تعیین حدود موفقیت پروژه های سئو در تهران
با طراحی سایت در تهران و راه اندازی آن که مستلزم صرف انرژی و زمان زیادی است و همینطور بازاریابی محتوایی مناسب و سئو در تهران سایت برای آن که هدفش جذب مخاطبان فعال می باشد نوبت به مورد مهم کسب آگاهی در رابطه با نتیجه همه این تلاش ها می رسد. سوالی که در این مرحله از کار به ذهن می رسد این است که چگونه باید از دستاوردهای تمام تلاش های پیشین آگاهی و اطلاع کسب کنیم؟ و چه معیارهایی را برای این منظور باید در نظر بگیریم؟
شاخص های کلیدی عملکرد که به صورت مخفف KPI نامیده می شوند جواب این سوال ها و سوال هایی از این قبیل را می دهند. این شاخص ها سنجه هایی عینی هستند که بسیار ملموس نیز می باشند و میزان موفقیت شما را در یک سایت نمایش می دهند.
در این سلسله مقالات به انواع شاخص های کلیدی عملکرد یا همان KPI می پردازیم تا اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با نحوه اطلاع از نتیجه و عملکرد سئو در تهران سایتتان را به شما بدهیم تا از این طریق شما را از خدماتی که می گیرید مطمئن سازیم.
افزایش بازدید ارگانیک سایت
Organic Sessions یا افزایش بازدید سایت شما از طریق گوگل به کمک سئو در تهران با شاخص Organic Sessions از شاخص های کلیدی عملکرد میزان بازدید و افزایش آن که از طریق موتورهای جستجوگر اتفاق می افتد را به ما نمایش می دهد. در واقع هر یک Sessions به این معنی است که یک کاربر به یکی از صفحات وب سایت شما وارد شده است. طبق این مورد شما می توانید متوجه فعالیت یک کاربر در سایت خود شوید. میزان فعالیت هایی همچون لایک کردن یک مطلب خاص و یا کامنت گذاشتن بر یک محتوا و در نهایت خروج آن کاربر از سایت را با Organic Sessions می توان مورد بررسی قرار داد. حال اگر کاربر هیچ نوع فعالیتی در صفحه وب سایت شما نداشته باشد Sessions به صورت اتوماتیک بعد از مدت زمان نیم ساعت بسته می شود.
افزایش بازدید سایت از طریق گوگل
باید این نکته مهم را فراموش نکرد که Organic Sessions مهمترین و اصلی ترین شاخص کلیدی عملکرد به حساب می آید. این مورد در راستای اصلی ترین هدف فعالیت های مرتبط با سئو در تهران که دیده شدن وب سایت در موتورهای جستجو است، انجام می پذیرد. به همین جهت نیز با اندکی تامل و دقت در موقعیت وب سایت خود بر روی کلمات کلیدی مورد استفاده در سئو در تهران و داده های آماری مرتبط با آن در گوگل سرچ کنسول و یا گوگل آنالیتیکز، می شود مهمترین دلیل های رشد در شاخص مهم عملکرد organic sessions را یافت.
در رابطه با دیگر شاخص های کلیدی عملکرد در رابطه با میزان موفقیت سایت به کمک سئو در تهران در مقالات بعدی توضیحاتی داده خواهد شد که به شما کمک می نماید تا متوجه میزان موفقیت سایت خود در رابطه با سئو در تهران سایتتان شوید.
بهبود رتبه سایت در کلمات کلیدی
از میان مهمترین شاخص های کلیدی عملکرد یا KPI که در نتیجه سئو سایت مورد بررسی قرار می گیرد بهبود رتبه وب سایت در کلمات کلیدی می باشد. معمولا سئو سایت در تهران برای بهتر شدن جایگاه سایت در موتورهای جستجو انجام می پذیرد.
هر کدام از کلمات کلیدی مورد نظر نیز از جایگاه خاصی برخوردارند که معیار رتبه آن ها معمولا بر اساس آن جایگاه خاص وب سایت مورد نظر در کلمات کلیدی خاص در موتورهای جستجو معین می شود.
این مورد مشخص است که وب سایت شما با توجه به کلمات کلیدی در برخی از آن ها از جایگاه بهتری نسبت به برخی از کلمات کلیدی دیگر برخوردار می باشد و این خود دلایل بسیاری می تواند داشته باشد. برخی از کلمات کلیدی به دلیل رقابت بالایی که دارند می بایست در طولانی مدت روی آنها برنامه ریزی شود.
این در حالی است که برخی عبارات طولانی تر که کار شما را معرفی می نمایند یا نام برند شما که از قبل از ورود به دنیای مجازی نیز شناخته شده تر است می توانند کلید واژه های بسیار خوبی باشند که حتی در کوتاه مدت نیز نتیجه ای ایده آل می دهند.
در واقع باید گفت که معیار رتبه وب سایت شما در کلمات کلیدی که از طریق سئو سایت در تهران به دست می آید یکی از مهمترین شاخص های کلیدی عملکرد به حساب می آید.
