با هیجان به بقیه نشان می دهد. (منظور از نشان دادن تعریف کردن خاطره خرید از وب سایت شماست)

نکات مهم برای افزایش فروش اینترنتی

_ طراحی و ایجاد یک وب سایت با رعایت تمامی اصول

_ تولید محتوای یونیک و مفید براش آشنایی مشتری با محصولات

_ ایجاد شرایط امن برای پرداخت اینترنتی

_ UI و UX مناسب و کاربر پسند

_ استفاده از برخی افزونه های تبلیغاتی (برای گرفتن کلیک بیش تر)

_ قسمتی در وب سایت خود درباره رضایت و اعتماد مشتریان خود طراحی کنید

_ استفاده کردن پیشنهادات و تخفیف های ویژه با محدودیت زمانی

_ نماد های اعتماد الکترونیک را در معرض دید بگذارید

_ پیشنهاد محصولات مکمل در صفحه هر محصول

_ مدل های محدودی از محصولات خاص را با قیمتی مناسب برای فروش بگذارید

_ هنگام تبلیغات PPC، صفحه فرود را دقیقا همان صفحه مورد نظر قرار دهید نه صفحه ای دیگر را…!

_ به سوالات کابران در بخش نظر سنجی به صورت کامل پاسخ دهید و به اعتراضات با آرامش رسیدگی کنید

_یک بخش برای مشاوره خرید محصولات در نظر بگیرید

تمامی این موارد تنها گوشه ای از نکاتی برای افزایش فروش اینترنتی هستند، با توجه به رقابت بسیار زیاد با کمی زیرکی و خلاقیت می توانید بخش بزرگی از مشتریان را مال خود کرده و فروشی بی نظیر را تجربه کنید.

فراموش نکنید در چنین فضایی اولین و مهم ترین اصل، اعتماد سازی است. اعتماد سازی در کنار داشتن یک استراتژی فروش مناسب، می تواند تحول بزرگی هم در کسب و کار اینترنتی و هم در کسب و کار سنتی شما داشته باشد. البته در این بین حتما سایت رقبا را نیز بررسی کنید زیرا از ترکیب چندین ایده می توان به راهکاری فوق العاده برای افزایش فروش سایت رسید.

هر چند برای این امر می توانید از متخصصان نیز کمک بگیرید، زیرا گاهی ترکیب تجربه و خلاقیت می تواند بهترین راه حل باشد.

pngfind.com seo png image 6666780 - بالا رفتن فروش با طراحی سایت

تاثیر سئو برای فروش بیش تر

سئو به وب سایت کمک می کند تا کاربران بسیاری از طریق موتورهای جست و جو وارد سایت شما شوند و از بخش های مختلف سایت بازدید نمایند، اما مورد مهمی که وجود دارد این است که این کاربران و بازدید کنندگان از سایت در نهایت باید به مشتریان دائمی محصولات و یا خدمات شما تبدیل شوند و در غیر این صورت بازدید آن ها هیچ تاثیری بر روی فروش بیش تر وب سایت شما نخواهد داشت.

در واقع قبل از شروع مراحل طراحی سایت باید در اهداف خود را تعیین کنید که می خواهید کاربران در سایت شما به چه مواردی توجه بیش تری داشته و فعالیت های آنها در سایت شما بر چه مبنایی باشد. آیا قصد فروش کالا دارید یا می خواهید خدمات خاصی را به فروش برسانید یا وب سایتتان صرفا آرشیوی از کارهای شماست که می خواهید در معرض نمایش قرار دهید ؟

در واقع شما با سئو مناسب یک وب سایت اقدام به جذب کاربرانی می کنید که تبدیل به lead (کاربر دائمی) می شوند. این کاربران نیز اهداف خود را دارند و اگر شما سئو مناسبی برای وب سایت خود داشته باشید آن ها را با توجه به اینکه اهدافشان تا چه حدی نزدیک به اهداف شماست جذب سایت خود می کنید و بهترین نتیجه را نیز از آن می گیرید.

به سادگی می توانید کاربرانی را که جذب وب سایتتان می شوند را از راه های مختلفی زیر نظر داشته باشید. یکی از این روش ها استفاده از گوگل آنالیتیکس می باشد، شما از این طریق می توانید بفهمید کاربرانی که گوشی موبایل وارد وب سایت شما می شوند تبدیل به مشتری می شوند یا آن هایی که با دسکتاپ وارد می شوند، همچنین می توانید متوجه شوید که کاربران برای تبدیل شدن به مشتری در مسیری که مد نظر شما بوده است حرکت داشته اند یا خیر؟

در هنگام طراحی سایت، طراحان سایت باید دقت لازم را در مراحل مختلف داشته باشند تا میزان خروج کاربران از سایت بدون فعالیت و بلافاصله پس از ورود به سایت به حداقل برسد، چرا که الگوریتم های گوگل بر روی این موضوع بسیار حساس می باشند و اگر میزان خروج کاربران از سایت زیاد شود آن سایت را در رده سایت های کاربر پسند قرار نمی دهند.

درصد خروج کاربران از سایت با نرخ پرش اندازه گیری می شود. به این ترتیب نرخ پرش نشان دهنده میزان خروج کاربران از سایت بلافاصله پس از ورود به سایت می باشد.  نرخ پرش این اطلاع را به گوگل می دهد که کاربر بعد از جست و جوی عبارت مورد نظر خود، وارد یکی از وب سایت ها شده و بلافاصله از آن خارج می شود و این یعنی مطالب آن سایت نتوانسته پاسخ گوی نیاز کاربر باشد.

شاید محتوای وب سایت شما ایرادی دارد که کاربر را قانع نمی کند و یا اینکه تصاویر مورد استفاده باعث خروج کاربر از سایت شده است، در برخی موارد نیز فونت مورد استفاده هنگام طراحی سایت باعث این اتفاق می شود و یا حتی پایین بودن سرعت سایت باعث کلافگی و خروج کاربر از صفحه سایت شما شده است.

تاثیرات سئو در رتبه و فروش یک وب سایت به همین چند مورد ختم نمی شود، بحث های بسیار تخصصی تری مثل سئو تکنیکال، لینک سازی داخلی، سئو خارجی و غیره در این زمینه وجود دارد که درباره تک تک آن ها باید با یک متخصص سئو مشورت کنید. اگر هنوز اقدام به طراحی وب سایت نکرده باشید کار شما بسیا راحت تر است زیرا مجموعه ما از همان ابتدا تمامی نکات و اصول مورد نیاز برای داشتن یک وب سایت با طراحی و رتبه عالی را هنگام کار در نظر می گیرد.

اگر هم وب سایتی دارید، اما رتبه مناسبی ندارد اصلا نگران نباشید، متخصصین سئو گروه مهندسی افق نتورک وب سایت شما را مورد بررسی قرار می دهند و با توجه به ارزشمند بودن یا نبودن دامنه راهکارهای بهبود وضعیت وب سایتتان را به شما ارائه می دهند. برای گرفتن مشاوره و استفاده از خدمات ما می توانید به سادگی هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری با ما در ارتباط باشید.

طراحی سایت در کرج
نمایش ویدیو درباره طراحی سایت در کرج
BACKGROUND 1024x640 - بالا رفتن فروش با طراحی سایت
Ofogh3 1024x624 - بالا رفتن فروش با طراحی سایت

فهرست مطالب

به موفقیت بپیوندید

اینها تنها تعدادی از مشتریان موفق ما هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *