طراحی سایت آژانس مسافرتی
امروزه با توسعه دنیای اینترنت مردم برای سفر کردن و رزرو پرواز وهتل خود به صورت انلاین جستجو میکنند و از حضور در یک اژانس مسافرتی خوددداری میکنند.زیرا امروزه وب سایت های زیادی هستند که به صورت انلاین نوع پرواز و انواع هتل ها را برای مسافرت خود انتخاب میکنند وهمان انلاین مبلغ پروزار و هتل را پرداخت کرده در نهایت هتل وپرواز را یکجا رزرو میکنند، با طراحی سایت آژانس مسافرتی شما هم میتوانید یک آژانس مسافرتی انلاین داشته باشید.
طراحی وب سایت آژانس مسافرتی
اگر صاحب یک اژانس مسافرتی هستید ورفته رفته مشتری های شما کم میشود دلیل ان نداشتن یک سایت خوب وبهینه است زیرا تمامی مشتریان شما به صورت انلاین جستجو میکنند وخرید خود را انلاین نهایی میکنند و شما مشتریان خود را به رقبا هدیه میکنید ، با طراحی یک سایت گردشگری میتوانید مشتریان جدیدی کسب کنید به طوری که اگر در سایت تورهای جدیدی با امکانات خاص وقیمت خوب وبا تخفیف میگذارید مشتریان بیشتری برای حضور در تورهای شما جذب میشوند.
طراحی سایت گردشگری در تهران
کسانی هستند که همواره به دنبال گردش وسفر به جهای دیدنی جهان و حتی کشور عزیزمان ایران در اینترنت در حال جستجو هستند و به دنبال یک تور خوب و امکانات خوبی هستند اگر شما برگزار کننده تور هستید و با طراحی سایت در تهران در حوضه گردشگری مشتریان جدید کسب خواهید کرد وبه مشتریان خود این اطمینان رو میدهید که انلاین به همه خواسته های انها پاسخ میدهید.
سئو سایت گردشگری
گروه مهندسی افق نتورک در خصوص سئو تخصصی سایت ها و بهینه سازی برای موتورهای جستجو در این راستا برای سئو سایت در کرج در خدمت شما همشهیریان عزیز میباشد در خصوص سئو در تهران بازهم باید متذکر بشم که یک سایت خوب وبهینه برای سئو سایتهایی هستند که در فاز طراحی استاندردهای موتور های جستجو را رعایت کرده وبه صورت بهینه طراحی بشن تا در فاز سئو هم به موفقیت برسند.
طراحی سایت آژانس مسافرتی یا توریستی چیست و چه کاربردی دارد؟
گردشگری در حال حاضر دوره پررونقی را تجربه می کند بر اساس آمار وزارت در ایران و امور خارجه، نزدیک به 90 میلیون گردشگر برای بازدید از ایران و ادارات برون مرزی آن در سال 2018 آمده اند که یک رکورد محسوب می شود ناگفته نماند ایران هایی که یک مقصد محلی را برای تعطیلات خود انتخاب کرده اند این اشتیاق برای متخصصان گردشگری بدون عواقب نیست با این حال، که به دنبال انجام تجارت خود در بخشی است که بسیار رقابتی شده است تنها یک راه حل برجسته باشید ایجاد یک وب سایت گردشگری اولین قدم ضروری در این فرآیند است.
سایت توریستی چیست؟
سایت گردشگری به معنای وب سایتی است که به شما امکان می دهد:
ارائه یک مکان، یک شرکت، یک فعالیت و غیره از بخش گردشگری تماس بگیرید و به صورت آنلاین رزرو کنید همچنین برای پرداختن به یک هدف محلی و یا خارجی که اغلب به عنوان “گردشگران” یا “بازدیدکنندگان” تعریف می شود که مایل به اقامت کوتاه مدت یا میان مدت در یک مکان خاص هستند.
بنابراین ایجاد یک سایت گردشگری در انحصار دفاتر گردشگری یا آژانس های مسافرتی نیست همچنین برای اقامتگاهها، هتلها، کمپینگها، تختخواب و صبحانه، مهمانخانهها یا هر فعالیت دیگری در بخش گردشگری که ایجاد یک سایت گردشگری نیاز را برآورده میکند، ایدهآل است.
چرا یک وب سایت گردشگری ایجاد کنیم؟
با ورود اینترنت، عادات مصرف کنندگان در طول سال ها تغییر کرده است، وب رزرو هتل در آن سوی قاره را بسیار آسان کرده است همه مطالعات بخشی در سال های اخیر نشان می دهد که اکثریت بزرگ ایران ها به طور فزاینده ای سفر یا اقامت کوتاه مدت خود را در اینترنت آماده می کنند اگر تنها یک دلیل وجود داشت که به خاطر داشته باشید که سایت گردشگری خود را ایجاد کنید، آن این بود نبودن در اینترنت نشان دهنده ضرر قابل توجهی از بازار شما است .
برای مشتریان مناسب قابل مشاهده باشید
برای مثال زمانی که شما یک گیت، یک کمپینگ یا یک باشگاه فرهنگی یا ورزشی هستید، دیده شدن برای مشتریانتان دشوار است زمانی که دید کمی دارید و رسیدن به هدفتان دشوار است کسب و کار خود را به عنوان یک شرط امن با مشتریان وفادار، شرکا (سایر بازیگران گردشگری در منطقه، شرکت های حمل و نقل و غیره) یا موسسات (تالار شهر، دفتر گردشگری، اتاق ها) ایجاد کنید بنابراین تجارت ممکن است سالها طول بکشد با ایجاد وب سایت گردشگری خود، کنترل دید خود را به دست می گیرید و مطمئن می شوید که با یک استراتژی ارتباطی به افرادی که واقعا علاقه مند هستند دسترسی پیدا می کنید سریع تر، موثرتر با کنترل خوب هزینه های شما برای تعریف این استراتژی مهم است که فرآیند خرید مشتریان خود را در اینترنت در نظر داشته باشید.
آنها در موتورهای جستجو به دنبال چه هستند؟ با چه کلمات کلیدی؟ از این نظر استفاده از سایتی مانند گوگل ترند می تواند اطلاعات سطح اول بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار دهد.
کدام سایت ها در بازار شما به مشتریان بالقوه شما اجازه می دهند:
برای یافتن ارزان ترین و مناسب ترین خدمات (تریواگو؟ کایاک؟ توکمپ؟ و غیره) قیمت ها را مقایسه کنید.
نظرات کاربران را جمع آوری کنید تا از کیفیت و جدیت خدمات ارائه شده اطمینان حاصل کنید؟ پس عاقلانه است که تعیین کنید چگونه خود را در هر مرحله از این فرآیند حاضر کنید با تعیین کلمات کلیدی مناسب که در آن موقعیت خود را برای کار بر روی ارجاع طبیعی یا SEO (بهینه سازی موتور جستجو) انجام دهید.
با قرار دادن خود از نظر قیمت در مقایسه با رقبا و انتخاب (یا نه) برای مشاهده خود در سایت های مقایسه با ایجاد صفحات حسابها در سایتهای تجمیعکننده و شبکههای اجتماعی که هدف شما از آنها برای یافتن نظرات خدمات شما استفاده میکند.
خود را در یک بازار رقابتی قرار دهید: بخش گردشگری یک بخش بسیار رقابتی است با ایجاد سایت گردشگری خود، برجسته شدن را انتخاب می کنید اول به این دلیل که بسیاری از رقبای مستقیم شما هنوز در اینترنت حضور ندارند یا به روشی بسیار ضعیف بهینه شده اند انجام کار دقیق روی حضور آنلاین شما تفاوت را ایجاد می کند به لطف وب سایت خود به مشتریان بالقوه خود اجازه می دهید به سرعت اطلاعات مورد نظر خود را در مورد شما پیدا کنند و تماس و رزرو را تسهیل می کنید.
موقعیت متمایز سایت گردشگری خود را برجسته کنید تا از رقبای خود که در وب نیز حضور دارند متمایز شوید احتمالا قبلا انتخاب کرده اید که با تخصص برجسته شوید برای یک آژانس مسافرتی، این می تواند با ارائه یک مقصد خاص، یا با مراجعه به نوع خاصی از مشتری باشد برای یک B&B ممکن است مفهومی منحصربهفرد داشته باشد، مانند “بدون اتلاف” یا گرانش حول یک موضوع از این تخصص استفاده کنید و آن را در سایت خود به نمایش بگذارید! علاوه بر این، برای جذاب کردن سایت گردشگری خود محتوای غنی و با کیفیت ارائه دهید.
به عنوان مثال، ویدیو یک رسانه محبوب است که در برنامه ریزی یک سفر به میان می آید گوگل و IPSOS MediaCT در طول مطالعه سالانه خود “راه مسافر به سمت تصمیم” مشاهده می کنند که اکثر پاسخ دهندگانی که در حال آماده شدن برای اقامت توریستی هستند شروع به تماشا، دانلود یا نظر دادن در مورد فیلم های سفر می کنند بنابراین ویدیو یک رسانه مهم برای استفاده است! در نهایت ترجمه وب سایت شما به چندین زبان برای یک سایت گردشگری ضروری است به خصوص اگر هدف شما بین المللی باشد.
ارزش افزوده را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورید : در یک وب سایت گردشگری مانند یک سایت ویترین (پیوند به مقاله) یا یک سایت تجارت الکترونیک (پیوند به مقاله)، شما این امکان را دارید که سه ابزار را راه اندازی کنید که ارزش خود را در زمانی که قانع کننده است، ایجاد کنید رابطه اعتماد و ایجاد وفاداری مشتری.
صفحه “درباره”: در این صفحه معمولا پربازدید است که در مورد خود، داستان خود و داستان شرکت خود صحبت خواهید کرد اینجا جایی است که در مورد ارزش های خود و همه چیزهایی که اقامتگاه کمپینگ هتل شما را می سازد صحبت خواهید کرد مثل بقیه نیست در این صفحه است که مشتری بالقوه شما تعیین می کند که آیا ارزش های شما با ارزش های او مطابقت دارد یا خیر، آیا احساس می کند داستان شما تحت تأثیر قرار گرفته است، آیا مفهوم شما با او “صحبت می کند” همه اینها به او کمک می کند تا احساس اعتماد به نفس داشته باشد، تا تشخیص دهد که آیا تجارت شما جدی است یا خیر از صفحه «درباره» غافل نشوید یک عامل انسانی ضروری را به ارمغان می آوردبه دنیای مجازی که وب سایت شما در آن قرار دارد و در تصمیم گیری رزرو مهم است.
وبلاگ گردشگری دقیقا چیست؟
وبلاگ به دسته وب سایتی گفته می شود که در آن می توانید در موضوعات مختلف (به طور کلی مرتبط با فعالیت خود) مقاله بنویسید و منتشر کنید وبلاگ ابزاری بی نظیر است (لینک به مقاله)، زیرا علاوه بر اینکه به شما امکان می دهد روی ارجاع (SEO) خود کار کنید و در نتیجه دید خود را در شبکه افزایش دهید همچنین به لطف آن است که می توانید تخصص خود را به اشتراک بگذارید چگونه؟ با نوشتن مقالاتی که نیازهای مورد نظر شما را برآورده می کند آیا شما یک کمپینگ در کنار دریا هستید؟ مقاله ای در مورد 10 فعالیت دریایی برای تمرین در محل بنویسید (و از فرصت برای ایجاد مشارکت استفاده کنیدبا هر شرکتی که نام می برید) آیا شما یک Gite متخصص در زمینه زباله صفر هستید؟
چرا مقاله ای در مورد کسب و کارهای محلی بدون زباله، یا نحوه کاهش تولید زباله در سفر ایجاد نمی کنید؟ با شروع از تخصص خود از آنچه شما را از رقبای خود متمایز می کند، می توانید دسته ها و زیرمجموعه های موضوعاتی را که باید در وبلاگ خود پوشش داده شوند، تعیین کنید راهی عالی برای قرار دادن خود در خدمت مشتریان و در عین حال نشان دادن تخصص و حرفه ای بودن خود به آنها .
خبرنامه ایمیلی چیست؟
خبرنامه: خبرنامه ایمیل هایی است که شما برای مشتریان یا مشتریان بالقوه ای که داوطلبانه آدرس ایمیل خود را برای دریافت آن ارسال کرده اند ارسال می کنید (در غیر این صورت قانونی نیست در پرس و جو در مورد مقررات وضع شده در این زمینه توسط GDPR تردید نکنید) آنها به شما اجازه می دهند بدون وابستگی به الگوریتم های شبکه های اجتماعی یک جامعه ایجاد کنید و وفاداری مشتری را ایجاد کنید برای خواندن و اثربخشی، خبرنامه باید با نرخ منظم (بدون ماندگاری زیاد، تا به عنوان هرزنامه تلقی نشود) ارسال شود و مهمتر از همه، کیفی باشد منظور ما از “کیفی” این است که به خوبی نوشته شده است، اما همچنین چیزی را برای مشترکین شما به ارمغان می آورد که سایت شما قبلا برای آنها نیامده است خبرنامه مانند یک فضای “VIP” است که برای همه کسانی که به اندازه کافی به شما اعتماد کرده اند و آدرس ایمیل خود را به شما می دهند، اختصاص داده شده است این مکان عالی برای ارائه محتوای انحصاری به آنها است.
تبلیغات: مقاله ای ویژه در مورد مکان های “مخفی” برای بازدید در اطراف گیته و ناشناخته برای گردشگران همچنین یک کتاب الکترونیکی یا ویدیویی برای آموزش به مشتریان خود که چگونه سفر خود را در اینترنت بهتر آماده کنند و غیره.
نکاتی در مورد طراحی سایت های گردشگری
بسیاری از وبسایتهای مسافرتی با استفاده از سیستمهای مدیریت محتوا و قالبهای طراحی صفحه ساخته میشوند که به کاربر کنترل کمی بر ظاهر صفحات میدهد به همین دلیل ما مشاوره طراحی ارائه می دهیم تعدادی از مسائل طراحی وجود دارد که شما به عنوان ارائه دهنده محتوای سایت گردشگری یا صفحات وب تفریحی خود می توانید آنها را تحت تأثیر قرار داده و بهبود دهید آنها را بخوانید و یاد بگیرید که چگونه یک سایت سفر بدون دردسر ایجاد کنید.
کجا و چگونه محتوا را در یک صفحه قرار دهیم
- مکان و نحوه قرار دادن محتوا
اقلام مهم را «بالای تا» نگه دارید افراد معمولا بسته به محتوای موجود و بدون اسکرول کردن صفحه، تصمیم میگیرند که یک وبسایت را بمانند یا ترک کنند بنابراین، مهم است که محتوای کلیدی را در پنجره وارد کنید که بلافاصله پس از دسترسی به وب سایت قابل مشاهده باشد.
گوشه بالا سمت چپ، پرخواننده ترین قسمت وب سایت ها است مهمترین متن شما که در این قسمت از وب سایت قرار داده شده است بهترین شانس خوانده شدن را خواهد داشت این متن باید به پاسخ کاربران به سؤالات زیر اختصاص یابد: «سایت در مورد چیست؟ “، “من اینجا چه کار می توانم انجام دهم؟ و “آیا به من مربوط است؟ اگر کاربران نتوانند به سرعت پاسخ این سوالات را بیابند، ممکن است منصرف شوند و سایت شما را ترک کنند.
کارهای کلیدی را می توان در صفحه اصلی انجام داد تجربه وب سایت های مسافرتی نشان می دهد که مردم دوست دارند از صفحه اصلی تجارت خود را انجام دهند کاربران باید بتوانند مجموعه ای از رویدادهای آینده را ببینند و یا برای مثال از صفحه اصلی محل اقامت را جستجو کنند مطمئن شوید که فایل های PDF قابل استفاده هستند اگر سایت سفر شما شامل اسناد PDF قابل دانلود است، مطمئن شوید که با فونت به اندازه کافی بزرگ برای خواندن چاپ شده اند همچنین اگر دانلود رنگی است، مطمئن شوید که به خوبی نمایش داده می شود.
- مرتب سازی و فیلتر کردن
بسیاری از کاربران سایت شما به دنبال انجام کارهایی مانند یافتن محل اقامت یافتن رویدادهای آینده یا گشت و گذار در جاذبه ها هستند آنها می توانند به دو روش اصلی به این اطلاعات دسترسی داشته باشند از طریق جستجو و مرور جستجو شامل استفاده از موتور جستجو در سایت است در حالی که مرور شامل مرور دسته بندی های ارائه شده توسط وب سایت است مزایای آن چیست؟ صرف نظر از روش مورد استفاده، ممکن است فهرست هایی حاوی ده ها یا صدها نتیجه به کاربران ارائه شود این می تواند باعث ناامیدی و مشکلات برای کاربران شود.
دادن قابلیت مرتبسازی یا فیلتر کردن کاربران، راه خوبی برای کمک به کاربران برای یافتن سریعتر آنچه میخواهند است این منجر به نرخ رضایت بالاتر و احتمال بیشتر بازدیدهای مکرر می شود مرتب سازی به کاربران اجازه می دهد تا ترتیب تبلیغات را بر اساس تعدادی معیار از پیش انتخاب شده تغییر دهند این می تواند قیمت، کیفیت رتبه بندی، فاصله از یک جاذبه خاص باشد به عنوان مثال، فیلتر کردن راهی برای کاهش تعداد اقامتگاه ها یا لیست رویدادها است در زیر چند پیشنهاد برای فیلتر کردن و مرتب سازی وجود دارد.
اگر چهار یا کمتر گزینه مرتبسازی دارید: از یک منوی کشویی استفاده کنید این کار فضای صفحه نمایش استفاده شده را به حداقل می رساند و برای کاربران یک قالب آشنا است اگر بیش از چهار گزینه مرتبسازی دارید از دکمههای رادیویی استفاده کنید مزیت اصلی استفاده از دکمه های رادیویی این است که همه گزینه های مرتب سازی در یک نگاه قابل مشاهده هستند.
- سبک نوشتن
از زیرنویس استفاده کنید مردم به جای خواندن کلمه به کلمه متن وب سایت را می بینند استفاده از سرفصل ها و زیرعنوان ها می تواند به راهنمایی کاربران در خواندن تولیدمحتوا کمک کند و از لیست های گلوله ای استفاده کنید مانند زیر عنوان ها، لیست های گلوله ای می توانند به ایجاد متنی خوانا کمک کنند همچنین پیوندهای درون متنی را اضافه کنید ارائه پیوندهای متنی در متن یک راه بسیار موثر برای ایجاد ناوبری بصری در اطراف یک سایت است محتوای موجود را کپی نکنید تمایل کاربر به مشاهده وب سایت ها به این معنی است که بازتولید صرف پاراگراف های متن از بروشورها بعید به نظر می رسد مؤثر باشد.
- استفاده از تصاویر
از تصاویر با کیفیت خوب، اما کم استفاده کنید: از تصاویری که شبیه تبلیغات هستند استفاده نکنید مطالعات ردیابی چشمی نشان داده است که کاربران از مشاهده محتوایی که به عنوان یک تبلیغ درک میکنند یا شبیه یک تبلیغ است، اجتناب میکنند بنابراین مهم است که هر تصویری که در سایت خود استفاده می کنید، زیرنویس شده و همراه با متن مرتبط باشد.
بیشتر بدانید: