گروه مهندسی طراحی سایت افق

ارئه دهنده طراحی و توسعه وب سایت

ما حضور شما در دنیای دیجیتال مارکتینگ ثبات میدهیم

نمایش ویدیو درباره شرکت طراحی سایت

تحقیق کلمه کلیدی به چه صورت است

2021 02 07 182229 1024x660 - تحقیق کلمه کلیدی به چه صورت است

تحقیق کلمه کلیدی به چه صورت است و چگونه می توان آن را انجام داد؟

کلمات کلیدی نقش اصلی را در بازاریابی دیجیتال ایفا می کنند امروز می خواهیم دریابیم که کدام حوزه های دیجیتال مارکتینگ بیشتر از همه به تعریف و استفاده خوب از کلمات کلیدی نیاز دارند ما همچنین خواهیم فهمید که چرا آنها برای جذب مشتریان بالقوه بسیار مهم هستند در میان چیزهای دیگر، توانایی شناسایی کلمات کلیدی مناسب برای یک استراتژی دیجیتال یک مهارت اساسی برای کار در این بخش است!

how to do mobile keyword research 3pEj71Mr rEgrg D - تحقیق کلمه کلیدی به چه صورت است

تعریف کلمات کلیدی: آنها چه هستند؟

همه ما معنی کلمه کلیدی را در اصطلاحات رایج می دانیم می‌توانیم خود را محدود کنیم که بگوییم این کلمه یا گروهی از کلمات است که موضوع خاصی یا اگر بخواهیم حتی مجموعه‌ای از عناصر را مشخص می‌کند بنابراین کلمات کلیدی ستون های سئو هستند اگر هیچ کس چیزی را که درباره آن می نویسید جستجو نکند،

هر چقدر هم که تلاش کنید، ترافیکی از   Google  دریافت نخواهید کرد به همین دلیل ما این راهنمای مبتدی را نوشتیم این به شما یک طرح تحقیق کلمه کلیدی آزمایش شده را می آموزد که می توانید به راحتی با طراحی وب سایت و اهداف خود سازگار شوید ما از همین الگو استفاده کردیم تا ترافیک وبلاگ خود را از 15000 به بیش از 700000 بازدید ماهانه جستجو در چند سال افزایش دهیم.

به عنوان مثال، اگر بخواهیم از کلمه ای برای توصیف بازی استفاده کنیم که در آن شرکت کنندگان باید توپ را به دروازه حریف بزنند، کلمه کلیدی شناسایی “فوتبال” است از طرف دیگر، اگر بخواهیم به مجموعه‌ای که شامل عناصری مانند دانش‌آموز، پرونده، دفتر خاطرات، معلمان است، نام بگذاریم، کلید واژه مدرسه است.

با این حال، زمانی که ما در وب هستیم، کلمات کلیدی توسط کاربران برای جستجوی اطلاعات استفاده می شود در اینترنت، به کلمات کلیدی (یا کلمات کلیدی) عبارت های جستجو نیز گفته می شود اگر می خواستیم اطلاعاتی در مورد نحوه کار در بازاریابی آنلاین پیدا کنیم، می توانیم کلمه کلیدی ” کار در بازاریابی آنلاین ” را در گوگل بنویسیم اما کاربر در حال مرور آنلاین نیز می تواند با تبلیغاتی مواجه شود که از کلمه کلیدی استفاده می کند که توجه او را به خود جلب می کند.

بنابراین در سمت کاربر، کلمات کلیدی برای جستجوی چیزی و شناسایی موضوع مورد علاقه در میان دریایی از اطلاعات، برای جستجوی راه حل برای یک مشکل و حل یک نیاز مفید هستند بنابراین، در مرحله اولیه طراحی یک صفحه وب، برای اولین بار انجام یک تحقیق واقعی کلمه کلیدی مفید است .

carpet cleaning scaled - تحقیق کلمه کلیدی به چه صورت است

تحقیق کلمه کلیدی چیست؟

تحقیق کلمات کلیدی فرآیند درک زبانی است که مشتریان بالقوه شما یا فریلنسرها هنگام جستجوی محصولات، خدمات و محتوای شما استفاده می کنند سپس شامل تجزیه و تحلیل، مقایسه و اولویت بندی بهترین فرصت های کلمات کلیدی برای وب سایت شما می شود.

