گروه مهندسی طراحی سایت افق

ارئه دهنده طراحی و توسعه وب سایت

ما حضور شما در دنیای دیجیتال مارکتینگ ثبات میدهیم

طراحی سایت خبری

در عصر جدید وب سایت های خبری جایگاه ویژه ای در بین افراد وب گرد دارد ، با طراحی سایت خبری میتوانید ترافیک زیادی از این افراد را به سایتتون هدایت کرده و با انجام سئو وبهینه سازی وب سایت با بازدید زیادی مواجه شدید که این یک امتاز بسیار زیادی برای یک وب سایت است.در واقع بازدید زیاد در روز بازار شما رو به عنوان یک سایت خبری پر رونق کرده.

 

طراحی  وب سایت خبری

اگر علاقه مند به خبر و وبلاگ نویسی دارید پیشنهاد میکنم با طراحی سایت خبری  برای خود وبا انتشار خبر های روز و مالتی مدیا شما رو به پیشرفت در این زمینه کمک میکند و برای ماندگاری باید اهدافی را دنبال کنید ، خبرها باید ارگانیک بوده و کپی نباشد و اگر مطلبی از سایتی میگزارید حتما حق کپی رایت را رعایت کنید و درج نام ناشر مهم است .

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری در تهران

در طراحی سایت خبری باید بخش اعضا و مدیران وخبرنگارها به صورت مجزا تعریف بشود که هر یک دسترسی های خود را به سایت داشته باشند.در سایت های خبری ایجاد لینکهای داخلی وخارجی خیلی مهم است که مدیریت انها نیاز به دانش فنی خود دارد.مدیریت لینکها در وب سایتها دارای اهمیت بالای است که بر روی سئو در تهران تاثیر مستقیم دارد.

سئو سایت

اهمیت یک سایت خبری پر بازدید بودن ان وب سایت است خبرهای ناب و دست اول میتواند به شما کمک کند تا سریع تر از همه این اخبار را نشر دادهای مثلا بخش ویروس کرونا برای سایت شما فعال تر از دیگر سایتها باشد و خبر های مربوط به کرونا را از سایت مطالعه نموده و ایجا بخش های ارشیوی مختلف میتواند به سایت شما محبوبیت خاصی ببخشد مثلا:ارشیو مطالب ، ارشیو ویدئو ها ، ارشیو عکس ها و ….. با رعایت این نکات سایتی پر بازدید خواهید داشت .

طراحی سایت خبری چیست و چگونه یک وب سایت تجاری ایجاد کنیم؟

مرحله طراحی سایت مرحله ای از تعامل قوی با مشتری و کاربران از طریق مصاحبه، کارگاه و تجزیه و تحلیل آماری (آمار سایت، حسابرسی، نظرسنجی و غیره) است این در مورد درک کاربران و مدل سازی رفتار آنها برای ساخت سایتی پاسخگو، کارآمد و بدون اصطکاک است محتوا و خط مشی تحریریه نیز قابل تأمل است سپس هنگامی که این خطوط کلی ترسیم شد، طراحی از طریق طراحی رابط ها انجام می شود.

 

5 سوالی که قبل از ایجاد سایت باید از خود بپرسید

آیا شرکت شما قصد دارد یک پروژه وب سایت را آغاز کند؟ بنابراین، شما بدون شک سوالات زیادی از خود می‌پرسید چگونه یک وب سایت شرکتی یا تجاری ایجاد کنیم؟ چرا وب  برای کسب و کار شما بسیار مهم است؟ چه چیزی می تواند برای شما به ارمغان بیاورد؟ آیا باید به  پلتفرمی از سایت های رایگان بروید؟ یا بهتر است به  یک آژانس وب اعتماد کنید؟ آیا  مشخصات مورد نیاز است؟ و چه چیزی باید داشته باشد تا موثرتر باشد؟ سوالات بسیار زیادی که در این مقاله سعی خواهیم کرد به آنها پاسخ دهیم سپس به شما ایده هایی می دهیم که چگونه وب سایت شما حضور دیجیتالی شما را بهینه می کند و فرصت های عالی برای ترافیک و تبدیل به شما می دهد.

 

چرا و چگونه یک وب سایت برای کسب و کار خود بسازیم؟

طراحی سایت خبری یک مزیت رقابتی برای کسب و کار شماست

بنابراین افزایش دید، باز بودن 24 ساعته، تجربه مشتری در اینجا برخی از مزایای ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار شما آورده شده است همچنین ایجاد وب سایت یک دارایی برای کسب و کار شما است استراتژی ارتباط، موقعیت در موتورهای جستجو، تخصص و غیره آژانس وب شریک انتخابی شماست.

یک مشخصات به شرکت شما اجازه می دهد چارچوبی را تنظیم کند:

ایجاد مشخصات یک مرحله ضروری است در واقع مزایای زیادی هم برای شرکت شما و هم برای ارائه دهنده وب شما دارد نکات مهم را برای نوشتن مشخصات خود بیابید

وب سایتی برای بهینه سازی حضور دیجیتال شما:

کشف کنید که چگونه یک وب سایت موثر می تواند به شما اجازه دهد تا حضور دیجیتالی خود را بدون تبلیغات بهینه کنید.

طراحی سایت خبری

وب سایت و تبلیغات دیجیتال: چگونه یک صفحه فرود موفق ایجاد کنیم؟

ایجاد یک صفحه فرود یک راه عالی برای دستیابی به اهداف خاص شما در وب است همچنین وب سایت یک مزیت رقابتی برای کسب و کار شماست.

ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار شما یک ایده عالی است در حال حاضر نداشتن آن به معنای پذیرش ریسک از دست دادن کل سهم بازار است، هرچند مهم باشد زیرا  وب اکنون مکانی بسیار قدرتمند برای جستجو است در مورد آن فکر کنید! وقتی می خواهید محصولی بخرید یا از خدماتی استفاده کنید چه می کنید؟ شما در گوگل یا موتور جستجوی دیگری جستجو می کنید خوب ! بدانید که مشتریان و مشتریان احتمالی شما نیز همین کار را می کنند بنابراین  نه تنها حضور در اینترنت مهم است بلکه در SERP ها (صفحات نتایج گوگل) موقعیت خوبی نیز دارد در واقع با انجام این دو شرط است که می توانید مشتریان جدیدی جذب کنید.

 

سایت افق نتورک و سایت تجارت الکترونیک

هدف سایت افق نتورک  ارائه بهترین شرکت طراحی سایت و محصولات آن است: این سایت حاوی تمام اطلاعات مفید برای کاربران اینترنت است تا بتوانند درباره شما، تاریخچه شما، ارزش ها و محصولات یا خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند بنابراین یک سایت افق نتورکی با یک کاتالوگ قابل مقایسه است هدف آن ارائه یک حضور دیجیتالی  و اطلاع رسانی است  کاربران اینترنتی در مورد فعالیت شما است به همین دلیل است که اغلب آن را به یک کارت شناسایی در وب تشبیه می کنند.

 

طراحی سایت خبری اگرچه این اطلاعات را نیز ارائه می دهد، اما هدف اصلی  فروش آنلاین با سیستم  فاکتور  و  تحویل است است که از هرگونه جابجایی مشتریان جلوگیری می کند علاوه بر این، یک سایت تجاری هرگز بسته نمی شود، کاربران اینترنت می توانند در هر کجا و هر زمان که بخواهند خرید کنند بنابراین،  آیا فروشگاه اینترنتی  جذاب تر از یک سایت افق نتورک است؟ البته همه چیز به خود شرکت بستگی دارد به خاطر داشته باشید که  همه زمینه‌های فعالیت به تجارت الکترونیک نمی‌خورند علاوه بر این، همه افراد از بودجه و تدارکات لازم مانند داشتن موجودی کافی یا نیروی انسانی کافی برای ارسال بسته ها، پوشش هزینه های حمل و نقل احتمالی و  برخوردار نیستند.

علاوه بر این، به این دلیل نیست که سایت افق نتورک به سادگی شرکت شما را معرفی می کند که  اهداف فروش نیز ندارد اینها به سادگی غیرمستقیم هستند: به عنوان مثال، هدف فروش یک محصول خاص نیست، بلکه ایجاد تماس از طریق فرم یا درخواست قیمت است سپس مسئله  مشخص کردن این تبدیل ها  با تبدیل این مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی است.

مقالات زیر را دنبال کنید:

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت شرکتی

 

چرا یک وب سایت داشته باشید: مزایای برای طراحی سات خبری شما

  1. وب سایت دید را به ارمغان می آورد: یک وب سایت تجاری با طراحی خوب و مدیریت شده یک ابزار بازاریابی عالی برای کسب و کار کوچک شما است دید قابل توجهی برای شما به ارمغان می آورد و تصویر برند شما را تقویت می کند این یک منبع واقعی اطلاعات در مورد کسب و کار شما است این به شما این فرصت را می دهد تا خود را معرفی کنید، داستان، ارزش ها، دیدگاه و همچنین تجربه حرفه ای خود را بگویید.

از طریق وب سایت خود به لطف  ارائه دقیق محصولات و خدمات خود  و استفاده از استدلال های فروش قدرتمند  می توانید از رقبا متمایز شوید به منظور افزایش دید وب سایت خود، می توانید از اهرم هایی استفاده کنید: ارجاع طبیعی، ارجاع محلی در برنامه های گوگل، ایجاد کمپین های تبلیغاتی گوگل ادز و تبلیغات در شبکه های اجتماعی.

  1. کسب و کار شما 24 ساعته باز می ماند: داشتن یک وب سایت به معنای داشتن یک افق نتورک در دسترس 24/7 در هر نقطه از جهان است وب سایت شما یک کاتالوگ تعاملی واقعی از محصولات و خدمات شما خواهد بود که به راحتی می تواند در طول زمان تکامل یابد به لطف ویژگی های کاربردی و طراحی آن، امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد اگر وب سایت شما دارای فروشگاه اینترنتی نیز می باشد، می توانید در هر زمانی از شبانه روز بفروشید علاوه بر این، سایت شما ممکن است درهای بازار بین المللی را باز کند.

 

 

  1. تعامل با مشتریان و مشتریان بالقوه: برای پاسخگویی به سوالات نیازی به تماس یا مراجعه به محل فروش نیست وب سایت به شما این امکان را می دهد که به سرعت با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید به عنوان مثال یک پرسشنامه آنلاین را در نظر بگیرید علاوه بر جلب رضایت مشتریان خود با ارائه پاسخ سریع به آنها، با جمع آوری اطلاعات ارزشمند از این قابلیت نیز بهره مند خواهید شد به لطف این تبادلات و بازگشت تقریبا آنی تجربه ارائه شده توسط وب، شما این فرصت را خواهید داشت که محتوا و طرح‌بندی را اصلاح کنید وب سایت شما باید بهترین نیازهای بازدیدکنندگان را برآورده کند و تجربه کاربری آنها را بهبود بخشد در اینجا چند نمونه دیگر از ویژگی هایی وجود دارد که به شما امکان می دهد با مشتریان خود تعامل داشته باشید:
  • یک بخش وبلاگ
  • پیام فوری (چت)
  • بخش “عضو” که به شما امکان می دهد سیر تکامل سفارشات، صورتحساب و غیره را دنبال کنید.
  • پشتیبانی سایت مشتری
  • به لطف یک استراتژی ارتباطی خوب در بازاریابی وب شما دیده شده و رضایت مشتری را افزایش خواهید داد.

 

  1. وب سایت منبع اطلاعاتی تمام نشدنی برای کسب و کار شما: به لطف وب سایت خود و یک ابزار آماری (محبوب ترین آنها گوگل آنالیتیکس است)، می توانید اطلاعات زیادی در مورد اهداف بازاریابی و بازار خود به دست آورید:
  • پربازدیدترین صفحات سایت شما کدامند؟
  • چند بار در روز یا در ماه بازدید می کنید؟
  • بازدیدکنندگان شما چقدر در صفحات مختلف سایت شما وقت می گذارند؟
  • حوضه آبریز شما در کجا واقع شده است؟
  • نرخ پرش سایت شما چقدر است؟
  • چه کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا در گوگل رتبه خوبی داشته باشید؟

هنگامی که تمام پاسخ ها را جمع آوری کردید می توانید عادات مصرف مشتریان خود آنچه را که دوست دارند، به دنبال چه چیزی هستند و غیره تجزیه و تحلیل کنید سپس می‌توانید اقدامات ارتباطی بازاریابی بسیار مؤثرتری ایجاد کنید زیرا با نیازهای بخش‌های مختلف بازاریابی اهداف شما سازگار می‌شوند و این نتیجه مثبت افزایش نرخ تبدیل بازدیدکنندگان شما به مشتریان خواهد بود.

طراحی سایت خبری

  1. وظایف اداری و تدارکاتی خود را آسان کنید: طراحی سایت خبری شما علاوه بر اینکه افق نتورکی برای کسب و کار شماست، می تواند یک ابزار تدارکات فوق العاده باشد با ویژگی های آنلاین مانند فروشگاه، تقویم رویدادها، امکان رزرو، ثبت نام یا حتی تعیین قرار در زمان خود صرفه جویی کنید برای هر حوزه فعالیت، حداقل یک ویژگی وجود دارد که کار شما را ساده می کند و بسیاری دیگر هنوز در راه است.

 

  1. ارتباطات و شهرت الکترونیکی خود را کنترل کنید: امروزه مصرف کننده به یک «نفوذگذار» تبدیل شده است او به محصولات خدمات شما امتیاز می دهد و نظر می دهد بدیهی است که ارزیابی های او توسط بسیاری از افرادی که قبل از خرید، می خواهند ایده بگیرند، مورد مشورت قرار خواهد گرفت اینجاست که نیاز به یک وب سایت برای SME شما آشکار می شود این تأثیرگذاران نظرات مثبت یا منفی را مستقیما در سایت شما به جای یک فروم کم و بیش مبهم ارائه می دهند بنابراین شما این فرصت را خواهید داشت که با برجسته کردن نظرات مثبت و داشتن حق پاسخ مستقیم به نظرات منفی از این مزیت استفاده کنید.

سپس، اگر وب سایت شما به درستی ارجاع داده شده باشد، پس از درخواست نام کسب و کار شما، ابتدا در گوگل ظاهر می شود سپس این به شما بستگی دارد که اطلاعات مناسب را به اهداف خود منتقل کنید دیگر نباید از طریق یک سایت واسطه که لزوما با اطلاعاتی مانند ساعات کار، قیمت‌ها، تبلیغات، محصولات خدمات موجود و غیره به‌روز نباشد بروید.

بیشتر بدانید:

طراحی سایت دکوراسیون

طراحی سایت شخصی

 

  1. یک وب سایت برای کسب و کار شما اعتبار می آورد: امروزه مصرف کننده های ایرانی قبل از خرید یک محصول یا استفاده از خدمات برای به دست آوردن اطلاعات در اینترنت اطلاعاتی را در اینترنت به دست می آورد بنابراین نداشتن وب سایت باعث ایجاد احساس عدم اطمینان  در او می شود به همین ترتیب، اگر کاربر اینترنت تصور کند که طراحی وب سایت شما با فعالیت شما مطابقت ندارد یا حاوی اطلاعاتی است که اینطور نیست، بیش از چند ثانیه طول نخواهد کشید تا تصور اشتباهی از شرکت شما داشته باشد قدیمی یا بدتر، اشتباه

 

برعکس یک وب سایت با طراحی خوب با اطلاعات واضح و به روز طراحی دقیق و ارگونومی بهینه  تصویری حرفه ای به شرکت شما می بخشد  با داشتن یک وب سایت خوب کسب و کار شما حتی ممکن است بزرگتر و تثبیت‌تر از آنچه هست به نظر برسد.

 

  1. اینترنت: یک کانال تبلیغاتی ارزان: تبلیغات اینترنتی از تلویزیون، رادیو و تبلیغات چاپی پیشی گرفته است جای تعجب نیست که اکثر هزینه های تبلیغات تجاری در گوگل و فیس بوک است بنابراین برای برندها مهم است که در تبلیغات دیجیتال و به طور کلی در بازاریابی وب سرمایه گذاری کنند مزایای آن بسیار زیاد است:
  • هزینه کمتری دارد (اگرچه این روند به تدریج در حال معکوس شدن است).
  • به سرعت تنظیم می شود.
  • این دیگر توده‌ای از مردم را هدف قرار نمی‌دهد، بلکه یک فرد را هدف قرار می‌دهد، که به دلیل دقیق‌تر بودن، تأثیر آن را بهینه می‌کند.
  • این امکان را به شما می دهد که مستقیماً با مشتریان گفتگو کنید.
  • جمع آوری اطلاعات در مورد سرنخ ها را تسهیل می کند و به لطف نرم افزار تخصصی، بازگشت سرمایه (ROI) را به دقت اندازه گیری خواهید کرد.
  • این بازخورد روزانه در مورد اینکه چه کار کرده و چه چیزی نیست را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد در صورت لزوم سریعتر تنظیم شود.

یک طراحی فروشگاهی  انلاین می تواند به خوبی ارجاع داده شده شود اگر نگوییم بیشتر از یک تبلیغ در مطبوعات کاغذی، رادیو یا تلویزیون، به همان اندازه موثر خواهد بود مزیت اضافی، برخلاف رسانه های دیگر که برای هر اقدامی باید یک تبلیغ خاص ایجاد کنید، تبلیغ در وب سایت شما با چند کلیک انجام می شود علاوه بر این، می‌توانید از عناصری که قبلا برای کمپین‌های قبلی استفاده شده‌اند، استفاده کنید.

 

  1. راهی موثر برای متمایز کردن خود از رقبا: وب سایت شما ابزاری است که نشان دهنده جدیت و حرفه ای بودن شرکت شماست با یک مفهوم طراحی ارگونومی یا ویژگی های خاص، شما از رقبا متمایز خواهید شد و چشم انداز بیشتری را جذب خواهید کرد با این حال مراقب باشید که زیاده روی نکنید و وب سایتی ایجاد نکنید که مشتریان شما در آن خود را پیدا نکنند.

 

  1. وب سایت دارایی اضافی برای دارایی های شرکت شما: افراد کمی آن را می دانند، اما وب سایت بخشی از دارایی های میراث شرکت شما است با گذشت زمان، ارزش آن همچنان افزایش خواهد یافت تصور کنید که کسب و کار خود را می فروشید و وب سایتی دارد که ارزش افزوده ایجاد می کند ارزش فروش مجدد کسب و کار شما بر اساس این ارزش انباشته شده توسط وب سایت شما بر اساس افزایش قیمت ارزیابی می شود.

 

چرا برای ایجاد وب سایت خود به یک آژانس طراحی وب بای اعتماد کرد؟

یک  وب سایت خبری در یک روز ساخته نمی شود این شغلی است که به زمان نیاز دارد بلکه به مهارت نیاز دارد برخلاف آنچه برخی پلتفرم ها پیشنهاد می کنند ایجاد یک وب سایت رایگان و آسان لزوما ایده خوبی نیست واقعیت صرف داشتن یکی دیگر استثنایی نیست بنابراین مشکل بزرگ ایجاد هدفی با اهداف واقعی و استراتژی برای دستیابی به آنهاست.

 

 

این اعلان را به اشتراک گذارید

جستجو
پست های اخیر
خبرنامه افق

خبرنامه

در خبرنامه ماهانه ما مشترک شوید تا به روز باشید

فهرست مطالب