این مورد از آن جهت دارای اهمیت می باشد که سئو سایت شما ارتباط بسیار نزدیکی با مشتریان سایت شما دارد. به این ترتیب می توان این نکته بسیار مهم و حیاتی را مطرح کرد که بهبود رتبه کلمات کلیدی وب سایت شما نتایجی همچون افزایش ترافیک یا بالا رفتن میزان بازدیدکنندگان جدید از سایت و فروش بیشتر محصولات و یا خدمات را در پی دارد
تاثیر موارد متعدد در نوسانات رتبه سایت با توجه به سئو
مورد مهم دیگری که وجود دارد این است که با توجه به آپدیت های الگوریتم های گوگل یک سری نوسان در مدت زمان های کوتاه ایجاد خواهد شد اما آنچه مهم است این می باشد که وب سایت شما در مدت زمان طولانی چه مسیری را طی می کند که اصولا باید جایگاه سایت شما در این حالت رشد رو به بالایی را داشته باشد.
افزایش فروش با سئو در تهران
برای کسب آگاهی از میزان رشد و رعایت اصول درست و اطمینان از انتخاب کلمات کلیدی درست، بهتر است در بازه های زمانی خاصی مثلا هر هفته یکبار وب سایت خود را مورد بازنگری قرار دهید.
پایین آمدن جایگاه شما به یکباره می تواند شما را از مشکلاتی در وب سایتتان که در هنگام طراحی سایت در تهران اتفاق افتاده باخبر نماید. شما می توانید با بررسی جایگاه وب سایت خود در کوتاه مدت این مشکلات را شناسایی و به اصلاح آن ها اقدام نمایید؛ اما توجه داشته باشید که اگر جایگاه شما دچار افت های کوتاه می شود
نباید سریعا اقدام به عملی نمایید. چرا که سئو سایت در تهران و بهینه سازی زیاد همانقدر می تواند مخرب باشد که عدم سئو و بهینه سازی می تواند سایت را دچار اختلال نماید.
پس بهتر است که با آگاهی از دانش کافی در این زمینه اقدام به عمل نمایید. شما همچنین می توانید کار وب سایت خود را در این زمینه به متخصصان طراحی سایت در تهران بسپارید و به صورت ماهانه و سالانه پیگیری های لازم در مورد آن را از آن ها داشته باشید.
تاثیر نقشه راه سئو در موفقیت بهینه سازی وب سایت
برای موفقیت در هر مسیری نیاز به یک نقشه اصولی داریم، سئو و یا همان بهینه سازی وب سایت هم از این قاعده مستثنا نیست. یک کاربر وقتی در گوگل کلمه و یا جمله ای را سرچ می کند دنبال جوابی برای یک چالش و یا درد است و کار یک متخصص سئو درک عمیق کاربر است تا بتواند یک قدم از او جلو تر باشد.
اصل و اساس سئو بر اساس کلمات کلیدی شروع می شود و بعد از آن انتخاب یک صفحه فرود مناسب، در سئو هیچ وقت نمی توانیم لُنگ نبسته داخل حوض بپریم زیرا سرنوشتی جز غرق شدن نداریم. (البته بهتر است واژه کلمه کلیدی را دور بریزیم، زیرا امروزه بیش تر از واژه مفهوم کلیدی به جای کلمه کلیدی استفاده می شود)
برای داشتن یک نقشه راه سئو در تهران، بعد از تحقیق کلمات کلیدی و به دست آوردن درصد سختی آن ها می توانید با استفاده از برنامه EdrawMind یک نمای کلی از وب سایت مورد نظر رسم کرده و هر کلمه را در صفحه مخصوص به خودش قرار دهید. نباید فراموش کنیم هر چه منوهای یک وب سایت حالت آبشاری کم تری داشته باشند صفحات قدرتمند تر می شوند.
بهبود رتبه سایت در کلمات کلیدی در سئو سایت در تهران
از میان مهم ترین شاخص های کلیدی عملکرد یا KPI که در نتیجه سئو سایت مورد بررسی قرار می گیرد، بهبود رتبه وب سایت در کلمات کلیدی می باشد. معمولا بهینه سازی یک وب سایت برای بهتر شدن جایگاه آن در موتورهای جستجو انجام می پذیرد.
هر کدام از کلمات کلیدی مورد نظر نیز از جایگاه خاصی برخوردار هستند که معیار رتبه آن ها معمولا بر اساس آن جایگاه خاص وب سایت مورد نظر در کلمات کلیدی خاص در موتورهای جستجو تعیین می شود.
کاملا مشخص است که وب سایت شما با توجه به کلمات کلیدی در برخی از آن ها از جایگاه بهتری نسبت به برخی از کلمات کلیدی دیگر برخوردار می باشد و این موضوع دلایل بسیار زیادی می تواند داشته باشد.
سئو در تهران
برخی از کلمات کلیدی به دلیل رقابت بالایی که دارند باید در طولانی مدت روی آن ها برنامه ریزی شود، این در حالی است که برخی عبارات طولانی تر که کار شما را معرفی می نمایند یا نام برند شما که از قبل از ورود به دنیای مجازی نیز شناخته شده تر است می توانند کلید واژه های بسیار خوبی باشند که حتی در کوتاه مدت نیز نتیجه ای ایده آل می دهند. (چگالی و سختی کلمات کلیدی تاثیر زیادی بر روی گرفتن رتبه سایت شما می گذارد)
در واقع باید گفت که معیار رتبه وب سایت شما در کلمات کلیدی که از طریق سئو سایت به دست می آید یکی از مهم ترین شاخص های کلیدی عملکرد به حساب می آید. این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که که سئو سایت شما ارتباط بسیار نزدیکی با مشتریان وب سایت شما دارد؛
به این ترتیب می توان این نکته بسیار مهم و حیاتی را مطرح کرد که بهبود رتبه کلمات کلیدی وب سایت شما نتایجی همچون افزایش ترافیک یا بالا رفتن میزان بازدیدکنندگان جدید از سایت و فروش بیشتر محصولات و یا خدمات را در پی دارد.
چگونه به یک شرکت سئو در تهران اعتماد می کنید؟
سئو در تهران به دلیل فضای رقابتی تر و چالش های جدی تر، معمولا به توانایی ها و مهارت های ویژه تری نیاز دارد بنابراین طبیعتا این کیفیت و مهارت بالاتر نتایج و خروجی بهتری به همراه خواهد داشت اما اعتماد و تکیه بر یک شرکت با تجربه و قابل اعتماد سئو در تهران دغدغه اصلی بسیاری از مشاغل است.
در این راستا اولین نکته توجه به فرآیند نسبتا زمان بر و پیچیده بهینه سازی موتورهای جستجو است بنابراین اگر یک شرکت سئو سایت در کرج پیدا کردید که تضمینی برای بهبود رتبه سایت در مدت زمان کوتاهی به شما می دهد، این شرکت اصلا قابل اعتماد نیست! یک شرکت خوب و توانمند سئو در تهران برای انجام کار خود برنامه ریزی دقیق و استراتژی مناسبی دارد که در اختیار شما قرار می دهد او باید مخاطب و حوزه فعالیت شما را به خوبی بشناسد و بتواند روش و روش کار در این زمینه را برای شما مشخص کند.
یک شرکت سئو خوب و موثر در تهران باید بتواند خدمات مختلفی از جمله بهینه سازی ساختار وب سایت، بهینه سازی موتورهای جستجوگر داخلی و خارجی، تحلیل رقبا، تولید محتوای متنی و گرافیکی منحصر به فرد و لینک سازی مناسب را ارائه دهد همچنین مشاوره پیش فروش و پاسخگویی به شبهات از دیگر مزایای یک شرکت سئو خوب در تهران است.
ارائه نمونه کارهای انجام شده با موفقیت و همچنین پشتیبانی فعال و پاسخگویی مناسب به کمبودهای احتمالی و نیازهای شما از عوامل مهم و تاثیرگذار در انتخاب یک شرکت سئوی توانمند است که بدون شک هزینه یکی از مواردی است که با توجه به نوع فعالیت و پروژه باید مورد توجه قرار گیرد. بنابراین از نظر مالی و قراردادی هزینه پروژه باید روشن و در عین حال معقول باشد.
نمونه کارهای طراحی سایت افق
بهینه سازی سایت در تهران
برای کسب آگاهی از میزان رشد و رعایت اصول درست و اطمینان از انتخاب کلمات کلیدی درست، بهتر است در بازه های زمانی خاصی مثلا هر 2 هفته یکبار وب سایت خود را مورد بازنگری قرار دهید.
پایین آمدن جایگاه شما به یکباره می تواند شما را از مشکلاتی در وب سایتتان که در هنگام طراحی سایت در تهران اتفاق افتاده باخبر سازد، شما می توانید با بررسی جایگاه وب سایت خود در کوتاه مدت این مشکلات را شناسایی و آن ها را اصلاح کنید؛ اما توجه داشته باشید که اگر جایگاه شما دچار افت های کوتاه می شود
نباید سریعا اقدام به عملی نمایید. چرا که سئو و بهینه سازی زیاد (تقریبا همان سئو کلاه سیاه محسوب می شود) همان قدر می تواند مخرب باشد که عدم سئو و بهینه سازی می تواند سایت را دچار اختلال کند.
در نتیجه بهتر است قبل از هر اقدامی از دانش و آگاهی کافی برخوردار باشید زیرا در سئو هر حرکت اشتباهی باعث از بین رفتن زحمات چندین ماهه شما خواهد شد. برای مثال انتخاب کلمه کلیدی اشتباه، استفاده از محتواهای کپی، لینک سازی اشتباه، ایجاد صفحات تکراری، cannibalization، استفاده روش های سئو کلاه سیاه در صورت بلد نبودن و غیره می تواند وب سایت شما را به قعر جعبه شنی گوگل بفرستد.
متاسفانه بسیاری از صاحبان کسب و کار سئو را امری پیش و پا افتاده تلقی می کنند و حتی با اعتماد به افراد نابلد باعث می شوند مسیر 3 تا 6 ماهه موفقیت کسب و کاری آن ها طولانی تری شده و سرمایه زیادی نیز از دست می دهند. شما می توانید به سادگی تمامی مراحل تکمیل وب سایت خود از طراحی تا بهینه سازی و استراتژی تولید محتوا و بازاریابی را افراد متخصص تیم مهندسی افق نتورک بسپارید و بهترین نتیجه را از انتخاب درست خود بگیرید.
افزایش فروش و نرخ تبدیل کاربر به مشتری
اگر شما یک کاربر یا سرنخ جذب شده باشید، در واقع یک مشتری بالقوه خواهید بود که احتمالاً یکی از فعالیتهای زیر را برای ما انجام میدهید:
* برای خبرنامه ما ثبت نام کنید.
*فرم تماس ما را برای اطلاعات بیشتر پر کنید.
*تماس تلفنی برقرار کنید، در وبینارهای ما ثبت نام کنید
* بهتر از همه، محصولات را به صورت آنلاین خریداری کنید.
طبق عملکردهای ذکر شده ابزاری شکل گرفته است که میتواند این فعالیتها را نظارت کند،این ابزار گوگل آنالیتیکس است که ما برای تعیین حدود موفقیت پروژههای سئو در تهران از آن استفاده میکنیم، اگر شما نیز مایل به استفاده از این ابزار هستید، میتوانید به سوالاتی نظیر آیا نرخ تبدیل در موبایل یا دسکتاپ بیشتر است؟ مخاطبانی که به مشتریان شما گرایش پیدا کردند بیشتر مرد هستند یا زن؟ آیا محتوای شما قابل اعتماد بود یا رضایت بخش؟ و… پاسخ دهید.
بررسی این معیارها به شما کمک میکند تا دید درستی از موفقیت خود در سئو داشته باشید، اگر هدف شما فقط افزایش تعداد بازدید و یا کسب موقعیت بهتر است، ممکن است هدف اصلی یعنی افزایش فروش را فراموش کنید. در بسیاری از پروژههای سئو با وجود اینکه آمار بازدید سایت افزایش قابل توجهی ندارد، با کمک این ابزار تاثیرات محسوسی در تبدیل کاربران به مشتری و افزایش فروش خواهند داشت.
نرخ خروج از سایت چقدر است؟
نرخ پرش در واقع معیاری است که درصد کاربرانی که وب سایت شما را بلافاصله پس از باز کردن بدون هیچ گونه فعالیتی ترک میکنند را اندازهگیری میکند. این معیار بر اساس تعداد جلسات غیرفعال در مقایسه با کل جلسات اندازهگیری میشود.
نرخ پرش استاندارد چیزی در حدود 40-60٪ است. این بدان معناست که نزدیک به نیمی از جلسات ایجاد شده توسط کاربران بدون هیچ گونه فعالیتی از جانب آنها به پایان رسیده است. به خاطر داشته باشید که درصد نرخ پرش مستقیماً با صنعت و نوع مخاطب شما مرتبط است.
این معیار از آن جهت حائز اهمیت است که برای الگوریتمهای موتورهای جستجو، رضایت کاربران در مشاهده نتایج از اولویت بسیار بالایی برخوردار است. وقتی کاربر عبارتی را جستجو میکند، موتورهای جستجو سعی میکنند مرتبطترین نتایج را با بهترین کیفیت ممکن به کاربران خود نشان دهند تا مشکل آنها حل شود.
هنگامی که کاربر بلافاصله پس از وارد کردن یکی از نتایج نمایش داده شده به صفحه نتایج گوگل میپرد، میتواند نشان دهد که نتیجه نمایش داده شده مرتبط نیست، به راحتی قابل درک نیست، یا اینکه محتوا برای کاربر قابل اعتماد نیست. است. از طرفی نرخ پرش پایین کاربران میتواند نشان دهنده مرتبط بودن محتوا با نیازهای کاربر، ناوبری آسان کاربر در صفحه مورد نظر و نتایج رضایت بخشی برای او باشد.
مراقب باشید که آمار 40-60 درصد فقط یک عدد متوسط است و میتوانید این عدد را به پایینترین سطح ممکن برای سایت خود کاهش دهید. معمولا نرخ پرش به تنهایی عامل مناسبی برای سنجش موفقیت یک پروژه سئو نیست، اما با قرار دادن آن در کنار سایر شاخصها مانند افزایش بازدید و یا بهبود موقعیت میتوان به عنوان مشاور سئو گزارشهای دقیق و معناداری تهیه کرد.
تعداد صفحات مشاهده شده در هر بازدید یا Page Per Session
این معیار در بین معیارهای تعیین حدود موفقیت پروژههای سئو در تهران به شما نشان میدهد که هر کاربر در هر بار بازدید از وب سایت شما به طور متوسط چند صفحه را در وب سایت شما بازدید کرده است. توجه داشته باشید که بازدید مجدد از یک صفحه از وب سایت نیز در این معیار سنجیده میشود.
سوالی که پس از دانستن این شاخص عملکرد مطرح میشود این است که رقم منطقی آن چیست؟
توجه داشته باشید که نمایه صفحه در هر جلسه کاملاً به عمق و ساختار سایت شما و همچنین پیچیدگی مسیر تبدیل کاربران شما به مشتری بستگی دارد، در نتیجه نمیتوان عدد خاصی را برای همه سایتها در نظر گرفت.
اگر وب سایت شما یک وب سایت تک صفحهای است، طبیعتاً 1 صفحه در هر بازدید یک آمار معقول خواهد بود. در این صورت بهتر است روی مدت زمان حضور کاربر در وب سایت تمرکز کنید تا عملکرد خود را بسنجید.
از طرف دیگر، اگر وب سایت شما دارای محتوای زیادی برای ارائه اطلاعات به کاربر است، یا اگر صاحب وب سایت فروشگاهی هستید که در آن کاربر محصولات مختلف را با هم مقایسه میکند، باید انتظار داشته باشید تعداد صفحات بسیار بالاتری در «تعداد متوسط صفحات» خود داشته باشید.
یکی از روشهای ارزش گذاری تبلیغات در مقابل سئو، توجه به تعداد صفحات بازدید شده توسط کاربران در هر بازدید است. به یاد داشته باشید که حتی اگر این شاخص عملکرد دارای عدد بالایی باشد، به تنهایی میزان موفقیت شما را نشان نمیدهد. وقتی این کاربران مشتری شما میشوند و فعالیت مهمی مانند خرید را انجام میدهند، به هدف خود رسیدهاید.
بهبود آمار مربوط به بازدید از صفحه نسبت به ماههای قبل را میتوان یکی از مهمترین عوامل مرتبط با سئو فنی یا بهبود تجربه کاربری سایت دانست، به عنوان یک متخصص سئو، وظیفه شما نه تنها جذب بازدیدکننده به سایت، بلکه راهنمایی کاربر در سایت است و نرخ تبدیل آن به مشتریان، ایدههای کاربردی دارد.
میانگین زمان حضور کاربر در وب سایت Average Session Duration
یکی دیگر از معیارهای عملکرد سئو، میانگین زمانی است که کاربر در وب سایت شما صرف میکند. هرچه محتوا و ساختار سایت شما عمیقتر باشد، انتظار بیشتری خواهید داشت.
دلیل اهمیت میانگین زمان صرف شده توسط کاربر در وب سایت، تعیین میزان رضایت کاربر از کیفیت محتوا و ایجاد انگیزه در کاربر برای ادامه بازدید از وب سایت شما است.
هر چه محتوای شما رضایت بخشتر باشد، کاربر مشتاقتر برای ماندن در صفحه شما، خواندن مطالب شما و کلیک بر روی لینکهای داخلی شما خواهد بود. حتما از خود میپرسید که افت شدید یا رشد متوسط زمان حضور کاربر در وب سایت نشان دهنده چه چیزی است؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهتر است با بهبود عملکرد دکمههای فراخوان (CTA) و همچنین لینکهای استاندارد داخلی، این مشکل را حل کرده و کاربر را به مسیر درست مشتری شدن هدایت کنیم. همچنین ارائه محتوای ارزشمند، فعالسازی قسمت نظرات در صفحه و استفاده از ویدئو میتواند زمان حضور کاربران را افزایش دهد.
زمانی که پروژه سئو سایت به شما سپرده میشود؛ شما میتوانید با مقایسه زمان صرف شده توسط کاربران در صفحاتی که ایجاد کردهاید با صفحاتی که قبلا در سایت موجود بودهاند، گزارش مناسبی برای نشان دادن تاثیر فعالیتهای خود تهیه کنید.
زمان بارگذاری صفحه
شاید این نکته در ابتدا قابل لمس نباشد، اما افزایش زمان بارگذاری صفحه میتواند یک عامل منفی باشد که بر همه شاخصهای عملکرد کلیدی که به آن اشاره کردیم تأثیر میگذارد. اگر بارگذاری صفحه بیشتر از آنچه انتظار دارید طول بکشد، به طور طبیعی به صفحه نتایج موتور جستجو بازگردانده میشوید. به بیان ساده، اگر بارگذاری صفحه بیش از حد طول بکشد، علاقهای به ادامه جستجو در آن سایت نخواهید داشت. حتی با درجه بالاتر، با افزایش این زمان، طبیعتاً تمایلی به خرید از این وب سایت نخواهید داشت زیرا اولین برخورد شما با این وب سایت ناخوشایند بود.
زمان ایدهآل بارگذاری هر وبسایتی مستقیماً به پیچیدگی محتوا و صبر مخاطبان شما بستگی دارد، اما به خاطر داشته باشید که؛ اگر بارگذاری وب سایت شما بیش از 4 ثانیه طول بکشد، اکثر کاربران آن را ترک میکنند.
این معیار ارتباط نزدیکی با شاخص کلیدی نرخ پرش کاربر دارد. هر ثانیه که به بارگذاری صفحات شما اضافه میشود، نرخ پرش سایت شما نیز بر همین اساس افزایش مییابد. در واقع یک وب سایت با زمان بارگذاری 5 ثانیه 60 درصد شانس افزایش بانس ریت را بیشتر از وب سایتی با سرعت بارگذاری 1 ثانیه خواهد داشت.
برای نظارت دقیق بر سرعت بارگذاری وب سایت، بهترین ابزار موجود GTMetrix است، این ابزار با نمایش سرعت بارگذاری صفحات و ارائه پیشنهادهایی برای بهینهسازی کدها، محتوا، تصاویر و البته سرور، نقش مهمی در بهبود سرعت بارگذاری صفحات شما خواهد داشت.
هر بار که فعالیتی را در وب سایت خود انجام میدهید، چه طراحی مجدد یک صفحه یا آپلود یک تصویر جدید، اندازه و سرعت بارگذاری صفحه را در نظر بگیرید. بهینهسازی اندازه تصاویر، محتوا، کدها و موارد مشابه در همان ابتدا در مقایسه با بررسی حجم زیادی از این موارد پس از مواجه شدن با مشکل کاهش سرعت، فرآیند سادهتری خواهد بود.
به عنوان یک متخصص یا مجری سئو، ارائه گزارش در مورد کاهش سرعت بارگذاری صفحه میتواند نشان دهنده فعالیتهای مثبت شما در زمینه سئو فنی باشد.
مهمترین صفحات خروج از سایت Top Exit Pages
صفحه خروج در واقع آخرین صفحهای است که کاربر قبل از خروج از وب سایت شما از آن بازدید کرده است. خروج از سیستم به معنای بستن برگه وب سایت، بستن مرورگر یا جستجوی یک وب سایت جدید است.
نکته مهم در مورد این KPI این است که صفحات خروجی لزوما صفحات بدی نیستند. برای مثال، صفحه خروج کاربر شما ممکن است یک صفحه تشکر یا یک صفحه تایید خرید باشد. اما اگر اکثر کاربران شما جایی را ترک کردهاند که قصد نداشتید یا انتظارش را نداشتید، این رویداد میتواند نشان دهنده فرصت جدیدی برای بهبود UX سایت باشد.
برای یافتن صفحات خروجی سایت میتوانید با کمک گوگل آنالیتیکس در قسمت گزارش رفتار و از قسمت محتوای سایت به صفحات خروج دسترسی داشته باشید.
در این مورد، شاخص دیگری به نام نرخ خروج وجود دارد که با مقایسه تعداد خروج کاربر از یک صفحه نسبت به تعداد بازدید، اندازهگیری میشود. اگر نرخ خروج کاربران شما از یک صفحه بالا باشد، بهینهسازی این صفحه میتواند به نفع شما تمام شود.
قبل از شروع پروژه سئو باید صفحات خروجی سایت را به دقت تحلیل کنیم و آمار آنها را ثبت کنیم. زمانی که قصد ارائه گزارش به کارفرما یا مدیر مجموعه را داریم، توجه به این صفحات و تغییر رفتار کاربران در آنها میتواند برگ برنده شما برای نمایش دستاوردهای پروژه باشد.
سایت مرجع در ذهن شما به چه معناست؟
خیلیها فکر میکنند که افزایش تنوع موضوعات و ارائه محتوا در همه زمینهها باعث میشود یک سایت مرجع شود. ضمن اینکه تمرکز بر یک موضوع و توجه به تمام نیازها و انتظارات کاربر میتواند سایت ما را به یک مرجع تخصصی تبدیل کند.
در یک سایت خبری؛ مقالات تحلیلی در فروشگاه آنلاین داشته باشید. داشتن ویدئو، مقاله و اخبار برای معرفی و مقایسه محصولات در یک سایت آموزشی؛ باید فضایی برای تعامل مانند ارسال نظر، تست، فیلم رایگان و … داشته باشیم.
همیشه به یاد داشته باشید که گوگل از کیفیت حمایت میکند و اگر در جایی گیر کردیم، کیفیت مقاله را در اولویت قرار دهید، حتی اگر مجبور به تولید یک مقاله در هفته هستید.
سئو در تهران
سئو در تهران یکی از قدرتمندترین راه ها برای بهبود موتورهای جستجو و مخاطبان سایت شماست با خدمات بهینه سازی وب سایت در تهران می توانید به یک نام تجاری در پایتخت تبدیل شوید و حتی در سراسر ایران نیز شناخته شوید بنابراین سئو در تهران به شما کمک می کند تا درآمد خود را در این شهر بزرگ و پرجمعیت افزایش دهید و در بین تمامی رقبای خود بدرخشید و با استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت افق نتورک، ترافیک به سمت سایت شما سرازیر شود همچنین برای دریافت مشاوره رایگان سئو سایت کافیست با ما تماس بگیرید.
بهترین شرکت سئو در تهران
انتخاب همیشه کار سختی بوده است اما با افزایش دانش و آگاهی این می تواند به لذت تبدیل شود بنابراین یافتن بهترین شرکت سئو در تهران ممکن است کار دشواری به نظر برسد اما اگر یک سری نکات مهم را در نظر داشته باشید و در جلسه مشاوره با شرکت به این نکات توجه کنید می توانید با خیال راحت بهینه سازی وب سایت را به بهترین شرکت سئو بسپارید بنابراین بررسی نمونه کارها و همچنین میزان رضایت دیگرانی که با شرکت آنها همکاری کرده اند، می تواند دید بهتری نسبت به عملکرد شرکت ارائه دهنده خدمات سئوی تهران خود داشته باشد و مهمترین ویژگی های تیم سئو حرفه ای در تهران به شرح زیر است:
- برنامه ریزی و برنامه ریزی دقیق
- با توجه به خدمات ارائه شده قیمت مناسب را ارائه دهید
- داشتن تجربه کافی در سئو سایت در تهران
- دانش کسب و کار و روش های مختلف رشد در پایتخت
- به اصول بهینه سازی سایت و الگوریتم های گوگل تسلط کافی داشته باشد
- تنوع خدمات و شما را وادار به مراجعه به سایر شرکت های سئو می کند
- طراحی سایت در تهران اولین قدم برای بهینه سازی وب سایت در تهران
برای موتورهای جستجو برای درک مفهوم صفحات بهبود کد نویسی هنگام طراحی وب سایت ضروری است اما اگر به این نکته توجه کافی نداشته باشید، باید نیمه راه برگردید و دوباره وقت و هزینه کنید و نکته مهم در اینجا این است که برای رسیدن به این هدف نیازی نیست خود را به شرکت های پایتخت محدود کنید و به لطف دنیای دیجیتال با توجه به سطح سبد سایر شهرها می توانید شرکت مورد نظر را انتخاب کنید مثلا می توانید در تهران باشید و خود را به یک شرکت طراحی سایت در کرج بسپارید البته قبل از انتخاب باید از این شرکت مطمئن باشید.
مراحل ارائه خدمات سئو در تهران
ما در گروه افق نتورک گام های خاصی را برای بهبود کیفیت خدمات سئوی خود در تهران دنبال می کنیم اما این به ما کمک میکند تا بدانیم دقیقا چه مسیری در پیش است و بتوانیم راحتتر از مشکلات احتمالی خلاص شویم.
اگر افق نتورک را برای پشتیبانی وب سایت و خدمات سئوی خود انتخاب کنید، ابتدا سایت شما آنالیز شده و با استفاده از نتایج به دست آمده از لیست مواردی که برای ایجاد بهترین تجربه یا تجربه کاربری نیاز به بهبود دارند، آماده می شود سپس با توجه به وضعیت رقبا و تجزیه و تحلیل فعالیت های آنها، استراتژی های به کار رفته برای آن ها، کلماتی که باعث جذب ترافیک به سمت کسب و کار شما می شود و سود بالایی را در جستجوی گوگل به ارمغان می آورد از طریق طراحی برنامه، مسیر موفقیت برای شما و ما مشخص می شود.
با طراحی UI (رابط کاربری) و UX (تجربه کاربری) مناسب برای افزایش ترافیک و افزایش نرخ تبدیل برای کاربران، تا زمانی که به نتیجه دلخواه خود برسید با شما خواهد بود و اگر شما هم در این شرایط هستید، می توانید در قسمت نظرات همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید یا برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.
تعرفه سئو در تهران
هزینه و تعرفه از مهم ترین مواردی است که باید به عنوان بهترین شرکت بهبود سایت در تهران در نظر گرفت و نکته مهم در مورد تعرفه سئو تهران این است که محصولی نیست که قیمت مشخصی داشته باشد بنابراین این یک سرمایه گذاری طولانی مدت و مقرون به صرفه برای شما است تا به خدمات سئو وب سایت با هزینه نگاه کنید در عوض این سرمایه سایت شماست.
روش های مختلفی برای عقد قرارداد سئو و محاسبه تعرفه سئو در تهران وجود دارد که بصورت ساعتی، پروژه ای، ماهانه، کلیدی و پیشرونده می باشد بنابراین هر کدام از این روش های بهینه سازی سایت بر اساس نوع وب سایت و فعالیت شما قیمت گذاری می شوند. باید بدانید که ارزان ترین یا گران ترین بسته سئو الزاما بهترین گزینه برای شما نیست در عوض، انتخاب مناسب ترین روش بهینه سازی وب سایت به نوع کسب و کار شما بستگی دارد که ما در گروه افق نتورک به آن توجه ویژه ای داریم اگر مایلید در مورد این روش ها و هر تعرفه بیشتر بدانید صفحه تعرفه سئو سایت را ببینید.
ما در افق نتورک خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت در تهران را بر اساس خدماتی که ارائه می دهیم تعیین می کنیم و به این ترتیب به راحتی می توانید قیمت های ما را با سایرین مقایسه کنید و تصمیم بگیرید همچنین می توانید برای اطلاع از نرخ و قیمت سئو در شهرهای دیگر ایران به صفحاتی مانند تهران، کرج و سایر صفحات سئوی افق نتورک مراجعه کنید.
رتبه بندی سئوی وب سایت
اگر مایل به همکاری با گروه افق نتورک برای پروژه های سئو سایت در تهران یا هر نقطه دیگری از کشور هستید و یا در این زمینه نیاز به مشاوره دارید می توانید شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند همچنین می توانید از طریق فرم درخواست سئو موارد لازم را به ما اطلاع دهید یا سوالات خود را در قسمت نظرات مطرح کنید.
چرا باید از خدمات سئوی تهران افق نتورک استفاده کنیم؟
- به موقع و مستمر پاسخ می دهد
- اصول بهینه سازی وب سایت در تهران را آموزش می دهد
- بررسی تخصصی و تحلیل سایت قبل از شروع کار
- ارائه تعرفه های معقول و مناسب با توجه به خدمات ارائه شده
- وجود زمان بندی دقیق و برنامه ریزی مناسب برای رسیدن به هدف
- داشتن نمونه هایی از سئو سایت های موفق در کرج، تهران و سایر شهرهای ایران
- امضای قرارداد بهینه سازی موتورهای جستجو با شفافیت و دقت کامل برای تعیین تعهدات طرفین
سوالات متداول
سئو چیست و چه کاربردی دارد؟
سئو معادل فارسی کلمه SEO مخفف عبارت search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است همچنین سئو استراتژی است که صاحبان وب سایت برای کسب رتبه بهتر، ظاهر شدن در صفحه اول موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از آن استفاده می کنند و در سئو ما سعی نمی کنیم موتورهای جستجو را فریب دهیم، بلکه این استراتژی به معنای استفاده از آیکون ها و قالب بندی بهینه است که موتورهای جستجوگر را راحت تر می توانند وب سایت شما را پیدا کنند.
گارانتی سئو در تهران چیست؟
اولین سوالی که کارفرمایان همیشه از ما می پرسند در مورد حفاظت از سئو است در واقع گارانتی سئو چیه؟؟؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که هیچ تضمینی برای سئو وجود ندارد و بدون ضمانت سئو به این معنی نیست که یک وب سایت گوگل ممکن است تغییر نکند در عوض، به این معنی است که هیچ شرکت یا شخصی نمی تواند ادعا کند که در یک بازه زمانی خاص رتبه اول گوگل را برای یک کلمه کلیدی خاص و سایت شما کسب کرده است. چرا که علاوه بر اینکه گوگل به طور مداوم الگوریتم های خود را به روز می کند و اطلاعات دقیقی در مورد تغییرات احتمالی الگوریتم های تاثیرگذار بر رتبه وب سایت ها وجود ندارد، اطلاعات خاصی در مورد میزان و نحوه فعالیت نیز وجود ندارد.
خدمات سئو چیست؟
گوگل و سایر موتورهای جستجو از الگوریتم های پیشرفته برای درک محتوای وب سایت ها و رتبه بندی مناسب صفحات در نتایج جستجو استفاده می کنند یعنی (با این حال، این الگوریتم ها کامل نیستند) و موتورهای جستجو هنوز برای درک محتوای سایت شما به کمک نیاز دارند همچنین خدمات بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شامل مواردی است که معمولا توسط شرکت ها یا افراد متخصص در بهینه سازی موتور جستجو ارائه می شود و به شما کمک می کند تا در بهینه سازی سایت خود برای موتور جستجوی گوگل موفق شوید.
مراحل و انواع سئو چیست؟
برای انجام سئو و به دست آوردن نتایج بهتر در موتورهای جستجو، باید روی این 3 چیز تمرکز کنید:
- سئوی داخلی یا «سئوی درون صفحه» که از طریق آن گوگل بهتر متوجه می شود که سایت یا صفحات شما در مورد چیست.
- سئوی خارجی یا «سئوی خارج از صفحه» با قابلیت اطمینان و محبوبیت سایت شما سروکار دارد.
- سئوی فنی، که زیرمجموعه ای از بهینه سازی موتورهای جستجوی داخلی است، به بهبود رتبه وب سایت شما کمک می کند.
بهینه سازی داخلی برای موتورهای جستجو چیست؟
سئوی داخلی اولین و مهمترین نوع سئو است که به تمامی عوامل مرتبط با رتبه بندی گوگل، بهینه سازی طراحی، کدها، عملکرد و ساختار ناوبری یک سایت مربوط می شود.
سئو خارج از صفحه به متغیرهایی اطلاق می شود که در محیط آنلاین برای گوگل اهمیت دارند و این چیزها خیلی در دست شما نیست و به منابع دیگری مانند شبکه های اجتماعی، وبلاگ های دیگر درباره شما و عملکرد موتور جستجو بستگی دارد.
فعالیت های اصلی برای سئو داخلی چیست؟
- ارائه محتوای با کیفیت بالا مرتبط با موضوع سایت
- از تعداد صحیح کلمات کلیدی در بدنه هر صفحه استفاده کنید
- درج لینک و پیوند به صفحات داخلی
- متا تگ ها و توضیحات متا
- ساختار URL سفارشی مربوطه
- ویژگی alt برای تصاویر سئو خارجی
شرکت سئو در تهران
با توسعه دیجیتال مارکتینگ در کشور ما، شرکت های زیادی به دنبال خدمات خود از جمله بهینه سازی موتورهای جستجو هستند و از آنجایی که بسیاری از شرکت ها در تهران مستقر هستند مردم نیاز به سئو سایت در تهران را یافته اند و شاید برای یافتن یک شرکت سئو در تهران زیاد جستجو کرده باشید اما قبل از هر چیز شما نیاز به دانش کافی برای شناخت یک تیم خوب برای کار دارید در اینجا ویژگی های یک شرکت سئو سایت در تهران یا هر شهر دیگری آورده شده است.
- مهارت کافی در امور مربوط به بهبود سایت
- تجربه کافی سئو در تهران و ارسال آنلاین نمونه کارها
- توانایی برنامه ریزی و برنامه ریزی بر اساس نیاز مشتری
- کسب و کارهای مختلف و نیازهای آنها را شناسایی کنید و جایگاه رقبا را بشناسید
- ارائه خدمات با قیمت مناسب
- و غیره.
اگر می توانید یک شرکت سئو سایت با این ویژگی ها را در تهران پیدا کنید، بلافاصله با آنها همکاری کنید و در اسرع وقت شروع به افزایش مخاطبین و مشتریان خود کنید اما چرا بهینه سازی برای موتورهای جستجو اینقدر مهم است؟ در بخش بعدی به این موضوع خواهیم پرداخت.
تاثیر سئو در تهران بر رشد کسب و کار چیست؟
بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک روش بازاریابی است که علاوه بر افزایش ترافیک وب سایت، افزایش فروش و درآمد، می تواند تأثیر بسزایی بر برند نیز داشته باشد.
چگونه از کیفیت خدمات سئوی خود در تهران اطمینان حاصل کنیم؟
با مشاهده نمونه کارها و سابقه فعالیت یک شرکت سئو، می توانید ایده خوبی از نحوه ارائه خدمات سئو، عملکرد و کیفیت آنها بدست آورید.
کلام پایانی
با توجه به تجربه چندین ساله ما در زمینه سئو و انجام پروژههای متعدد؛ برای اکثر کسب و کارها، انتشار 8 تا 12 مقاله تخصصی و هدفمند در ماه کافی است. اگر با حفظ کیفیت محتوا تیم خود را تقویت کنیم، میتوانیم با انتشار مقالات بیشتر زمان رسیدن به موفقیت در سئو را کوتاه کنیم. برای یادگیری اصول و استانداردهای تولید محتوای با کیفیت، شرکت در کارگاه آموزشی تولید محتوا را به شما پیشنهاد میکنیم. چند محتوای جدید در هفته منتشر میکنید؟ چند درصد آنها موفق به کسب جایگاه و افزایش بازدید از سایت شما شده اند؟ به پنل جستجوی کنسول خود نگاه کنید و مقالاتی را که بیشترین ترافیک را برای شما ایجاد کردهاند شناسایی کنید؛ این مقالات الگوی مناسبی برای ادامه مسیر تولید محتوا خواهند بود.