چرا تحقیق کلمات کلیدی مهم است؟

تحقیق کلمات کلیدی تنها راه برای فهمیدن اینکه افراد چه چیزی را در موتورهای جستجو تایپ می کنند است شما باید این را بدانید تا از ایجاد محتوا در موضوعاتی که هیچ کس به دنبال آن نیست، اجتناب کنید بسیاری از صاحبان وب‌سایت‌ها این اشتباه را مرتکب می‌شوند، و به همین دلیل است که طبق مطالعه ما 9063 درصد از صفحات از گوگل ترافیک دریافت نمی‌کنند.

استفاده از کلمات کلیدی در بازاریابی دیجیتال

بر اساس آنچه قبلا گفتیم متخصصان بازاریابی دیجیتال از کلمات کلیدی استفاده می کنند تا اطمینان حاصل کنند که کاربران با تایپ یک کلمه کلیدی یک وب سایت خاص را پیدا می کنند در زیر در مورد برخی از رشته های بازاریابی دیجیتال صحبت خواهیم کرد که بیشتر از همه از کلمات کلیدی استفاده می کنند اینها شامل سئو، SEM و مدیریت رسانه های اجتماعی است.

سئو چیست؟ بهینه سازی موتورهای جستجو رشته ای است که تضمین می کند کاربر که یک کلمه کلیدی را می نویسد یک وب سایت خاص را در بین رتبه های برتر نتایج ارائه شده توسط گوگل پیدا می کند من با پرسیدن یک سوال از شما بهتر توضیح می دهم آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا وقتی چیزی را در گوگل جستجو می کنید، برخی از سایت ها در جایگاه اول و برخی دیگر در پایین تر ظاهر می شوند؟ همه اینها نتیجه شانس نیست.

وقتی اطلاعاتی را در گوگل جستجو می کنید، لیستی از نتایج در اختیار شما قرار می گیرد این لیست SERP نامیده می شود صفحات وب در این لیست با موضوعات مرتبط با کلمه کلیدی وارد شده سروکار دارند بنابراین ما صفحات وب را خواهیم یافت که در بالای لیست قرار دارند و سایر صفحات در پایین لیست قرار دارند.

گوگل یک صفحه وب را با استفاده از یک الگوریتم مخفی ناشناخته برای هر کسی در بالا یا پایین لیست رتبه بندی می کند با این حال متخصصان سئو فاکتورهای اصلی مورد استفاده توسط گوگل را برای قرار دادن یک صفحه می دانند بنابراین آنها سعی می کنند استراتژی هایی را تعریف کنند تا اطمینان حاصل شود که صفحه وب که روی آن کار می کنند در موقعیت های برتر ظاهر می شود این به این دلیل است که کاربر به طور کلی توجه خود را معطوف می کند و روی سه یا چهار نتیجه اول ارائه شده توسط گوگل کلیک می کند!

یکی از عواملی که گوگل برای قرار دادن یک صفحه وب در بالای لیست استفاده می کند، وجود کلمات کلیدی خاص در خود صفحه وب است بنابراین گوگل، پس از اینکه مشتری یک کلمه کلیدی را تایپ کرد، اطمینان حاصل می کند که نتایج در وهله اول ظاهر می شوند که در مورد موضوعاتی صحبت می کنند که تا حد ممکن با کلمه کلیدی تایپ شده هماهنگ هستند و مفیدترین اطلاعات ممکن را ارائه می دهند.

فرض کنید شما یک متخصص سئو هستید و می خواهید صفحه ای را که تلفن های همراه می فروشد، قرار دهید بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید کاربران وقتی می خواهند تلفن همراه بخرند در گوگل چه می نویسند مثلا می توانند «گوشی هوشمند»، «موبایل» و غیره بنویسند بنابراین به عنوان یک متخصص سئو باید این کلمات کلیدی را در صفحه وب خود “بهینه سازی” کنید این بدان معنی است که وقتی کاربر یکی از آن کلمات را تایپ می کند، در وهله اول صفحه وب شما را پیدا می کند.

این تنها در صورتی اتفاق می افتد که در شناسایی کلمات کلیدی استفاده شده توسط کاربر، درج آنها در صفحه وب و همچنین درج کلمات کلیدی مرتبط مانند مترادف ها و کلمات مرتبط خوب بوده باشید به عبارت دیگر، باید به گوگل اجازه دهید بفهمد که صفحه شما در مورد تلفن های همراه صحبت می کند، موضوعی که به صراحت توسط کاربر درخواست می شود.

بدیهی است که موقعیت اول یک صفحه در SERP به عوامل متعدد، عملیاتی که باید انجام شود و استراتژی هایی که توسط متخصصان سئو استفاده می شود بستگی دارد اما ما در مورد همه اینها اینجا صحبت نمی کنیم.

SEM مخفف عبارت Search Engine Marketing است، یک رشته از بازاریابی دیجیتال است که با کمپین های تبلیغاتی پولی برای تبلیغ یک وب سایت، محصول یا نام تجاری سر و کار دارد کلمات کلیدی نیز در این رشته مهم هستند  کمپین های تبلیغاتی  SEM عمدتا به دو دسته تقسیم می شوند: کمپین های جستجو و کمپین های نمایش.

bigstock Keywords Business Concept 146961275 - تحقیق کلمه کلیدی به چه صورت است

تحقیق کلمه کلیدی به چه صورت است

عملکرد کمپین های جستجو بسیار شبیه به سئو است، اما با یک تفاوت اساسی اول از همه، هر دو کمپین سئو و جستجو تضمین می کنند که کاربر با تایپ یک کلمه کلیدی یک وب سایت خاص را پیدا می کند اما اگر در سئو یک صفحه وب به دلیل مطالعه دقیق و اقدامات استراتژیک متخصص سئو در رتبه اول قرار گیرد، در کمپین های جستجو، صفحه ای در رتبه اول در SERP قرار می گیرد تنها به این دلیل که صاحب آن صفحه به گوگل پول پرداخت کرده است.

بنابراین با بازگشت به مثال تلفن‌های همراه، متخصص SEM به گوگل پول می‌دهد و از آن می‌خواهد که هر بار که کاربر کلمه « تلفن‌های همراه » یا مترادف‌های دیگر آن را تایپ می‌کند، وب‌سایت او باید در اولین مکان‌ها ظاهر شود بدیهی است که حتی در این مورد نیز مطالعه ای لازم است تا بفهمیم مشتریان هنگام خرید تلفن همراه در اینترنت از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند همچنین کمپین های نمایش چیزی جز بنرهای تبلیغاتی نیستند که هنگام مرور یک وب سایت پیدا می کنید متخصص SEM که همیشه به گوگل پول می دهد، مشخص می کند که تبلیغات برند او در کدام وب سایت ها باید نمایش داده شود.

یکی از راه‌های انجام این کار این است که به گوگل بگویید تبلیغ شما را در تمام وب‌سایت‌هایی که دارای کلمات کلیدی خاص هستند نشان دهد بنابراین متخصص SEM می داند که سایت هایی که از کلمات کلیدی خاصی استفاده می کنند توسط افرادی بازدید می شود که ممکن است به کالا یا خدمات خاصی علاقه مند باشند، بنابراین من مطمئن می شوم که تبلیغات آن محصول، برند یا صفحه وب در آن سایت ها ارائه شود!

رسانه های اجتماعی

حتی در رسانه های اجتماعی استفاده از کلمات کلیدی ضروری است با این حال کلمات کلیدی هشتگ نامیده می شوند آنها به خصوص در اینستاگرام و توییتر مفید هستند و به شدت مورد استفاده قرار می گیرند.

زمانی که کاربر از یک هشتگ اینستاگرام خاص در یک پست ایجاد شده در شبکه های اجتماعی استفاده می کند، آن کلمه قابل کلیک می شود و با کلیک بر روی آن به بخشی دسترسی پیدا می کنید که تمام پست های کاربرانی که از آن کلمه کلیدی به عنوان هشتگ استفاده کرده اند، فهرست شده است بنابراین این یک امکان عالی برای قابل مشاهده کردن پست برای تعداد زیادی از افراد است با این حال، تعداد افرادی که پست را می بینند به تعداد کاربرانی که از آن هشتگ در پست ها استفاده کرده اند بستگی دارد.

bigstock Keywords Research Communicatio 237322030 - تحقیق کلمه کلیدی به چه صورت است

چگونه بیشترین کلمات کلیدی را پیدا کنیم؟

لازم نیست همیشه کلمات کلیدی را با تلاش در ذهن خود جستجو کنید هزاران ابزار آنلاین وجود دارد که پیشنهادات ارزشمندی را در مورد کلمات کلیدی که بیشتر توسط کاربران وب استفاده می شود به ما می دهد در زیر لیست جالبی از ابزارها و ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی را در اختیار شما قرار می دهم که می توانید از آنها استفاده کنید: کلمات کلیدی و ابزار تحقیق.

به مردم پاسخ دهید: این یک ابزار بسیار مفید و مؤثر است این ابزار با تایپ کلمه کلیدی مورد نظر، تمامی جملاتی که حاوی کلمه کلیدی تایپ شده است را در اختیار شما قرار می دهد که توسط کاربران برای جستجوی اطلاعات در گوگل استفاده می شود!

 : Ahrefs این ابزار پولی فوق العاده نه تنها حجم کل جستجوی یک کلمه کلیدی را نشان می دهد، بلکه نحوه استفاده از آن توسط رقبا را نیز نشان می دهد Ahrefs به ما می گوید رقبا برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند و چقدر ترافیک به سایت خود می آورند.

Google Trends: این ابزاری است که توسط گوگل برای به دست آوردن اطلاعات در مورد روند تحقیق کلمات کلیدی در دسترس است ، بنابراین می توان فهمید که آیا استفاده از یک کلمه کلیدی توسط کاربران وب در حال رشد است یا خیر.

تحلیلگر متن: پس از وارد کردن URL یک صفحه وب، اطلاعاتی مانند تعداد کل کلمات استفاده شده، تعداد دفعاتی که یک کلمه در داخل صفحه استفاده شده است را برمی گرداند درک کلمات کلیدی استفاده شده توسط صفحه ای که به موضوعات مرتبط با ما می پردازد بسیار جالب است.

 :Google Adsاین پلتفرم گوگل است که برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی پولی استفاده می شود! خود گوگل ادز این فرصت را به ما می دهد تا بفهمیم کدام کلمات کلیدی به یک موضوع خاص مرتبط هستند.

Ubersuggest: ابزار رایگان برای یافتن حجم جستجوی یک کلمه کلیدی و به طور خودکار حجم جستجوی کلمات کلیدی مرتبط را به شما می دهد.

Google Suggest : اینها پیشنهاداتی هستند که گوگل هنگام تایپ چیزی در نوار جستجو به شما می دهد.

نتیجه گیری:

کاربران دائما به دنبال اطلاعات در اینترنت هستند و درک نحوه بیان اهداف جستجوی خود به ما این امکان را می دهد که آنها را رهگیری کنیم و آنها را در وب سایت خود قرار دهیم یا تبلیغاتی را برای آنها ارسال کنیم که به بهترین وجه با منافع آنها مطابقت دارد.

بنابراین متوجه خواهید شد که تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و تحقیق مهارت های اساسی برای کار در بازاریابی دیجیتال هستند، به خصوص اگر می خواهید یک متخصصSEO ، متخصص SEM یا حتی مدیر رسانه های اجتماعی شوید.

اینجا کلیک پشتیبان سایت کیست کنید.

طراحی سایت در کرج
نمایش ویدیو درباره طراحی سایت در کرج
BACKGROUND 1024x640 - تحقیق کلمه کلیدی به چه صورت است
Ofogh3 1024x624 - تحقیق کلمه کلیدی به چه صورت است

فهرست مطالب

به موفقیت بپیوندید

اینها تنها تعدادی از مشتریان موفق ما هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *